امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب از خوب به عالی تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیر عامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمان ها ارائه می دهد.

خلاصه کتاب از خوب به عالی

از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگرنه؟) کتابی نوشتهٔ جیم کالینز دربارهٔ دلایل شکست و موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌هاست.
به‌راستی چطور ممکن است شرکتی با تاریخچه‌ای طولانی خود را از سطحی معمولی به جایگاهی برساند که از شرکت‌های برجسته بسیاری پیشی بگیرد؟ این کتاب به این سؤال در ۹ فصل پاسخ داده‌ است.
خوب دشمن عالی است و این یکی از دلایل مهمی است که سبب می‌شود افراد یا کسب‌وکارهای کمی موقعیت خود را به سوی عالی شدن تغییر دهند. ما مدارس عالی نداریم؛ زیرا مدارس خوب داریم. ما دولت عالی نداریم؛ زیرا دولت خوبی داریم. افراد کمی به زندگی عالی دست می‌یابند؛ زیرا خوب زندگی‌کردن راحت‌تر است. بیشتر شرکت‌ها هرگز عالی نمی‌شوند؛ چون بیشتر آن‌ها به حد کافی خوب هستند و این مهم‌ترین مشکل آن‌هاست.
 بیشتر شرکت‌های عالی همیشه عالی بوده‌اند و بیشتر شرکت‌های خوب همیشه خوب هستند نه عالی. همین موضوع اساس کتاب پیش رو است. پرسش اصلی این است که ممکن است شرکتی خوب به شرکتی عالی تبدیل شود و اگر جواب مثبت است، چگونه؟

خرید خلاصه کتاب از خوب به عالی

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف خریداری کنید.

صفحات کتاب :
70
شابک :
9786226594547
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه از خوب به عالی