امتیاز
5 / 4.4
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 64,500
خرید چاپی
200,000
10%
ت 180,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب سرباز روز نهم، داستان زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده را روایت می‌کند. این کتاب توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار کتاب شده‌ است.

متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب سرباز روز نهم

پیش از این کتاب دیگری در شرح حال شهید صدرزاده خوانده‌ام، ولی ابعاد شخصیت محبوب و چندجانبه‌ی این شهید عزیز در این کتاب بیشتر بیان شده است. این چهره‌ی برجسته بیشک یک الگو است برای جوانان امروز و فردا. اراده‌ی قوی، فهم درست، روحیه‌ی ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته،‌ بخش‌هائی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است. خواندن این کتاب برای من غبطه‌انگیز است. این گلهای سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام و صلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.

تقریظ سرباز روز نهم

فیلم آقا مصطفی

مستند سینمایی «آقا مصطفی»، روایتی متفاوت از بخش مهم زندگی و زمانه شهید مدافع حرم، آقا مصطفی صدرزاده است که می‌تواند الگویی برای همه فعالان فرهنگی باشد. در این مستند، بستگان و آشنایان شهید خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی روایت می‌کنند که در خلال آن با مجاهدت‌‌ها و فعالیت‌های فرهنگی آقامصطفی آشنا می‌شوید. شهید صدرزاده با مدل جذب قوی که داشته توانست در محله کهنز شهریار انقلابی به پا کند که حتی لات‌های منطقه هم مجذوبش شدند. فیلم سرباز روز نهم

مستند روزگار ابراهیم

مستند «روزگار ابراهیم»، روایت‌گر زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است. وی با نام جهادی «سید ابراهیم» حدود چهار سال در حوزه علمیه امام جعفر صادق تهران به تحصیل پرداخته و همچنین در محافل بسیجی‌ها فعال بود و به‌عنوان مربی در حلقه‌های صالحین فعالیت می‌کرد. «مصطفی صدرزاده» فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی زیادی را برای نیرو‌های جوان تدارک می‌دید و در اردو‌های عقیدتی و فرهنگی به‌عنوان مدرس شرکت می‌کرد. فیلم روزگار ابراهیم

معرفی کتاب سرباز روز نهم

کتاب پیش رو حاصل زندگی مجاهدانه و خستگی ناپذیر شخصی است که می‌تواند در دوره حاضر، بی شک الگویی دست یافتنی باشد. او که از سال ۱۳۹۲ با ده‌ها ترفند پایش را به سوریه باز می‌کند، ظرف دو سال از چهره‌های مؤثر مدافعان حرم می‌شود؛ تا جایی که سردار شهید سلیمانی را به تمجید وامی‌دارد. کتاب سرباز روز نهم یکی از بهترین کتاب هایی است که توانسته داستان زندگی شهید مصطفی صدرزاده را به خوبی روایت کند. 

خلاصه کتاب سرباز روز نهم

کتاب سرباز روز نهم؛ روایتی از زندگی و زمانه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده که پژوهش و مصاحبه آن برعهده محمدمهدی رحیمی، پریسا وزیرلو، فرزانه مردی و تدوین آن برعهده نوید نوروزی و پریسا وزیرلو بوده و بازنویسی کتاب توسط نعیمه منتظری صورت گرفته است.
از آن جهت که مصطفای شهید در همین جامعه زیسته و با همین مشکلات یا بیشترش جنگیده و بر بن‌بست‌هایش فائق آمده است، برای مخاطب شیرین و افق‌گشاست. در واقع، اساسا ما با روایت شهید و زمانه‌اش، هم نقد کرده‌ایم و هم راه نشان داده‌ایم؛ چه اینکه شهدا مسیر امنی هستند برای صلاح و اصلاح.
کتاب حاضر لایه‌های پنهان معضلات و مشکلات را می‌گوید؛ چه اینکه زندگی مصطفی و زما‌نهاش ظرفیت این را دارد که بگوید کار فرهنگیِ وقفی، شدنی است و استوارتر از شبه‌کارهای نفتی و دولتی. زندگی‌اش این ظرفیت را دارد که معطل دستورالعمل‌های خشک و بی‌روح نماند که حیات دارد این نوع زندگی‌اش و حیات‌بخش است.
استفاده از صوت‌های متعدد شهید که در موقعیت‌های مختلف ثبت شده نیز از ویژگی‌های این کتاب به‌شمار می‌رود؛ از سخنرانی شهید قبل از عملیات‌ها گرفته تا زمانی که برای دوستانش خاطره می‌گفته است. همچنین مصاحبه با برخی فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت که شاید برای اولین و آخرین بار فرصت گفت‌وگو با ایشان فراهم شد نیز از جمله مطالب خاصِ کتاب حاضر باشد.

