کتاب تکنیک های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تکنیک‌های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران

کتاب تکنیک های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران نوشته مصطفی فائقی توسط انتشارات کلید پژوه منتشر شده است. بازاریابی عصبی پدیده‌ای نوظهور است که یافته‌های آن دریچه‌ی جدیدی را به روی سازمان‌‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ها و متخصصان بازاریابی باز می‌نماید.

از سویی دیگر نگرش‌‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏های نوین در علم مدیریت استراتژیک مبین این امر هستند که می‌توان از طریق جذب مشتری در ارزش بازاری را ایجاد نمود که در آن بدون وجود رقیب فعالیت کرده و به کسب سود در عین رشد پایدار، دست یافت.

بنابراین هدف کتاب تکنیک‌های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران آن است که با توصیف مفاهیم و ابزارهای جذب مشتری با استفاده از بازاریابی عصبی، ابهامات و نارسایی‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌های موجود در این زمینه را مرتفع گردانیده و با بررسی کاربردهای آن نگاه عمل‌گرایانه‌ای به بازاریابی عصبی و نقش آن در توسعه تولید پایدار ارائه دهد.

گزیده کتاب تکنیک‌های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران

جهان معاصر با سرعتی شگفت‌انگیز در حال تحول است. سازمان‌ها، به عنوان یکی از بارزترین مشخصه‌های جوامع امروزی نیز به سرعت در حال تغییر و تحول هستند و در نظام کنونی، جذب و حفظ مشتریان و ارتقاء وفاداری آن‌ها یکی از اهداف عمده هر سازمان زنده و فعال محسوب می‌گردد. بنابراین واضح است که بررسی متغیرهای اثرگذار بر جذب وحفظ مشتریان تا چه اندازه می‌تواند راهنمای مدیران در بهبود عملکرد یک سازمان و کارکنان آن باشد.

صفحات کتاب :
123
کنگره :
‫‬‭HF۵۴۱۵/۱۲۶۱۵‬‬
دیویی :
۶۵۸/۸۰۰۱۹
کتابشناسی ملی :
۹۴۰۶۵۶۸
شابک :
9786228001265
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه تکنیک های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران