امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عادت های موفقیت

کتاب عادت های موفقیت اثر ناپلئون هیل با ترجمه الهام شریف توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
دکتر هیل در سخنرانی ایمان عملی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با مشخص کردن هدف قطعی در زندگی، هم‌بستگی ذهن مرکب و یادگیری از مشکلات، ایمان به راه و هدف را در عمل تقویت کرد. او مثال‌‌‌‌های زیادی از صنعتگران و مخترعانی می‌آورد که با ایمان به هدف خود خدمت‌‌‌‌های بزرگی به جامعة بشری کرده‌‌‌‌‌‌اند.

در دو سخنرانی بعد یعنی دلایل شکست ناپلئون هیل با رویکردی متفاوت به موضوع موفقیت می‌پردازد. او در این دو ‌جلسه از سخنرانی خود دلایل عمده شکست افراد و مثال‌‌‌‌های عینی برای فائق آمدن بر آن‌ها را ارائه می‌دهد. او در این رویکرد امیدوار است که بتواند شنوندگان خود را مجاب کند که دلیل موفق نشدن آن‌ها در اهدافشان نپذیرفتن دلایل شکست است.

بخشی از متن کتاب عادت های موفقیت

اولین اصلی که می‌خواهم درباره آن با شما صحبت کنم داشتن یک هدف مشخص است. یک هدف قطعی لزوماً نباید حیاتی یا سرنوشت ساز باشد، اما توجه داشته باشید که سرآغاز همة دستاوردهایی است که شایسته نام بردن‌اند. هرجا شخصی را می‌بینید که در مسیر موفقیت است، ردپای هدفی مشخص را خواهید یافت که آن شخص در رابطه با هر کاری که انجام می‌دهد، همواره اصول تحقق آن هدف قطعی را دنبال می‌کند.

به همین دلیل است که من موضوع اولین جلسه سخنرانی خود را به این اصل اختصاص داده‌‌‌ام و در جلسه دوم نیز به اهمیت آن خواهم پرداخت. می‌خواهم مثالی برایتان بیاورم که بتوانید اهمیت قاطع بودن در مورد هدف اصلی خود در زندگی را به‌وضوح ببینید و لمس کنید.

صفحات کتاب :
200
کنگره :
BF۶۳۷‬
دیویی :
۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
7510988
شابک :
978-622-220-700-7‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه عادت های موفقیت