امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عادت های پول ساز

کتاب عادت های پول ساز اثر استلان موریرا توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. اگر شما به دنبال تغییر در زندگی هستید، این کتاب اطلاعاتی می‌دهد که نه‌تنها راهنمایی‌های مناسب فراهم را می‌کند، بلکه شما را به‌طور کامل به سمت تغییر زندگی بهتر هدایت می‌کند.

کتاب عادت های پول ساز فقط به شما  اطلاعات نمی‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند که ذره‌ذره‌ی این موضوع را متوجه بشوید. این کتاب مربی شما برای موفقیت خواهد بود. اجازه دهید این کار را انجام دهد و بدین‌سان شما زندگی فراتر از چیزی که تصورش را می‌کردید خواهید داشت.

گزیده کتاب عادت های پول ساز

برای بازنویسی یک عادت، باید آگاه باشید که چه چیزی آن را خاموش می کند. هر عادتی که شما دارید یک یا چند محرک دارد؛ اگر هر وقت از خواب بیدار می‌شوید، مستقیم سروصورت خود را بشویید، محرک شستن صورت شما، همان بیدار شدن از خواب است. هر بار که پشت میز خود بنشینید و ایمیل خود را چک کنید، نشستن پشت میز، محرکی است برای چک کردن ایمیل خودتان. برای از بین بردن یک عادت، باید نشانه ها را جدا کرده و آن ها را تغییر بدهید. اگر نشانه را تغییر ندهید، شکستن این عادت آسان و یا امکان پذیر نخواهد بود، زیرا این نشانه شما را  به سمت این عادت می کشاند.

جایگزینی را پیدا کنید که پاداشی مشابه به شما می‌ دهد

شما باید دنبال جایگزینی برای عادت هایی که می خواهید آن را بشکنید یا جایگزین کنید باشید. مگر این‌که یک عادت را با عادت دیگری جایگزین کنید که به شما پاداش مشابهی می دهد، در غیر این صورت شما یک عادت بد را هرگز ترک نخواهید کرد. چون شما پاداش را از دست می دهید و مجبور می شوید که به همان عادت قبلی خود بازگردید.

صفحات کتاب :
147
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‬‭م816 1397
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5124401
شابک :
978-600-6524-31-3
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه عادت های پول ساز