امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کارآفرینی دیجیتال

کتاب کارآفرینی دیجیتال اثر بهزاد نهضتی ملکی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. کتابی که هم اکنون در دستان شماست با تکیه بر نتایج به دست آمده طی چندین سال فعالیت و تجربه شخصی با عنوان «کارآفرینی دیجیتال» تدوین و در اختیارتان قرار گرفته است. کسب درآمد بر اساس اصول و روش های این کتاب محدودیتی ندارد و این خود شما هستید که موفقیت تان را در این مسیر تضمین می کنید و میزان درآمد شما نیز ارتباط مستقیمی با بینش، طرز فکر و تلاش و پشت کار شما دارد و البته پیروی از اصول این کتاب را نادیده نگیریم.

قدرت ذهن خیلی فراتر از آن است که در کتاب کارآفرینی دیجیتال به آن اشاره شود. افکار یک فرد است که موجب ثروت یا فقر او می شود. می توان با اطمینان این را گفت که اگر تفکرات خود را اصلاح کنید؛ همین ذهن شما تبدیل به یک کارخانه ثروت سازی خواهد شد، اگر پای سخنان افراد موفق در هر زمینه نشسته باشید، به صراحت این قضیه را بیان می کنند، که همیشه در فکر تغییر مسیر زندگی شان بوده اند و تحولی عظیم در زندگی شان به وجود آورده اند.

 این افراد همیشه در ذهن خود هدفی دارند و متناسب با آن، تصاویری را در ذهن شان به وجود می آورند و آن موقع است که در مسیر و مدار همان هدف قرار می گیرند و هر چقدر تفکر عمیقی نسبت به این تصور داشته باشند، بیشتر و بیشتر در رسیدن به آن هدف پیش می روند و مطمئن هستند که گزینه هایی جلوی راه شان قرار داده می شود که با انتخاب درست، به هدفی که در ذهن شان پرورش می دهند خواهند رسید.

گزیده کتاب کارآفرینی دیجیتال

بهترین و پایدارترین روش درآمدزایی از اینترنت داشتن یک کسب و کار است. کسب و کار اینترنتی می تواند با توجه به مهارت تخصصی در بستر ارایه خدمات یا به صورت تجارت عمومی مثل فروشگاه های اینترنتی باشد. آن چه مورد توجه باید باشد این است که در یک طرف خدمات یا محصول و در طرف دیگر مشتری یا خریدار وجود دارد. در فضای رقابتی اینترنتی هیچ کسب و کار پایدار و موفقی یک ماهه یا چندماهه ساخته نمی شود و برای خلق بستری که بتوان محکم به درآمد آن برای اداره زندگی، پیشرفت و توسعه کار تکیه کرد مستلزم تلاش هدف مند و تمرکز درازمدت و برنامه ریزی است.

ایده پردازی، نیازسنجی اجتماعی، خلاقیت، تیم همکاران خوب، سرمایه گذاری، بازاریابی و مدیریت از الزامات هر کسب و کار موفق و پایدار محسوب می شوند. داشتن درآمد از اینترنت و داشتن کسب و کار اینترنتی را یکسان تلقی نکنید، چرا که تفاوت بسیاری دارند. درآمد اینترنتی یعنی مهارتی که بتوانید در قبال انجام کاری دستمزد خاصی را دریافت کنید، این مهارت می تواند طراحی، برنامه نویسی، تدریس آنلاین، بازاریابی، همکاری در فروش و. . . باشد. در این مدل از درآمدزایی اولین و مهم ترین اصل، داشتن مهارتی برای اجراست. میزان درآمد در این روش بستگی به توانایی اجرایی شما و میزان تجربه تان دارد، اما به مراتب ساده تر و زودبازده تر از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است.

صفحات کتاب :
115
کنگره :
HF5548/32‭/ن87ک2 1396‬
دیویی :
658/872
کتابشناسی ملی :
4878120
شابک :
978-600-6524-30-6
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه کارآفرینی دیجیتال