نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسیرت را پیدا کن 

کتاب مسیرت را پیدا کن اثری است از کارلی فیورینا به ترجمه بهراد جاود که در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

کتاب مسیرت را پیدا کن که در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت قرار می‌گیرد به مخاطب  نشان می‌دهد هنوز در جایگاهی که باید باشد نیست! با کمک کتاب پیش رو فرد در می‌یابد که تغییر غیرممکن نیست و امکان بهبود شرایط نامناسب موجود همواره فراهم است. مسیرت را پیدا کن، مسیر راه‌یابی به آینده دلخواه را ترسیم می‌کند و با هوشیارسازی بخش‌های مختلف مغز ابعاد گوناگون زندگی را بهبود می‌بخشد.

این کتاب به‌خوبی به شما می‌آموزد که چطور استعدادهای نهفته درونتان را کشف کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید. به قدرت ویژه استعدادهایتان پی ببرید و با استفاده از قدرت بی‌نظیر آن می‌توانید مسیر ایجاد تغییرات مثبت را در زندگی‌تان پیدا کنید. فیورینا در کتاب خودش به‌زیبایی این نکته را بیان می‌کند که ممکن است در ظاهر در یک موقعیت بسیار عالی و حسادت‌برانگیز قرار داشته باشید، اما هیچ حس رضایت درونی در شما رخ ندهد. در این شرایط بهتر است تصمیمات درستی بگیرید که چند سال بعد از یادآوری آن‌ها یک لبخند رضایت و شوق بر لب‌هایتان نقش ببندد.

گزیده کتاب مسیرت را پیدا کن 

ما دیگر در اجتماع خود از کلمه شخصیت استفاده نمی‌کنیم، اما در دوران کودکی من این کلمه زیاد شنیده می‌شد، همه در موردش صحبت می‌کردند و می‌دانستند که چه معنایی دارد. پدرم همیشه به من و خواهر و برادرم می‌گفت: «شخصیت یعنی خلوص، یعنی راستی و درستی، یعنی ایستادگی برای باورها. یعنی اینکه در گذر زمان روی این مفاهیم پایدارماندن.»

خواهرم، برادرم و من مانند سربازها سر تکان می‌دادیم، اما به سختی مفهوم این کلمات را درک می‌کردیم. ولی به مرور، مثل همه بچه ها، میزان درک و فهم ما نیز افزایش پیدا کرد. ما خیلی زود فهمیدیم که پدر چه می‌گفت، فهمیدیم که شخصیت در افراد مختلف چه شمایلی دارد، و فهمیدیم که چرا باید به این موضوع اهمیت بدهیم. گرچه توصیف شخصیت در قالب کلمات دشواری‌های خاص خودش را دارد، اما در زندگی دیگران به راحتی قابل تشخیص است. ارج نهادن به باورها و ارزش‌ها یک چیز است و ایستادگی به خاطر این ارزش‌ها آن هم در زندگی روزمره و در برابر جهانیان، به خصوص تحت فشار و زیر ذره‌بین دیگران و در مقابله با انتقادها یک چیز دیگر. اعتراف به اشتباه یک چیز است و تلاش کردن برای رفع اشتباه یک چیز دیگر. حرف زدن از وجود یک مشکل یک چیز است و دست به کار شدن برای حل کردن مشکل یک چیز دیگر. حالا این «یک چیز دیگر» دقیقاً چیست؟ این حفظ صداقت، شجاعت و افتخار در طول زمان است.

کتابشناسی ملی :
5822215
شابک :
978-622-220-084-8
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
240
کنگره :
‏‫‬‭BF637
دیویی :
‏‫‬‭158/1

کتاب های مشابه مسیرت را پیدا کن