کتاب نگاهی به دنیای پر رمز راز سئو pdf

به همراه صد نکته مهم و کاربردی سئو

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نگاهی به دنیای پر رمز راز سئو

کتاب نگاهی به دنیای پر رمز راز سئو اثر علیرضا نورعلیزاده پیر توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.
سئو چیست؟ سئو مخفف شده عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. سئو شامل مجموعه فعالیت هایی است که با هدف افزایش رتبه سایت در گوگل و البته جذب کاربران و ترافیک بیشتر انجام می شوند.

در واقع سئو مجموعه ای از روش ها را شامل می شود و فقط یک روش به خصوص نیست. به همین دلیل، شما باید در این حوزه همواره به دنبال یادگیری باشید و روش های مختلفی را برای رسیدن به موفقیت در نتایج گوگل به کار بگیرید.

سئو تقریباً فرایند پیچیده ای است و یادگیری آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. البته به این مسئله هم توجه داشته باشید که این حوزه می تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و به همین دلیل، شما باید همیشه خودتان را به روز نگه دارید. گوگل برای رده بندی سایت ها بیشتر از 180 معیار دارد که این موضوع نشان دهنده سختی رسیدن یک سایت به رتبه های بالا در صفحه اول گوگل است.

بخشی از متن کتاب نگاهی به دنیای پر رمز راز سئو

چرا باید سئو را یاد بگیریم؟

اگر شما هم یک وب سایت دارید، حتماً باید سئو را یاد بگیرید. بدون سئو و بهینه سازی صفحات سایتتان، نمی توانید ترافیکی جذب کنید و در پی آن درآمد داشته باشید. در صورتی که اگر سئو را به صورت اصولی و درست یاد بگیرید و از روش های صحیح استفاده کنید، می توانید به سرعت سایت خود را به دیگران بشناسانیم و ترافیک جذب کنید.

اگر بتوانید در کلمات کلیدی بسیار پر سرچ به رده های بالا برسید، بدون شک درآمد میلیونی را به دست خواهید آورد. برای مثال، کلمه «خرید گوشی موبایل » در گوگل توسط افراد به فراوانی سرچ می شود.

در صورتی که بتوانید در کلمه خرید گوشی موبایل به رتبه های بالا برسید، فروش بسیار زیادی را از طریق همین صفحه گوگل خود خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که نگه داشتن کاربر و ماندگاری آن در سایت هم از مسائل مهمی است که در سئو باید به آن توجه داشته باشید.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
70
کنگره :
TK۵۱۰۵/۸۸۴‬‬
دیویی :
۰۰۴/۶۷۸‬‬
کتابشناسی ملی :
8863951
شابک :
978-622-292-708-0‬‬

کتاب های مشابه نگاهی به دنیای پر رمز راز سئو