امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 72,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت زمان و نظم در زندگی

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که هرروز به سمت رشد و پیشرفت در حرکت است و با تکنولوژی‌های جدیدی که به ما عرضه می‌کند، حیرت و تعجب ما را برمی‌انگیزد و دریچه‌ای از ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید را به روی ما باز می‌کند. این ایده‌ها و خلاقیت‌ها از ذهن‌هایی نشأت ‌گرفته است که با اشتیاق و کنجکاوی به دنبال شناخت خود و قانون‌مندی‌های حاکم بر این جهان هستند و در سایه لطف و هدایت الهی زمان و انرژی خود را صرف رشد و ایجاد تغییر و تحولات بزرگ در زندگی خودشان و دیگران می‌کنند.

هر فردی که تمایل داشته باشد مانند این انسان‌های پیشرو قدم در این مسیر بگذارد، بدون هیچ محدودیتی می‌تواند کار خود را شروع کند و به سمت شناخت منابع بی‌نهایتی که در وجود و جهان اطرافش قرار داده‌ شده است، حرکت کند. انجام این کار مستلزم کسب شناخت و آگاهی و استفاده درست از زمان و مدیریت اصولی آن است. هیچ فعالیتی در جهان وجود ندارد که زمان یکی از پایه‌ها و عناصر اصلی آن نباشد.

به همین دلیل آگاهی نسبت به زمان و یادگیری مهارت‌های مدیریت آن باید اهمیت بسیار بالایی برای ما داشته باشد و سعی کنیم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

کتابی که در دست شماست و درحال مطالعه آن هستید، به شما کمک می‌کند مهارت‌های اصولی مدیریت زمان را به‌خوبی یاد بگیرید و به‌صورت عملی و کاربردی از آن‌ها در زندگی خود استفاده کنید. این کتاب حاصل سال‌ها تجربه، آموزش، تحقیق، مطالعه و تغییرات بزرگی است که من در تمام جنبه‌های زندگی‌ام ایجاد کرده‌ام. به‌جرأت می‌توانم بگویم تابه‌حال کتابی با این‌چنین مطالب جامع و کاملی در مورد مدیریت‌کردن زمان و نظم در زندگی ارائه نشده است یا حتی اگر وجود داشته باشد، من تابه‌حال آن را مطالعه نکرده‌ام. این را از دیده‌ها و شنیده‌هایم نمی‌گویم، بلکه از تجربه مطالعه تمام منابعی که در این زمینه تابه‌حال نوشته ‌شده است و از شرکت‌کردن در کلاس‌ها و دوره‌های بسیار زیاد و ساعت‌ها آموزش‌دادن به دیگران در این رابطه مطرح می‌کنم.

موضوعات این کتاب صریحاً اصولی‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های مدیریت زمان را در اختیار شما قرار می‌دهند. فقط باید با تعهد و انگیزه تمام این مطالب را بارها مطالعه و سعی کنید به‌صورت عملی آن‌ها را در زندگی خود دائماً تکرار کنید. به شما قول می‌دهم تکرار این مطالب و عمل‌کردن به آن‌ها نه‌تنها در مدیریت زمان، بلکه در تمام زمینه‌های زندگی شما تحولات اساسی ایجاد خواهد کرد.

من این کتاب را به سه بخش تقسیم کرده‌ام که در هر بخش شما با نگرش جدیدی در رابطه با زمان و اصول مدیریت‌کردن درست و موثر آن آشنا می‌شوید. این بخش‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

بخش اول: مفهوم زمان در زندگی بشر

در اولین بخش به مفهوم زمان در ذهن و زندگی بشر و تاریخچه بسیار مختصری در این زمینه می‌پردازیم. هدف ما در این بخش این است که بدانیم انسان چطور زمان را درک کرده است و درطول دوران تکامل و هوشمندی‌اش از آن به چه نحوی استفاده کرده است و درحال حاضر با چه بینشی آن را به خدمت می‌گیرد.

بخش دوم: باورها و مدیریت زمان

مطالب این بخش پایه‌ها و ابزارهای اصلی مدیریت‌کردن زمان هستند. سعی کرده‌ام در این قسمت مهم‌ترین عامل در مدیریت درست زمان که همان باورهای ما هستند را برای شما بازکنم و با مدل و الگوی فوق‌العاده‌ای که در این زمینه طراحی کرده‌ام و نام آن را چرخه باور گذاشته‌ام، فرآیند شکل‌گیری باورها و تأثیر آن‌ها بر روی زمان و تمام جنبه‌های زندگی را به‌صورت قابل‌فهم و بسیار کاربردی به تصویر بکشم.

صفحات کتاب :
188
کنگره :
‏‫‬‬‮‭HD۶۹‭‬
دیویی :
۶۵۰/۱۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9230163
شابک :
9786222925543
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه مدیریت زمان و نظم در زندگی