انتشارات نشر قناری

معرفی و تاریخچه انتشارات قناری

انتشارات قناری (قناری دریایی) که فعالیت خود را از تابستان سال 1398 آغاز نموده است، هدف از تاسیس خود را، "نمایش چهره‌ای مدرن و غنی از زبان، فرهنگ و هنر ایران زمین" عنوان کرده است.
این مجموعه محتوای خود را به دو صورت زبان فارسی و غیرفارسی تولید و منتشر می کند. این ناشر با تکیه بر اصول حرفه ای و تلاش برای استفاده از روش های خلاقانه، سعی داشته تا آثار نقیش و فاخری را تولید و عرضه کند.
نشر قناری دریایی موفق شده است تا از طریق همکاری با توزیع کنندگانی که در عرصه بین المللی در حال فعالیت هستند، آثار خود را به اقصی نقاط دنیا و پنج قاره جهان، به دست مشتریان خود برساند. این مجموعه با نام ثبتی "محتوای صوتی قناری ایرانیان" به ثبت رسیده است.

 

موضوعات و حوزه فعالیت نشر قناری

حوزه فعالیت نشر قناری، شعر و ادبیات، فرهنگ و هنر، فلسفه و روانشناسی می‌باشد. شایان ذکر است که نام قناری دریایی از نام مستعار نهنگ های عاشق گرفته شده است که با محتوای حوزه این ناشر صوتی همخوانی زیبایی دارد و در نوع خود خلاقانه و بسیار لطیف است.

 

کتاب های انتشارات قناری

از مهمترین و معروف ترین کتاب های انتشارات قناری می توان به: «رقص روی طناب دار»، «رقص اندوه ماهی»، «قدیس دلباخته»، «آبی بی ترانه»، «وقتی تو آمدی، سه بار مرده بودم» و... اشاره کرد.

 

اطلاعات تماس نشر قناری

برای برقراری ارتباط با نشر قناری می توانید از طریق درگاه های زیر اقدام کنید:
مدیر مسئول: ریحانه ماهرالنقش
آدرس مکاتبات: تهران کد پستی ۱۴۵۸۹۹۴۵۹۹
نشانی دفتر نشر: تهران، خیابان آزادی، خیابان شهید حبیب الهی، تیموری شرقی، روبروی خوابگاه پسرانه دانشگاه شریف، پلاک ۹.
تلفن تماس: ۶۶۰۶۷۰۴۰-۰۲۱

بیشتر