کتاب چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید pdf

درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
رقابت، ماهیت اصلی هر کسب و کار است و چیزی نیست مگر نبردی سهمگین برای به چنگ آوردن سهم بیشتری از بازار که لحظه به لحظه میان رقبا در جریان است. صحنه ی پیکار در این نبرد، تپه های تاریک و نمناک و شیارهای پرپیچ و خم مغز مشتریان است؛ یعنی همان مکان مقدسی که در آن جا معجزه ی «انتخاب» رخ می دهد.

شما که رهبری سرنوشت و کسب و کارتان را به دست گرفته اید باید همانند فرماندهی دلیر، به جنگ با دشمنان بروید، پس از نبردی بی امان از روی اجساد قربانیان بگذرید و آن گاه با افتخار پرچم «نشان تجاری» خود را بر فراز تپه های مغز مشتریان به اهتزاز درآورید.

هرچند در جنگ میان کسب و کارها، شمشیری سینه ی کسی را نمی شکافد و غرش توپخانه ای سکوت را درهم نمی شکند، بی رحمی و قساوتی که در دل آن نهفته است، از هر جنگی دلهره آورتر و ترسناک تر است.

اصول پیروزی در نبرد میان کسب و کارها همانند جنگ های دیگر است و کتابی که اینک در دستان شماست تمام آنچه را برای پیروزی در جنگ بدان نیازمندید در خود جای داده است. شما برای دستیابی به پیروزی های باشکوه به چیزی جز قلبی سرشار از شهوت پیروزی و این کتاب نیاز ندارید. پس شک و تردید را کنار بگذارید و اسب اراده را زین کنید.

این کتاب گام به گام تا پیروزی در کنار شما می ماند و هرگز، حتی در سخت ترین و دلهره آورترین لحظات جنگ، تنهایتان نمی گذارد و در لابه لای واژه های این کتاب، آتشی سوزان پنهان است که شعله هایش می تواند خون را درون رگ هایتان به جوش آورد.

اگر برای رسیدن به افتخار و عظمت بی تاب شده اید بی درنگ این صفحه را ورق بزنید و خود را در دل حادثه بیندازید، زیرا پیروزی در آن سوی میدان نبرد در انتظار شماست.
صفحات کتاب :
134
کنگره :
BF۶۳۷ ‭/م۸‏‫‬‮‭ب۹۸۳ ۱۳۹۳
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3426943
شابک :
978-964-236-586-9‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه چگونه بر امپراتوری خود فرمانروایی کنید