امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده

کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده در مورد تجربیات و آموزش‌های من در حدود سی‌وشش ماه توسعۀ شخصی و نتورک است که سبب رشد شخصی و دستیابی به اهداف تناسب ‌اندام، تناسب افکار و موفقیت‌های روزافزون مادی و معنوی می‌شود.

این کتاب می‌تواند یاری‌گر اهمال‌کاران باشد یا افرادی که از اضافه‌وزن رنج می‌برند و یا افرادی که در پی‌ موفقیت‌های‌ شخصیتی و مالی هستند.

افراد بعد از خواندن کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده، دستاوردی شگرف خواهند داشت؛ برای مثال می‌توانند اندام متناسبی داشته و از چاقی و لاغری مفرط رهایی یابند.

من در این کتاب از خواستنی صحبت می‌کنم که بر سر راه این خواستن چالش‌هایی کوچک و بزرگ ایجاد شد که من با یاری خداوند از آن‌ها گذر کردم و به کمی از آنچه خواستم، رسیدم.

در کتاب پیش روی شما در مورد این چالش‌ها و فرصت‌ها مطالبی بیان شده است. به امید روزی که در امتداد این آموزش‌ها به همراهی هم به نتایج فوق‌العاده دست یافته و درنهایت به‌واسطۀ این فرصت‌های طلایی سپاسگزار پروردگارمان باشیم.

کتاب حاضر خلاصه‌ای کامل از چند کتاب بی‌نظیر را در بطن خود دارد که افراد بسیاری به‌دفعات آن‌ها را مطالعه کرده‌اند و هربار از خواندنشان لذت برده‌اند.

مزیت این کتاب بیان مطالبی ناب از تی ‌ام‌ بی است. جالب اینکه مبتکر تی ام بی یک ایرانی به‌نام استاد نوری است که با تلاش‌های بی‌وقفه ایشان این متد جهانی شده است. این متد به‌تنهایی می‌تواند شما را در رسیدن به آرزوها و موفقیت‌های روزافزون یاری کند.

صفحات کتاب :
120
کنگره :
HF۵۴۱۵/۱۲۶‬
دیویی :
۶۵۸/۸۷۲‬
کتابشناسی ملی :
8805051
شابک :
9786223100789
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه نتورکی در سرانجام یک نویسنده