کتاب هفت مسیر معنوی به سوی خدا pdf

دریچه قلبت را به سوی خدا باز کن

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
چگونه می توان با کلامی عمیق و شیرین، عشق بی قیدوشرط را، لذت معنوی رسیدن به خدا را، به کسی انتقال داد؟ چگونه می توان شرح داد که تک تک افکار و کردار شما شناخته شده و این سعادت نصیبتان شده است که روح شما پاک باشد، نه به این دلیل که کامل هستید، بلکه چون مایلید عیب و نقص خود را شناسایی کنید؟ چگونه امکان پذیر است بتوانید در هر مورد بیندیشید و بی درنگ جوهر و ذات هر چیزی را در مراحل متعدد تشخیص دهید؟ چگونه می توان تفهیم کرد که همه چیز به هم مربوط است و از نوری برتر ایجاد شده است. از نوری که از قالبی یکپارچه تشکیل شده است و همه چیز از آن بیرون می تراود؟

جوآن بوریسنکو در این کتاب، هفت راه مختلف را به سوی اتحاد الهی نشان داده که بومیان امریکایی آنها را برای رشد معنوی به کار می گیرند. همچنان که نور سفید از هفت رنگ به وجود می آید و انرژی حیات را هفت چاکرا در سراسر بدن پخش کرده است. بومیان امریکا نیز هفت مسیر مقدس انرژی های متفاوت را شناسایی کرده اند. این مسیرها بیشتر جنبه معنوی دارند تا مذهبی. خواه شما مذهبی بخصوص داشته باشید یا نه، امیدواریم این مسیرها برای تان چهارچوبی فراهم آورد تا با تمسک به آن به سوی خدا بروید و دلگرمی و اطمینان به دست آورد.


لحظاتی در زندگی انسان پیش می آید که نشان میدهد همچون آبی که بر زمین ریخته باشد، بازگشتی وجود ندارد، و آن وقت است که دیدگاه انسان نسبت به گیتی و نظام موجوددر آن تغییر می کند. هنگامی که مادرم درگذشت، خواب بسیار جالبی دیدم که در آن هم مادری باردار بودم که نوزادی به دنیا می آورد و همزمان خود آن نوزاد بودم. ذهن من در دو کالبد حاضر بود و دو ماهیت متفاوت داشت، تا اینکه ناگهان فقط کودکی شدم ودر تونلی طولانی و تاریک سر خوردم و سپس در نوری شفیق و رحیم و عشقی کامل فرو رفتم. حیطه زندگی ...
صفحات کتاب :
126
کنگره :
‏‫‬‮‭BL625‏‫‭/ب9ھ7 1396‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭204/22
کتابشناسی ملی :
4851928
شابک :
978-964-236-850-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه هفت مسیر معنوی به سوی خدا