برشی از متن کتاب سرباز روز نهم

چند صفحه افغانستانی
 سید سجاد عالمی 
بعد از بازگشت به ایران مصطفی صدرزاده و یکی دیگر از دوستانش با راهنمایی پدرم، مدارکشان را آماده کردند و در مشهد برای عضویت در فاطمیون ثبت نام کردند. آقای صدرزاده به خانه ما آمد و به پدرم گفت: «ابوسجاد، تو پادگان لو نمیریم که ایرانی هستیم!» پدرم هم اطلاعاتی به او داد که در پادگان باور کنند، افغانستانی است. مثلاً گفت: «اگر از تو سوال کردند؛ اهل کدام منطقه‌ای؟ بگو من از فلان شهر افغانستانم.» پدرم برایش دو سه صفحه کلمات افغانستانی نوشت و به او داد تا تمرین کند. یادم هست طفلک از در خانه‌مان که رفت، همینطور که راه می‌رفت، کاغذ را نگاه می‌کرد و زمزمه می‌کرد.
...
دورت بگردم مادر 
حکیمه افقه
 وقتی با او صحبت می‌کردم امکان نداشت در حرف‌هایم بهش نگویم: «فدایت بشوم». مصطفی هم حتی اگر ۱۰ بار در طول روز مرا می‌دید، امکان نداشت دستم را نبوسد. فرقی نداشت، در خیابان و بازار باشد یا در خانه. وقتی به این کارش اعتراض می‌کردم، می‌گفت: «مامان این توفیقه که نصیب من شده، سلب توفیقم نکن!» زیاد می‌گفت: «مامان، دورت بگردم.» بهش گفتم: «این حرفو نزن، اذیت میشم». گفت: «نه! من دوست دارم، دورت بگردم.»
...
همه فکر کردند مصطفی فوت کرده است، از ترس خشکم زده بود 
 رو به پرچم حضرت ابوالفضل (علیه السلام) گفتم: پسرم نذر شما، قول می‌دهم سرباز خوبی تحویلت بدهم. این اتفاق دقیقاً قبل از ظهر روز نهم محرم رخ داد.

پی دی اف کتاب سرباز روز نهم

کتاب سرباز روز نهم pdf در فراکتاب عرضه شده است. توجه نمایید که پس از خرید و دانلود کتاب سرباز روز نهم، نسخه pdf این کتاب به صورت جداگانه در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. جهت حفظ حقوق ناشر، شما می توانید با استفاده از کتابخوان فراکتاب این کتاب را به آسانی مطالعه نمایید.

قیمت کتاب سرباز روز نهم

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف ویژه دریافت کنید. همزمان با نسخه چاپی نسخه الکترونیک نیز در دسترس شماست.

دانلود کتاب سرباز روز نهم

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا بدون نیاز به اینترنت در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید.

کتاب سید ابراهیم

کتاب سید ابراهیم کتاب مصوری مشتمل بر داستان‌های کوتاهی است که درباره زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» نگاشته شده‌اند. «نذر حضرت ابوالفضل»، «غیرت و تعصب دینی»، «افشای راز»، «جهاد فرهنگی»، «سبک زندگی» عناوین برخی از داستان‌های این کتاب هستند. این داستان‌ها از زبان نزدیکان و آشنایان شهید روایت شده‌اند و در آن‌ها سعی شده سیمای واقعی شهید «مصطفی صدرزاده» به‌خوبی برای مخاطبان به‌ خصوص نسل جوان روشن گردد.

خرید کتاب سرباز روز نهم

نسخه چاپی کتاب سرباز روز نهم در فراکتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست. می توانید به سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب مراجعه کرده و آن را سفارش دهید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب سرباز روز نهم

مشخصات کتاب سرباز روز نهم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: راه یار
نویسندگان: نوید نوروزی، پریسا وزیرلو، محمدمهدی رحیمی، فرزانه مردی، نعیمه منتظری
تعداد صفحه: 629
موضوع: روایتی از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
629
کنگره :
‏‫BP52/66‭‬ ‭/ص4‏‫‬‭ن9 1397
دیویی :
297/996
کتابشناسی ملی :
5540361
شابک :
978-622-95053-0-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه سرباز روز نهم