امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تخصص در 2 ساعت (در هر چیزی)

کتابتخصص در 2 ساعت (در هر چیزی) اثر گریگوری هارتلی و ماریان کارینچ با ترجمه نادیا مرادی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

 با مطالعه‌ی این کتاب چیزی که شما می‌آموزید این است که، مهارت مدیریت و ایجاد روابط موثر با افراد را به دست می‌آورید. مدیریت خوب به معنای داشتن تخصص و مهارت در هر زمینه‌ای است. گریگوری هارتلی و ماریان کارینچ در کتابشان، شما را از طریق مستحکم کردن غریزه‌ی انسانی، شناخت درست افراد، ارزیابی و برنامه‌ریزی برای ارتباط با افراد آماده می‌کنند و سپس مسیر محکمی برای مبدل شدن به یک متخصص معرفی خواهند کرد.

اگر شما خود را به چالش بکشید و تلاش کنید، می‌توانید به سهولت به یک متخصص تبدیل شوید. این دو نویسنده در کتاب تخصص در 2 ساعت، ابزارهای ابتدایی برقراری ارتباط که توسط بازپرس های مبتدی به کار گرفته می‌شوند را مورد بررسی قرار داده اند. تا در این مجموعه استفاده از ابزارها و تمرینات را به شما آموزش دهند.

برشی از کتاب تخصص در 2 ساعت (در هر چیزی)

زمانی که تصمیم می‌گیرید در دو ساعت و یا کم‌تر تبدیل به فردی متخصص شوید، سه دلیل کلی برای تقویت مهارت‌هایی مانند خواندن و کنترل زبان بدن دارید:
اول: چه بخواهید و چه نخواهید شما نیاز دارید تا مورد قبول دیگر افراد واقع شوید؛ وقتی فرد شکاکی در گروه موجب خدشه‌دار شدن اعتبار شما شود، و زمانی که او به آستانه‌ی قبول شما برسد، اهمیت این موضوع را متوجه خواهید شد.

دوم: باید طرز درست استفاده از زبان بدن‌تان را پیدا کنید. در این صورت، از هرگونه سوء‌ظنی درباره‌ی تخصص خود جلوگیری خواهید کرد.

سوم: درباره‌ی طرز ایستادن، حرکت، انرژی و صدای خود حساس باشید و سعی کنید مهارت‌های خود را با استفاده از این موارد از زبان بدن تقویت کنید. بنابر یک استنباط علمی، این‌ها مهارت‌هایی از هنرمندان حقه باز است، که شما نیز می‌توانید به این نقطه دست پیدا کنید. (یادآوری: این کتاب درباره‌ی چگونگی مبدل شدن به متخصص است؛ یعنی کسی که چیزی برای ارائه دارد. تفاوتی ندارد که مطلب ارائه  شده توسط شما درباره‌ی حل مسئله‌ای باشد، در هر صورت فراموش نکنید که شما می‌خواهید به فردی ارزشمند در اداره‌تان تبدیل شوید نه یک بذله‌گو، و یا حتی بدتر).

صفحات کتاب :
‫۲۳۱
کنگره :
‏‫‭BF۳۷۸
دیویی :
‫‭۰۰/۴
کتابشناسی ملی :
۵۷۳۲۸۸۰
شابک :
‫‬‭978-600-6524-67-2
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2400000

کتاب های مشابه تخصص در 2 ساعت (در هر چیزی)