امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اعتماد به نفس با شرافت، عزت نفس با اصالت

کتاب اعتماد به نفس با شرافت، عزت نفس با اصالت نوشته مریم داداشی توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. کل‌نگر باشیم شرافتمندانه گام برداریم و بدانیم که دروغ یعنی گیر افتادن در درد و تولید کردن آن. جاری بودن انسان را از حالت تعفن و گیر افتادن خارج می‌کند.

کسی که در هستی ریشه داشته باشد قطعا گستردگی و جاری بودن را در سایه صداقت و رو راستی تجربه خواهد کرد. تمام دردها از نفس ناآگاه بر می‌خیزد. تربیت نفس و اعتماد به آن تربیت، بزرگترین راز خوشبختی می‌باشد. 

این کتاب در پنج فصل؛ به ما بیاموزد چگونه خودمان باشیم، چگونه کل‌نگر باشیم، چگونه نفس خودمان را بشناسیم، چگونه به مفهوم اعتماد و عزت نفس‌مان پی‌ببریم.

گزیده کتاب اعتماد به نفس با شرافت، عزت نفس با اصالت

احاطه بر درون و بیرون فرد را توانمندتر می‌سازد. برداشت‌ها و شناختی که هم‌زمان از دنیای درون و بیرون پیدا می‌کنیم بسیار مهم است. برخی از افراد درون‌گرا هستند و برخی دیگر برون‌گرا؛ ارتباط با هر یک از این دسته افراد گاهی مشکل می‌شود. چنانچه بخواهیم کارمندی را استخدام کنیم باید فاکتور تعادل روابط بین درون و بیرون را مد نظر داشته باشیم.

ذهن نیز دارای همین شرایط می‌باشد گاه آنقدر در درون گیر می‌کنیم که فراموش‌مان می‌شود که بیرونی هم وجود دارد؛ به کنجی پناه برده و یا خود را محدود می‌کنیم. یا گاهی آنقدر در بیرون از خود پرسه می‌زنیم که هرگز درون و احوالات خویشتن خویش را نمی‌بینیم. ارتباط با بیرون یعنی ارتباط با کائنات، خدا، مردم و دیدن حضور خدا در تک تک اجزا جهان هستی. 

صفحات کتاب :
‫۶۰
کنگره :
BF۵۷۵‭‭‬ /‮الف‬۶
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۵۵۳۵۶۳
شابک :
978-622-310-595-1
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه اعتماد به نفس با شرافت، عزت نفس با اصالت