امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کشف فرصت های درآمد ساز

کتاب کشف فرصت های درآمد ساز اثر جان انگلیش توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این کتاب جهت نشان دادن چگونگی شناسایی ایده‌های جدید کسب‌و‌کار و قطعی کردن تصمیم‌گیری خود در مورد این‌که کدام ایده‌ها ارزش دنبال کردن را دارند نوشته‌شده است. تأکید ما روی کسب‌و‌کارهای کوچک است، اما مطالب کلی و بااهمیت در مورد کسب‌و‌کارهایی با هراندازه به‌طور یکسان صدق می‌کند.

 همچنین می‌توانید اطلاعات موجود درکشف فرصت های درآمد ساز را به روش‌های دیگر مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید از آن برای بهبود پتانسیل تجاری یک فرصت کسب‌و‌کار استفاده نمایید. می‌توانید از آن‌ جهت ارزیابی مجدد یک فرصت کسب‌و‌کار، زمانی که تصمیم دارید رویکرد خود را نسبت به آن تغییر دهید استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان یک الگو برای تشریح یک فرصت کسب‌و‌کار برای افرادی که در موقعیت مناسب جهت کمک به شما قرار دارند استفاده کنید.

گزیده کتاب کشف فرصت های درآمد ساز

سیستم‌های جدید، مستلزم صرف زمان و انرژی است. در ضمن، کارکنان مدنظر باید پیدا شوند، ارتباطات با فروشندگان توسعه یابند و یک استراتژی بازاریابی پیاده‌‌سازی شود. صورت‌حساب‌ها و قبوض تمام طول این مدت باید پرداخته شوند و این ممکن است مدتی قبل از رسیدن به نقطه‌ی برابری دخل‌وخرج‌ شما در امر فروش باشد. گذشته از آن، خطراتی وجود دارند که ممکن است رقابت غیرمنتظره‌‌ای از جانب فعالان موجود که برای محافظت از سهم خود از بازار تلاش ‌می‌کنند و یا در صورت سخت‌تر بودن جذب مشتریان از آنچه که پیش‌بینی کرده‌‌اید ایجاد شوند.                                                                                                        

به دنبال خدمت یا محصول موفق برای کپی‌‌برداری باشید. چه چیزی را ‌می‌بینید که در حال حاضر به‌خوبی عمل ‌می‌‌کند و چشم‌اندازهای خوبی برای آینده دارد؟ آیا مصرف‌کنندگان بالقوه‌ای وجود دارند که آماده‌ی خرید چیزی مشابه از شما باشند؟ ‌می‌توانید عوامل کلیدی‌ای که تعیین‌کننده‌ی موفقیت محصول یا خدمت هستند را شناسایی نمایید و آن‌ها را بازسازی کنید؟ بدترین ویژگی‌ها کدم‌اند و آیا ‌می‌‌توانید آن‌ها را بهبود دهید؟ آیا ‌می‌توانید همان چیز را با بهای کمتر ارائه کنید؟

صفحات کتاب :
309
کنگره :
HD62/5‏‫‭/‮الف‬9ک5 1397
دیویی :
658/110994
کتابشناسی ملی :
5123938
شابک :
978-600-6524-32-0
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه کشف فرصت های درآمد ساز