کتاب علائم دفینه نشانه های گنج pdf

هر آنچه درباره دفینه ها میخواهید بدانید

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 75,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب علائم دفینه نشانه های گنج

کتاب علائم دفینه نشانه های گنج اثر علی ولایتی عسکری توسط انتشارات استاد منتشر شده است. ھمانطور که می‌دانید پدران ما برای حفظ اشیاء و سرمایه ھای خود از این آثار و علائم به عنوان مکانی امن جھت مخفی سازی اموال خود استفاده می‌کردند. امروزه برای ما معمایی بزرگ و غیر قابل حدس می باشد که ھدف آن ھا از این نمادھا چیست و چه چیزھایی از ما می‌خواھند.

 ولی خوشبختانه با پیشرفت علم تاریخ شناسی این اسرار با ھمت کارشناسان باستان شناس عزیز رمز گشایی شده و اکنون در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. کتاب علائم دفینه به دوستداران اکتشاف و علاقه مندان به هیجان تقدیم می گردد. در این کتاب با آثار و نشانه ها، تاریخ و تمدن های باستان و معانی بسیاری از نشانه های مربوط به دفینه آشنا خواهید شد.

گزیده کتاب علائم دفینه نشانه های گنج

پازل درست و کامل چوپان، با عصا و خورجین می باشد چون بدون این موردها مفهومیت چوپان مجهول است ولی به صورت کلی اول تحلیل چوپان و بعد به تفسیر نماد ذکر شده می‌پردازیم.

نظر اول: چوپان پر محبت، مهر و دقت گر به مکان هایی که می رود، هشیار و با گله اش به خوبی رفتار و از آن ها محافظت می کند. در پشت خورجینش و در دستش عصایش و یا در انتهایه عصایش خورجین ولی به طور کامل از امانت یا گله اش محافظت می کند. اگر از دید دفینه یابی و یا از پنجره مخفی کنندگان گنج و انسان های قدیم نگاه کنیم چوپان دو خصیصه دارد. یکی از این ها عصای چوپان است، و دیگری خورجین پشتش می باشد.

از این دو عنصر مادر خواهیم فهمید که خورجین چوپان به معنی دفینه و عصایش جهت و مسافت را مشخص خواهد کرد. به همراه این ها، گاها شکل چوپان است که گله اش را پیش می برد. و خورجین دار یا بدون خورجین است. و با عصای دستش یک یا چند گوسفند را حفاظت می کند. از این حالت، جهت نگاه چوپان و جهتی که عصایش دارد مهم است.

کتابشناسی ملی :
8667808
شابک :
978-600-6636-42-9
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
309
کنگره :
‏‫‭G525‏
دیویی :
‏‫‭910/4

کتاب های مشابه علائم دفینه نشانه های گنج