امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رستاخیز عاشقی

کتاب «رستاخیز عاشقی» نخستین رمان محمد سرشار است که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد. این کتاب در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است.

محمد سرشار در کتابش، «رستاخیز عاشقی» داستان عشق قوی بین یک طلبه‌ی جوان به نام یحیی و همسرش آمنه را نوشته است. یحیی درگیر ماجرایی می‌شود که عشق او و همسرش و همچنین تلاش‌هایشان برای مبارزه کردن برای رسیدن به اهدافشان را پررنگ می‌کند. او در این اثر قهرمانی خلق کرده است که با وجود داشتن دل‌مشغولی‌های فراوان روزمره، دغدغه‌هایی والا از جنس عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد دارد و در راه تحقق آرمان‌هایش نیز حاضر به هزینه‌کردن از دارایی‌های مادی و معنوی خود است. تاکنون آثار داستانی «توت‌فرنگی‌های روی دیوار»، «زن‌ها همه مثل هم‌اند»، «بچرخ تا بچرخیم» و ... از محمد سرشار به چاپ رسیده است. 

گزیده کتاب رستاخیز عاشقی

حتی اگر بهترین پسر شهر را به چنگ آوری و دلداده خودت کنی، نمی‌شود بایستی و نفس تازه کی، همیشه نگه‌داشتن دشوارتر از گرفتن است. باید امیدها و آرزوهایش را بفهمی و پشتیبان‌اش باشی؛ حتی گاهی باید شانه به شانه‌اش بایستی و کنارش باشی. سخت‌تر این‌که چون ماده شیری نگهبان‌اش باشی که دخترهای دیگر شهر او را از دهانت نربایند . برای تو دلبری از مردت مهم است و برای مردت، مهتری جهان؛ تو تنها او را می‌بینی و او همه را! و در جنگ ابرزورمندان، در آوردگاه عشق و خرد، سرها بریده بینی.

کتابشناسی ملی :
5133938
شابک :
9786008460497
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
309
کنگره :
‏‫PIR۸۰۹۵‭‬ ‭/ر۵۴۵‏‫‭ر۵ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۳/۶۲

کتاب های مشابه رستاخیز عاشقی