امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نطق سلیمان

نوشتن در باره سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و گفتن از او، آسان نیست. از یک سو گمان غالب این است که او را به خوبی می شناسیم؛ چرا که در همه جا سخن از او و در باره او است. اما از دیگر سو، حقیقت آن است که او را نمی شناسیم، مثل خیلی از مسایل و افراد دیگر. واقعاً چقدر او را می‌شناسیم؟

سال های سال است که در پیچ و خم تارهای تنیده عنکبوت صفتان نظام سلطه، مردانی بزرگ سر برآورده اند از تبار ثارالله که در عصر جاهلیت مدرن و ظلمت آخرالزمانی، در طریق ولایت رفیق ولی و مطیع او گشته اند و از آن طریق، گویش جان به ندای بلند مولای غایب از نظر داده و دل به پرتو نور حضور بی فروغ ظاهری او سپرده اند و بی چشم داشت، خلوص خود را نثار حضرت دوست کرده اند تا سر بر آستان معرفت و محبت او بگذارند و با تلبیه عارفانه بر رهنمودهای امام حکیم جامعه و سید قائد انقلاب، دعوت همواره آن اما غایب از نظر را پاس بدارند، باشد تا حیات معنوی و ابدی خویش را در دولت حضور پرفروغ آن صاحب و مالک زمان، که دیر نیست، بچشند. یک سال پیش امت منتظر، داغدار مردی بزرگ شد که مهربانی اش، عواطف او را همراه دل ها میکرد و استواری نگاهش به هنگام گام نهادن در میدان جهاد و مبارزه، پشت دشمن زبون را می لرزاند و بر کوس رسوایی نظام سلطه می کوفت. مردی بزرگ که به تواضع درس آموخت و مصداق آیه شریفه«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

کتاب حاضر مشتمل بر متن کامل محوربندی شده 18سخنرانی منتخب سردار دلها در شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران است. محور اصلی این سخنرانی ها تبیین مبانی، اصول، ویژگی ها و سنجه های نظام ولایی و تبیین ارتباط امام و امت در اسلام می باشد که در مقطع زمانی کنونی در نظام ولایت فقیه تجلّی یافته است.

بخشی از کتاب نطق سلیمان

پیروزی سوم در تعقیب و تنبیه دشمن در داخل خاک دشمن بود، لذا ما در صحنه جنگ در بعد بیرونی کاملاً پیروز شدیم، ممکن است ما هدف های آرمانی برای آزاد کردن ملت عراق داشتیم، برای کمک به ملت عراق برای این که از زیر یوغ یک جنایتکاری مانند صدام خارج بشوند. این امریکا نبود که آمد برای این که صدام را سرنگون کند، این امام رضوان الله تعالی علیه بود، این جمهوری اسلامی بود، قبول کرد در راه ملت عراق شهید بدهد برای این که ملت عراق از شرّ یک ستمگر نجات پیدا کند و به یک ملت کمک کند، ضمن این که در دفاع از ملت، دفاع از سرزمین خودی برای جلوگیری از فکر تجاوز مجدد هم تا وقتی حقش را به رسمیت بشناسند، عمل بکند. لذا ما در صحنه جنگ پیروز کامل و ملموس شدیم.

صفحات کتاب :
314
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۷۰
دیویی :
‏‫‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۰۹۲
کتابشناسی ملی :
۷۵۱۰۲۵۳
شابک :
9786222860004
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه نطق سلیمان