امتیاز
5 / 4.4
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب زندگی نامه استیو جابز، زندگی واقعی موسس اپل را به تصویر می کشد و از تصمیم هایی می گوید که در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. این کتاب را رایگان در فراکتاب دانلود و مطالعه نمایید.

معرفی کتاب استیو جابز

کتاب استیو جابز، زندگی نامه موسس اپل نوشته والتر ایزاکسون، زندگی واقعی جابز را به تصویر می کشد و از تمام لحظه ها و تصمیم هایی می گوید که برخی در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند.

استیو جابز (steve jobs) یکی از موثرترین افراد در ایجاد تحول در عصر تکنولوژی بوده است. حتی منتقدینش هم باور دارند که او یک اسطوره است. با خواندن این میکروکتاب و شناخت استیو جابز واقعی شگفت زده می شوید و می خوانید که چرا اپل بدون استیو جابز بی معنا بود. این تنها کتابی است که با رضایت خود جابز چاپ شده و جالب است بدانید که خودش هرگز زندگی نامه اش را نخواند. این کتاب ۳ ماه بعد از فوت جابز منتشر شد و در کمتر از ۲ هفته رکورد فروش را شکست.

والتر ایزاکسون (Walter Isaacson)، نویسنده و زندگی نامه نویس معروف آمریکایی است. والتر مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سی. ان. ان و برای مدتی هم مدیر عامل روزنامه تایمز بوده است. توانایی نویسندگی اش به حدی است که او را جز نوابغ نویسندگی به سبک امروز می دانند. والتر علاوه بر زندگی جابز زندگی نامه انیشتین و بنجامین فراکلین را هم نوشته است. نوشتن زندگی نامه جابز 2 سال و با ۴۰ مصاحبه طولانی با استیو و تمام نزدیکانش نوشته شد. والتر در ابتدا از استیو می خواهد که هرگز نظری روی کتاب ندهد و جابز هم می پذیرد اما هرگز فرصت خواندن آن را پیدا نمی کند.

خلاصه زندگی نامه استیو جابز pdf

کتاب استیو جابز pdf در نرم افزار فراکتاب در کنار نسخه صوتی در دسترس شماست و می‌توانید آن را در به صورت آنلاین  یا با دانلود در نرم افزار بخوانید و بشنوید.

بهترین ترجمه کتاب استیو جابز

نسخه الکترونیک و صوتی خلاصه کتاب زندگی نامه استیو جابز در فراکتاب منتشر شده است و شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب به صورت رایگان مطالعه فرمایید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

برشی از متن خلاصه کتاب زندگی نامه استیو جابز 

در ۳۰ سال اول عصر کامپیوتر دو ستاره با هم می درخشیدند. هر دو ترک تحصیل کرده و متولد ۱۹۵۵، استیو جابز و بیل گیتس. اندی می گفت: «هر دو فکر می کردند که از دیگری باهوش ترند اما جابز با گیتس طوری رفتار می کرد که انگار یک شهروند درجه دو است. بیل هم از بالا به جابز نگاه می کرد چون برنامه نویسی بلد نبود.»

این تفاوت ها آن ها را در دو سوی گسل بنیادی دوران تکنولوژی قرار داد. اما در دوره ای آن ها تبدیل به یک گروه دو نفره شدند: جابز به آن ها گفته بود که باید برنامه های مخصوص مکینتاش را بسازند و گیتس قبول کرد. در بین آن ها جابز عاشق اکسل شده بود و پیشنهاد داد که اگر اکسل برای ۲سال انحصاری برای اپل باشد و به آی. بی. ام ارائه نشود آن وقت جابز هم گروه بیسیک اش را تعطیل خواهد کرد. گیتس این موضوع را هم پذیرفت.

در آن زمان گیتس تبدیل به معتمد اپل شده بود و به قول خودش: جز خدمه کشتی بودم و به هر سوراخ سنبه ای دسترسی داشتم. در ابتدا قرار بود برنامه های وورد و اکسل با لوگوی اپل روی هر مکینتاش باشد اما وقتی جابز دید که سرعت مایکروسافت پایین است تصمیم گرفت که نرم افزارهای مایکروسافت را به صورت پیش فرض ارائه نکند. این باعث شد تا گیتس فکر کند که می تواند خودش نرم افزارهایش را به صورت جداگانه و برای دستگاه های دیگر بفروشد. از طرفی دیگر در آن زمان گیتس از سیستم داس استفاده می کرد ولی کم کم فهمیده بود که باید چیزی شبیه به مک باشد.

یکبار اندی به جابز گفت که به مایکروسافت مشکوک است آن ها سوالاتی در مورد جزییات سیستم عامل می پرسند، آن ها در حال تقلب از مک هستند. یکسال بعد مایکروسافت اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای توسعه یک سیستم عامل جدید برای کامپیوترهای آی. بی. ام است و ویندوز عرضه شد. اما از آن جا که مک هم از روی یک سیستم عامل در زیراکس ساخته شده بود گیتس ادعا کرد که او هم ویندوز را با الهام از سیستم عامل زیراکس ساخته نه مک. اما کینه جابز نسبت به گیتس تا ۳۰ سال بعد باقی ماند. او می گفت: «آن ها بیشرمانه از روی دست ما تقلب کردند. هیچ شرمی در وجود بیل نیست.»

دانلود کتاب استیو جابز

نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب در فراکتاب در اختیار شماست و می‌توانید آن را دانلود نمایید و یا به صورت آنلاین در نرم افزار مطالعه فرمایید.

دانلود کتاب استیو جابز

مشخصلات خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: والتر آیزاکسن
مترجم: گروه مترجمان سبکتو
گوینده: سلمان ظاهری
تعداد صفحه: 461
موضوع: زندگی نامه استیو جابز
قالب: الکترونیک رایگان و صوتی

صفحات کتاب :
461

کتاب های مشابه استیو جابز