خرید و دانلود کتاب های شرکت انتشارات فنی ایران

شرکت انتشارات فنی ایران

شرکت انتشارات فنی ایران، کتاب‌های نردبان

شرکت انتشارات فنی ایران در سال ۱۳۶۰ تأسیس شده است. در چند سال اخیر بخش کودک و نوجوان نشر نردبان، با نام نردبان قدم‌های بزرگی در جهت ترجمه و تألیف کتاب‌های مهارت‌های زندگی، محیط زیست، علم‌آموزی برای کودکان و آموزش‌های پیش از دبستان برداشته و دامنه‌ی فعالیتش از انتشار کتاب به حوزه‌ی دیجیتال هم گسترش یافته است.

همچنین این انتشارات ناشر برگزیده 4 دوره جشنواره رشد، برنده جایزه ملی محیط‌زیست ایران، و ناشر برتر زیست‌محیطی است. کتاب‌های نردبان ناشر بزرگترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، بزرگترین مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی و ناشر کتاب‌های مورد تأیید سازمان بهزیستی برای مهدهای سراسر ایران است.

شرکت انتشارات فنی ایران

سایت نردبان

سایت نردبان به آدرس https://entesharat.com/ در دسترس شما عزیزان می باشد.

کتاب مهارت های زندگی انتشارات نردبان

کتاب مهارت های زندگی انتشارات نردبان، از آداب زندگی، کنترل خشم، همدلی گرفته تا تفکر نقاد و تربیت جنسی برای خردسالان، کودکان و نوجوانان را در برمی‌گیرد. این مجموعه کتاب‌ها در قالب داستان و به صورت غیرمستقیم مفاهیم مهارت‌های زندگی را به کودکان و نوجوانان می‌آموزد که توسط انتشارات فنی ایران منتشر شده است. در اینجا به معرفی 3 کتاب از این مجموعه می پردازیم.

هیجانات من (خودت را بهتر بشناس)

بعضی وقت‌ها دلت می‌خواهد وسایل را بشکنی یا مثل باد بدوی. بعضی وقت‌ها دلت می‌خواهد با خوشحالی بالا و پایین بپری یا دلت می‌خواهد گریه کنی. هیجان‌ها می‌توانند هرجایی باشند!

این کتاب کار را باز کن تا همه چیز را بفهمی!

هرکاری دلم بخواهد می‌کنم!

خشم من (خودت را بهتر بشناس)

وقتی به همه‌ی هیجان‌هایت، حتی عصبانیت، توجه کنی، خیلی چیزها درباره خودت یاد می‌گیری!

عصبانیت یک هیجان جالب است… من با عصبانیت می‌توانم قاطع باشم.

وقتی احساس خطر می‌کنم، با عصبانیت میتوانم بگویم “بس کن”.

بیا ببینیم احساس عصبانیت چگونه است و راه‌ها و ابزارهای آرامش را هم بشناسیم!

ترس‌های من (خودت را بهتر بشناس)

بعضی ترس‌ها و و نگرانی‌ها مفیدند، بعضی هم مفید نیستند.

بیا کشفشان کنیم!

شاید دلت بخواهد خیلی شجاع باشی و هیچ وقت نترسی! به هر حال، بعضی ترس‌ها مفیدند و تو را حفظ می‌کنند. ولی بعضی ترس‌ها هم بی‌فایده هستند و اذیتت می‌کنند.

من از شنا کردن می‌ترسم- من می‌ترسم دوست‌هایم دوستم نداشته باشند- من از دعوای مامان و بابا می‌ترسم- من می‌ترسم معلم‌مان فکر کند باهوش نیستم.

همه آدم‌ها ترس‌ها و نگرانی‌هایی دارند، ولی با تمرین ترس کمتر و اعتمادبه نفست زیاد می‌شود و به خودت اطمینان می‌کنی. با این کتاب می‌توانی به این هدف برسی!

انتشارات نردبان

فروشگاه انتشارات نردبان

آدرس فروشگاه انتشارات نردبان، تهران، خیابان یوسف آباد، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی ۲۳ شایان، پلاک ٢۶، درب سمت چپ، تک زنگ، می باشد.

انتشارات نردبان پیش دبستانی

انتشارات نردبان، کتاب کار پیش دبستانی را منتشر کرده است. که این کتاب‌ های کمک‌ آموزشی پیش دبستانی در قالب شعر و داستان و محصولات آموزشی از جمله پازل، فلش کارت و کارت‌های قصه‌خوانی از جمله محصولات مربوط به پیش‌از دبستان است. این مجموعه کتاب‌ها توسط انتشارات فنی ایران در جهت تقویت مهارت‌های ذهنی و دستی کودکان قبل ورود به دبستان ترجمه و تألیف شده اند و کودکان را با مفاهیم انتزاعی، ریاضی، رنگ‌ها، شکل‌ها و بسیاری مفاهیم دیگر آشنا می‌کنند. دپارتمان پیش‌دبستان بر ترجمه وتألیف کتاب‌های کمک‌ آموزشی در قالب شعر و داستان و محصولات آموزشی متمرکز است.

در این متن به معرفی 2 کتاب از این کتاب های کمک آموزشی می پردازیم.

یک عالمه تصویر شگفت‌انگیز 1

مخاطب مجموعه کتاب‌های نردبان فکر، کودکانی هستند که می‌خواهند ضمن سرگرمی، مهارت‌های فکری و مغزی خود را تقویت کنند.

فرزندانتان را کنار خود بنشانید تا همراه با شما شباهت‌ها و تفاوت‌ها را کشف کند و مهارت‌های دقت و تمرکز، مهارت‌های دیداری- فضایی و همچنین حافظه‌اش تقویت شود. بازی و سرگرمی‌های خلاق و هدفمند در کنار والدین به کودکان کمک می‌کند تا از نردبان فکر بالا و بالا و بالاتر روند.

مهارت‌های تفکر، استدلال قیاسی

اگر کودک شما از این کتاب لذت برد، سراغ یکی دیگر از کتاب‌های کار ما بروید. هر کتاب برای آموزش مهارت یا مفهوم خاصی طراحی شده است.

بیشتر