امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سلام دنیا!

در کتاب سلام دنیا: زندگی نامه ایلان ماسک نوشته اشلی ونس می خوانیم که چه طور ایلان ماسک از چهار بار ورشکستگی و یک خطر مرگ نجات پیدا کرد و چطور هم زمان مدیر عامل دو شرکت پیشرو در تکنولوژی است.

ایلان ماسک (Elon Musk) را می توان یکی از باهوش ترین، شگفت انگیزترین و حتی یک ابر قهرمان در دنیای امروز دانست. بعضی او را دیوانه و برخی نابغه می خوانند، اما تقریبا همه باور دارند که در عصر تکنولوژی انقلاب ایجاد کرده است. ایلان ماسک همان فردی است که کارهای غیر ممکن را با غیر باورترین بودجه، امکان پذیر می کند و میکروکتاب سلام دنیا: زندگی نامه ایلان ماسک از او و زندگی اش صحبت می کند.

در میکروکتاب سلام دنیا: زندگی نامه ایلان ماسک، یاد می گیریم که به خودمان و رویاهایمان باور داشته باشیم و همیشه راهی برای ساختن آن ها پیدا کنیم. ایلان ماسک فردی است که نه تنها رویای خودش، که رویای یک جهان را تبدیل به واقعیت می کند.

اشلی ونس (Ashlee Vance) نویسنده کتاب در ابتدا نام این کتاب را سلام دنیا گذاشت و مجموعه مقالاتی از آن را در روزنامه های معتبر و با همین نام منتشر کرد. زندگی نامه ایلان ماسک پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در بخش بین الملل است.

اشلی ونس، یکی از نویسندگان بزرگ و حرفه ای و یکی از نویسندگان اصلی مجلات بزرگی چون نیویورک تایمز و بلومبرگ طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ است. او علاقه زیادی به حوزه تکنولوژی دارد و برای شرکت های بزرگی از جمله IBM ،DELL و HP کار کرده است.

اشلی علاوه بر فعالیت در نویسندگی، یک برنامه نویس ماهر و فعال در حوزه رباتیک است و در سال ۲۰۰۳ یک کتاب به نام گیک دره سیلیکون نوشت که بسیار معروف و پرفروش شد. در سال ۲۰۱۵ هم کتابی به نام سلام دنیا که درباره زندگی نامه ایلان ماسک بود نوشت. این کتاب به واسطه صحبت های مستقیم ماسک و داستان تمام کسب وکارهای او به شدت معروف شد و بسیاری نشریه های معتبر دنیا در مورد آن مطالب مختلفی منتشر کردند.

صفحات کتاب :
136

کتاب های مشابه سلام دنیا!