امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موفقیت تیم های مجازی

کتاب موفقیت تیم های مجازی اثر دارلین دروزا و ریچارد لپسینگر با ترجمه خلیل رضوی و فاطمه ابیضی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

گزیده کتاب موفقیت تیم های مجازی

پس چه چیزی در این تغییر برجسته در نحوه‌ی کار افراد، به خصوص در افزایش عمومیت محل کارهای مجازی دخیل بوده است؟ حداقل در بخشی از موارد، تغییر تدریجی اقتصاد از ساخت و تولید به یکی از این دو: دانش و اطلاعات، دخیل بوده است. اما سه دلیل مهم دیگر نیز وجود دارد.

اول این که سازمان ها به دنبال بهترین استعداد موجود، بدون توجه به موقعیت جغرافیایی افراد هستند، که این امر سازمان ها را به استفاده از همکاری مجازی سوق می دهد. این روزها موقع تشکیل گروه ها، به جای آن‌که به گروهی از افراد متکی باشند که از لحاظ جغرافیایی به هم نزدیک تر هستند، اما ممکن است تخصص لازم را نداشته باشند، بسیاری از شرکت ها به صورت استراتژیک افراد مستعدی را انتخاب می کنند که دارای مهارت های مناسب هستند، هر چند ممکن است هزاران مایل دور از هم زندگی کنند.

باک، در گوگل گزارش می کند که «یکی از بزرگ ترین محرک های کار گروهی به صورت مجازی این است که ما اعتقاد داریم افراد مستعد در همه جای جهان وجود دارد، بنابراین مکان های بسیار زیادی برای دست‌رسی به استعداد وجود دارد. ما کارهای زیادی را از راه دور و با همکاری هم انجام می دهیم. برای مثال، بیش تر گروه های مهندسی ما از افرادی از سه قاره تشکیل شده اند».

صفحات کتاب :
196
کنگره :
HD66‏‫‬‭/د4م8 1398
دیویی :
658/4022
کتابشناسی ملی :
5635271
شابک :
978-600-6524-54-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه موفقیت تیم های مجازی