نظر شما چیست؟
در عصر جدید، زمان، مکان، مسافت و سرعت معنای جدیدی پیدا کرده اند و با ارتباطات الکترونیکی، دنیا به اجتماع مجازی نزدیکی تبدیل می گردد تا جایی که مارشال مک لوهان آن را دهکده جهانی می نامد.
بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی کسب و کار الکترونیک و اهرمی مهم در بازاریابی برای بانک ها، موضوعی مهم به شمار می رود.
ایران با برخورداری از اقتصاد در حال توسعه، در چند سال اخیر گام هایی اساسی در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف کسب و کار، به ویژه بانکداری الکترونیک برداشته است که از آن جمله می توان به راه اندازی دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش، شبکه تبادلات اطلاعات بین بانکی (شتاب)، سامانه تسویه ناخالص آنی(ساتنا) و سامانه حواله الکترونیک بین بانکی (سحاب) اشاره نمود.
با وجود این، بانکداری الکترونیک در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته و پیشرو در این زمینه فاصله بسیار زیادی دارد و برای کاستن این فاصله نیاز به همت والای فعالان صنعت بانکداری کشور و استفاده بیشتر از تحقیقات دانشگاهی مربوطه، احساس می شود.
صفحات کتاب :
127
کنگره :
‏‫‬‭HG۱۷۰۸/۷‏‫‭/ح۱۶ب۲ ۱۳۹۵
دیویی :
۳۳۲/۱۰۲۸۵
کتابشناسی ملی :
۴۵۱۵۳۸۰
شابک :
978-600-8509-71-4
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه بانکداری الکترونیک