امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یادت باشه

خیلی از ما انسان‌ها با باورهایی مسموم و تضعیف‌کننده بزرگ‌شده‌ایم که شرکت در سمینارها و همایش‌های انگیزشی، تنها قادر هستند چند ساعت و چند روز ما را در وضعیت بهتر و شاداب‌تری قرار دهند؛ ولی با فاصله گرفتن ازاین‌گونه نشست‌ها، دوباره وضعیت همان است که از قبل بوده. خود من زمانی که از اساتید می‌شنیدم که پول درآوردن آسان‌ترین کار دنیاست خنده‌ام می‌گرفت و می‌گفتم این آقایان دلشان خوش است و مردم را سرکار گذاشته‌اند؛ من که شغل بهتری دارم چرا چنین نیستم و پول را به‌سختی به دست می‌آورم؟!

اما با تعهد به تکرار جملات انگیزشی و دل‌داری دادن به ناخودآگاه خود و صبوری کردن و اصرار بر تکرار روزانه‌ی همان جملات، آرام‌آرام وارد فضای جذاب و شیرینی شدم و در مسیری قرار گرفتم که الآن هرکس به من بگوید: «پول درآوردن سخت است» و غیره، ناخودآگاهم می‌گوید: «ایشان هنوز از پنجره‌ای که من به دنیا می‌نگرم نگاه نکرده است» و آرزو می‌کنم او هم به دیدگاه من برسد.

ما در کتاب یادت باشه، به بررسی توانمندسازی انگیزه و روش‌های عملی آن در تمام امور زندگی پرداخته‌ایم. این مجموعه‌ی به‌یادماندنی با بهره‌گیری از تحقیقات علمی، تجربیات شخصی و مطالعات موثق، به خوانندگان عزیز کمک می‌کند تا ابزارهای لازم برای پیشرفت در زندگی خود را دریافت کنند. با استفاده از مطالب ناب انگیزشی ارائه‌شده، شما خواهید توانست در مسیر اهداف خود ثابت‌قدم باشید و به زندگی موفقی که همیشه می‌خواستید، دست یابید.


صفحات کتاب :
74
کنگره :
PN۶۰۹۵
دیویی :
۸۰۸/۸۸۲
کتابشناسی ملی :
9177384
شابک :
9786223103711
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه یادت باشه