خلاصه کتاب گلوله برفی

وارن بافت و سبک زندگی تجاری او

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گلوله برفی

اشلی شرودر در کتاب صوتی گلوله برفی: وارن بافت و سبک زندگی تجاری او (میکرو کتاب)، به شما می آموزد که چگونه به جایی برسید که بدون کار کردن پول به حساب تان واریز شود. شاید به نظر رویایی باشد اما وارن بافت، ثروتمندترین مرد دنیا نشان داد که می تواند تبدیل به واقعیت شود.

اشلی شرودر در میکروکتاب گلوله برفی (The Snowball)، از زندگی و نحوه ثروتمند شدنش می گوید. این که چگونه زمانی که کل بازار در رکود بود، او هر روز ثروتمندتر می شد. گوله برفی، همان میراث بافت است که هر روز بدون دخالت او و حتی بدون نیاز به حضورش بیشتر می شود.

اشلی شرودر (Alice Schroeder)، یک نویسنده آمریکایی و تحلیل گر بیمه است. او نویسنده روزنامه و مجلات بزرگی چون وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و بلومبرگ بوده است. او در سال ۲۰۰۳ اعلام کرد که می خواهد در مورد زندگی نامه یکی از سرمایه گذاران بزرگ وال استریت کتابی بنویسد، اما چند وقت بعد تصمیم گرفت که این کتاب چیزی فراتر از یک زندگی نامه و جامع تر باشد. اشلی بیش از ۲۰۰۰ ساعت مصاحبه مستقیم با بافت داشت و با بیش از ۲۵۰ نفر در مورد او مصاحبه کرد. گوله برفی یکی از پرفروش ترین کتاب های آمریکاست.

 کتاب صوتی گلوله برفی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره مند شوید. میکروکتاب ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده اند. شما با شنیدن آن ها همان اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می گذارد.

گزیده کتاب گلوله برفی

با وجود این که وارن بافت تصور می کرد دانشگاه باعث کند شدن در کسب درآمدش می شود، اما سرانجام در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا یکی از معتبرترین دانشکده های کسب و کار آمریکا ثبت نام کرد. وارن بخشی از دانشکده کسب و کار را تحقیر می کرد، چرا که او همیشه بیشتر وقتش را صرف کار کرده بود و با دنیای واقعی کسب و کار کاملا آشنا بود، اما چون شیفته اعداد و خواندن بود حافظه چشمگیری داشت.

وارن می توانست یک کتاب درسی را یک مرتبه بخواند، بعد در کلاس های درس بنشیند و به گونه ای خودش را سرگرم کند و بعد تقریبا کلمه به کلمه آنچه که استاد گفته بود را بازگو کند. این عالی بود زیرا او به اندازه کافی فرصت داشت تا به کسب و کارش اختصاص دهد.

صفحات کتاب :
130

کتاب های مشابه گلوله برفی