خلاصه کتاب ترک سیگار آلن کار

30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ترک سیگار به آسان ترین روش

آلن کار در کتاب ترک سیگار به آسان ترین روش، شما را با روشی آشنا می کند که افراد معروفی مانند دیوید کامرون (نخست وزیر اسبق انگلستان)، پینک (خواننده)، ریچارد برانسون (بنیانگذار گروه ویرجین) و 30 میلیون نفر دیگر به واسطه آن توانستند به آسانی، سیگار را ترک کنند.

در میکروکتاب ترک سیگار به آسان ترین روش (The Easy Way to Stop Smoking)، نمی خواهیم از زیان های سیگار بگوییم، چون با آن آشنا هستیم بنابراین یک راست می رویم سراغ راحت ترین روش ترک سیگار دنیا. به دنبال روشی هستید که خیلی سریع و البته دائمی از شر سیگار آزاد شوید و در پس ترک سیگار دچار حس محرومیت نشوید؟ آیا دوست دارید پس از ترک سیگار به جای حس عدم لذت از اتفاقات روزانه، اعتمادبه نفس بیشتری را تجربه کنید و از زندگی لذت بیشتری ببرید؟

آلن کار (Allen Carr) می خواهد شما را با راحت ترین روش ترک سیگار که میلیون ها نفر از آن استفاده کرده اند آشنا کند. روشی که با آن حس کلافگی و خفت بعد ترک سیگار را حس نمی کنید. می دانیم شما نگران این هستید که بعد ترک سیگار دنیا برایتان بی معنا شود و دیگر از بیرون رفتن با دوستان یا یک شام خوشمزه لذت نخواهید برد، یا دیگر مثل گذشته نمی توانید تمرکز کنید و در مقابل فشارهای روحی و روانی تاب بیاورید.

اگر می خواهید با روشی که حدود 30 میلیون نفر از انسان های دنیا با آن خود را از دام سیگار رها کردند، آشنا شوید، این میکروکتاب را حتما تا آخر بخوانید. یادتان باشد در این میکروکتاب ما از زیان های سیگار و این که چه عادت ناپسندی است صحبت نمی کنیم چون مطمئنا شما به اندازه کافی از زیان های سیگار برای سلامتی و جیب تان و این که امروزه رفتاری ضدفرهنگ است مطلع هستید. ما می خواهیم مستقیم سراغ انگیزه سیگار کشیدن برویم و اینکه چه می شود ما یک نخ سیگار از پاکت برمی داریم و روشن می کنیم. این هوس و نیاز از کجا می آید و چطور با آن مقابله کنیم؟

آلن کار، هم اکنون صاحب یکی از بزرگترین مراکز ترک سیگار در جهان است. او در 30 سال در روز حدود 100 نخ سیگار می کشید. اما یک روز در 48 سالگی تصمیم می گیرد که خود را از سیگار جدا کند و در این راه، به راحت ترین روش ترک سیگار می رسد. او و سازمانش که به نام آسان ترین روش شناخته می شود تا به حال به بیش از 30 میلیون بشر کمک کردند تا خود را از بند سیگار، الکل و وزن زیاد نجات بدهند.

گزیده کتاب ترک سیگار به آسان ترین روش 

لحظه ای که همه چیز در برابرتان روشن می شود و نور به درون تان می آید. این اتفاق معمولا بعد از 3 هفته رخ می دهد آن زمانی که شستشوی مغزی پایان می یابد و هیچ وابستگی دیگری به سیگار ندارید. افرادی که با اراده ترک می کنند این لحظه بی نظیر را تجربه نمی کنند و تا ابد خود را یک قربانی می دانند.

برای من یکی از بهترین لحظه های زندگی ام همان لحظه ای بود که حس کردم که همه چیز تمام شد و من آزاد آزاد هستم. البته این 3 هفته ای که می گویم میانگین است و ممکن است برای افراد متفاوت باشد. طبق تجربیات من حدود 5 روز طول می کشد تا بدن به صورت فیزیکی از نیکوتین رهایی یابد و حدود 3 هفته طول می کشد که به طور کامل فرد معتاد از زندان سیگار آزاد شود.

البته من دوست ندارم زمان بندی بدهم چون فردی که ترک می کند فکر می کند باید تا 3 هفته عذاب بکشد اما اینطور نیست شما از همان لحظه ترک قرار است یک زندگی جدید و با لذت را تجربه کنید. حواستان باشد که بعد از این 3 هفته و تا ابد تحت هیچ شرایطی حتی یک نخ سیگار هم نکشید. چون با اولین کام دوباره شما دکمه اعتیاد خود را فشار داده اید. شاید فکر کنید که نه من از طعم آن متنفر شدم اما دوباره در یک موقعیت دیگر باز یک نخ دیگر می کشید و تا به خود بیایید می بینید که دوباره یک فرد سیگاری و معتاد هستید.

صفحات کتاب :
159

کتاب های مشابه ترک سیگار به آسان ترین روش