کتاب بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی _جلد سوم pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 80,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی _جلد سوم 

کتاب بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی _جلد سوم  نوشته حمید فرناق توسط نشر گوی منتشر شده است.

امروزه تشکیلات بهائی سعی دارد تا مخالفین خود را به عنوان افرادی بی سواد مزدور معاند بهائی ستیز ناآشنا با مفاهیم بهائیت جاه طلب و... معرفی کرده و به نوعی ترور شخصیت انجام دهد و تاثیر کلام منتقدین را بر روی بهائیان کاهش داده و بی اعتبار نماید و تاکنون از این رهگذر به موفقیت های زیادی نیز رسیده و توانسته است عملا بین توده های بهائی و افراد مطلع و منتقد بهائیت فاصله عمیقی ایجاد نماید.

کتاب بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی با معرفی این اندیشمند در قالب مقالاتی جداگانه فقط در صدد گشودن راهی جدید در نگاه به آیین بهائی  است؛ راهی که پیش تر برخی متفکران غربی آن را پیموده اند.

گزیده کتاب بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی _جلد سوم 

پیشینهٔ عقیده به ظهور منجی، به دوران های بسیار دور باز می گردد. از همان نخستین روزهای تاریخ پیامبران، بشارت به فراگیرشدن توحید و دادگری در سرتاسر گیتی و نجات آدمیان از ستم و بیداد و برقراری حکومت جهانی به دست پارسای پارسایان و سرآمد خردمندان، از جمله بشارات انبیای بزرگ از جمله زرتشت(ع)، موسی(ع)، عیسی(ع) و رسول گرامی اسلام(ص) بوده است.

حتی در ادیان غیر الاهی همچون هندوئیسم نیز از منجی موعودی با نام «کالکی » یاد شده است. او نیز بسان موعود ادیان الاهی روزی ظهور خواهد نمود و جهان را به نور عدالت خود روشن خواهد ساخت و طعم شیرین زندگی سعادتمندانه را به جهانیان خواهد چشاند.

شابک :
978-622-8133-02-7
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
312
کنگره :
‏‫‬‮‭BP۳۳۰
دیویی :
‏‫‬‮‭۲۹۷/۵۶۴
کتابشناسی ملی :
9429204

کتاب های مشابه بهائیت از دیدگاه منتقدان و روشنفکران مسیحی _جلد سوم