امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غارتگر

کتاب «غارتگر»، نوشته محبوبه زارع توسط انتشارات عهد مانا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 کتاب «غارتگر» شامل روایت داستانی جوان یهودی، از خانواده احزاب قدرتمند صهیونیسم است؛ سموییل، فیلمنامه‌نویس موفق هالیوود است که نادانسته در زمین سیاسی خانواده خود بازی کرده و قلم می‌زند. سموییل ده سال پیش، عاشق ربکا، دختر دانشجوی یهودی می‌شود که شخصیتی خاص و حقیقت‌جو داشته و البته پدرش روزنامه‌نویس مخالف صهیونیسم و اهداف شوم آن‌ها است! دختر مدت‌ها از ماهیت خانوادگی سموییل بی‌خبر است و بعد از دلبستگی و موافقت برای ازدواج، واقعیت خانوادگی پسر را می‌فهمد. اما بعد از اتفاقاتی، غیبت ناگهانی ربکا و جواب ندادن او به ایمیل‌ها، سموییل را ده سال در عشق او غرق می‌کند، تا اینکه...

جنگیدن سموییل برای رسیدین به حقیقت و البته وصال به ربکا، داستان زیبا و جذاب و تکان‌دهنده‌ای را به تصویر می‌کشد که گویای وضعیت موجود صهیونیسم و اهداف شوم آن‌ها است.

گزیده کتاب غارتگر

تار مو میان دو انگشتش معلق مانده بود. چنان در تماشای آن محو بود که حتی برای بار دوم هم صدای پیرزن را نشنید.
سموئیل! سموئیل! حواست کجاست، پسرم؟!
پسر جوان در میان آینه به چشم های نگران مادر زل زد.
مادر! موی من سفید شده! نگاه کن!
لبخند معنادار سموئیل، پیرزن را بیش از پیش حیران کرد.
سموئیل! تو سی ساله شده ای! زود است که موهایت سفید شود، اما این یک اتفاق هورمونی در بدن توست! چه چیزی تو را تا این اندازه در فکر فرو برده است!؟
سموئیل تار مو را مقابل صورت گرفت.
 یاد پدر افتادم. همین دو سال قبل. روزی که به خاطر یکی از سکانس های فیلمنامه ام از او خواستم تا با هم به بازدید کارخانه ی اسلحه سازی برویم. آن جا تار موی سفیدی را که روی شانه ی مدیرعامل کارخانه افتاده بود، برداشت و گفت: این نشان بلوغ یک مرد است. 
سموئیل به دنبال مکثی کوتاه در آینه، با تمام صورت به طرف پیرزن برگشت: مادر! حس عجیبی به این فیلمنامه دارم! من دارم بالغ می‌شوم.
پیرزن نفسی را که تا این لحظه در سینه حبس کرده بود، آزاد کرد و روی صندلی نشست.
سموئیل! طوری از بلوغ فیلمنامه هایت حرف می‌زنی که انگارنه انگار تا حالا ده جایزۀ جهانی برده‌ای و پرفروش‌ترین انیمیشن‌های هالیوود را تو نوشته‌ای!
حق با پیرزن بود. نابغۀ خلاق تلاویوی، با آن ذهن سیّال، چنان فضای هالیوود را به متون فیلمنامۀ خود جذب کرده بود که هر کارگردانی آرزو داشت پیشنهاد ساخت فیلمش را به او بدهد. این، نه فقط به نفوذ خانوادگی سموئیل در فروش و اکران فیلم برمی‌گشت، بلکه هر تهیه‌کننده‌ای در سیستم فیلم‌سازی آمریکا به این باور رسیده بود که ایده‌های سموئیل، خالق پرجاذبه‌ترین سکانس‌های سینمای جهان خواهد شد.

صفحات کتاب :
142
کنگره :
‭PIR۸۰۷۶‬
دیویی :
‭۸‮فا‬۳/۶۲‬
کتابشناسی ملی :
8881838
شابک :
9786227574494
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه غارتگر