امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه نوازش

کتاب معجزه نوازش نوشته فهیمه عسکری توسط انتشارات برگ و باد منتشر شده است. ازدواج پیمان مقدسی است که از طریق آن خانواده تشکیل می شود و تقریباً از ابتدای زندگی انسان در تمام زمان ها و مکان ها در میان اقوام و ملل و جوامع وجود داشته و مورد تأکید بیشتر ادیان بوده است.

آن را پیوند مطلوب انسانی دانسته اند که به زندگی افراد معنا می بخشد. پژوهش های مختلف نیز به این امر اشاره کرده اند که ازدواج موفق موجب می شود افراد شادتر، بانشاط تر و سالم تر زندگی کنند سازمان جهانی بهداشت نیز ازدواج را به عنوان عامل اجتماعی اولیه در افزایش سلامت و بهزیستی معرفی کرده است. کتاب معجزه نوازش سعی بر این دارد تا در حد امکان مشکلات زندگی زناشویی را کاهش داد

گزیده کتاب معجزه نوازش

ارزش ها، ویژگی ها، قواعد و الگوهای هر خانواده منحصر به همان خانواده است و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، یعنی هر فرد آن ها را از خانواده اصلی خویش به ارث می برد و با آن ها وارد ازدواج می شود و عملکرد اعضای خانواده ممکن است به خودی خود در چندین نسل تکرار شود و مشکل موردنظر اغلب در نسل های قبلی نیز اتفاق افتاده اند.

به عبارتی دیگر، روابط فرازناشویی نوعی مثلث سازی است که با هدف کاهش اضطراب در روابط همسران شکل می گیرد و بیانگر الگوی مرضی است. این الگو تمایل دارد از طریق انتقال بین نسلی در خانواده ها نسل به نسل تکرار شود.

صفحات کتاب :
154
کنگره :
‫‬‮‭HQ۷۴۳
دیویی :
‫‬‮‭۳۰۶/۸۱
کتابشناسی ملی :
۹۱۹۰۰۳۴
شابک :
9786225875852
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه معجزه نوازش