امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حسابداری مدیریت

کتاب حسابداری مدیریت اثر مهرداد بهرامی پور توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. حسابداری مدیریت همواره ناگزیر از همراهی با دگرگونی‌های محیط تجارت بوده است.

تحولاتی که بویژه در دهه آخر قرن بیستم در محیط تجارت جهانی (فشرده شدن رقابت و پیدایش شکل نوینی از شرکت‌های تجاری موسوم به شرکت‌های چالاک که کالاها را با کیفیت برتر و قیمت هر چه نازل‌تر عرضه می‌کردند) بوقوع پیوست، حسابداری مدیریت و رویه‌های آن‌را تحت تأثیر خویش قرار داد. از اینرو به نظر می‌رسد که در آستانه قرن بیست و یکم، حسابداری مدیریت در نظریه و عمل به محیط تازه‌ای وارد شود.

بخشی از متن کتاب حسابداری مدیریت

حسابداری مدیریت برای تحکیم نقش فعالیت هایش در استراتژی سازمان باید به فراهم آوردن اطلاعات مربوط به سه اصل استراتژیک کیفیت، هزینه و زمان کمک کند. این اطلاعات شامل:

1 جمع آوری اطلاعات از فعالیت های روزانه مدیران که با اصول استراتژیک سازمان مرتبط است،

2 افزایش توانایی مدیران برای تاثیرگذاری در تمام عملیات اقتصادی انجام شده به منظور کسب اصول استراتژیک سازمان یا به عبارت دیگر افزایش میزان تاثیرگذاری مدیران در مجموعه عملیات مرتبط با مشتریان، عرضه کنندگان و فروشندگان در جهت استراتژی های سازمان، و

3 فراهم آوردن دیدگاهی وسیع از استراتژی ها و فعالیت های سازمان است.

ارتباط با فعالیت های روزانه برقراری ارتباط بین فعالیت های روزانه هر فرد در سازمان با موضوع های استراتژی مدون شده از اهمیت خاصی برخوردار است.

صفحات کتاب :
196
کنگره :
HF۵۶۵۷/۴‏‏‫‬‭‬‭/ب۹ح۵ ۱۳۹۷
دیویی :
۶۵۸/۱۵۱۱
کتابشناسی ملی :
5206680
شابک :
978-600-8752-97-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه حسابداری مدیریت