دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه اثر مرکب

دی 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب اثر مرکب از دارن هاردی، یکی از کتاب های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند. در این مقاله سعی داریم بهترین ترجمه اثر مرکب را معرفی کنیم.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب از دارن هاردی که توسط انتشارات نسل نواندیش و با ترجمه‌ی اکبر عباسی و شاهین بیات، منتشر شده است، یکی از کتاب های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند.

این کتاب با ارائه راهکارهای بسیار زیاد شرایط را محیا می‌کند تا شما تغییر کنید و موفقیت شوید و تنها می‌ماند حرکت و خواستن شما برای موفق شدن، که در این باره نیز کتاب اثر مرکب به خوبی راهنمایی و هدایتتان می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد این کتاب پرفروش حرف خواهیم زد.

این کتاب به عنوان یکی از بهترین ترجمه اثر مرکب به صورت الکترونیک در فراکتاب عرضه شده است و شما می‌توانید آن را قبل از خرید رایگان در نرم افزار مرور کنید و نوع ترجمه آن را قضاوت کنید.

10 تخفیف

اثر مرکب

دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش، یکی از کتاب های بسیار مشهور حوزه موفقیت که به شاه کلیدهای کسب موفقیت اشاره می کند. معرفی کتاب اثر مرکب خلا...
دارن هاردی
نویسنده
اکبر عباسی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب اثر مرکب

بهترین ترجمه‌ کتاب اثر مرکب

بهترین ترجمه‌های این کتاب، از لطیف احمدپور و میلاد حیدری که توسط انتشارات نگاه نوین منتشر شده و نیز ترجمه‌ی اکبر عباسی و شاهین بیات که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

درباره دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب

دارن هاردی متولد ۱۹۷۱ میلادی و نویسنده، سخنران، مشاور و مربی مباحث موفقیت است. صندلی ای که امروز دارن هاردی به عنوان ناشر و مدیر مسئول نشریه موفقیت بر روی آن می نشیند، روزگاری جایگاه اوریسون سوئت ماردن، کلمنت استون، ناپلئون هیل و اوجی ماندینو بوده است.

اکنون شانزده سال است که دارن به عنوان سرآمد صنعت پیشرفت شخصی شناخته شده است. وی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی را به عهده دارد؛ شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصین و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می کنند.

موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است. به عنوان کار آفرین، دارای درآمدی صد هزار دلاری در هجده سالگی بوده است. وی در بیست وچهار سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال و در بیست وهفت سالگی صاحب شرکتی به ارزش 50 میلیون دلار بوده است.

دارن به هزاران کارآفرین آموزش داده و به عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. او به عنوان ناشر و سردبیر نشریه موفقیت در جایگاه بسیار ویژه ای است که به وی توانایی مصاحبه با متخصصین و کارشناسان حوزه پیشرفت شخصی را داده است.

او همچنین امکان مصاحبه با مدیران برجسته صنعت، کارآفرینان برتر، ورزشکاران موفق و قهرمانان المپیک را داشته است. این امر سبب شده است او بتواند پرده از رازهای موفقیت خارق العاده این افراد برداشته و آن ها را به اشتراک بگذارد.

کتاب اثر مرکب ترجمه لطیف احمدپور

کتاب اثر مرکب ترجمه لطیف احمدپور، بصورت چاپی در فراکتاب قابل خریداری می باشد. شما با خرید این کتاب می توانید، از مطالعه آن لذت ببرید. این ترجمه نیز یکی از بهترین ترجمه اثر مرکب است.

اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکبدارن هاردی در کتاب اثر مرکب، توضیح می دهد که چگونه به جای شرط بندی های بزرگ و تغییرات چشمگیر، او اهداف خود را به عادت های کوچک روزا...
لطیف احمدپورمیلاد حیدری
مترجم
دارن هاردی
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب

دانلود کتاب اثر مرکب ترجمه لطیف احمدپور

دانلود کتاب اثر مرکب ترجمه لطیف احمدپور، در فراکتاب موجود نمی باشد. اما این کتاب بصورت چاپی با قیمت مناسب در فراکتاب عرضه شده است.

خلاصه کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب بصورت الکترونیکی و صوتی میکرو کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب اثر مرکب) با تلاش مجموعه سبکتو در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را قبل از خرید برای مدتی کوتاه رایگان در نرم افزار بخوانید بشنوید.

اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the C...
دارن هاردی
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب اثر مرکب

اثر مرکب انتشارات میلکان

کتاب اثر مرکب در انتشارات میلکان با تلاش پوریا امامی ترجمه شده است و با تخفیف در دسترس شماست.

دارن هاردی
نویسنده
میلکان
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

بهترین ترجمه اثر مرکب

خرید کتاب اثر مرکب با ارسال رایگان

این کتاب را می‌توانید در سایت یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و در صورتی که سبد خرید شما بیشتر از 350 هزار تومان باشد، ارسال کتاب‌ها رایگان انجام خواهد شد.

خرید کتاب اثر مرکب

برای خرید کتاب اثر مرکب، به سایت یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. در فراکتاب هم نسخه دیجیتالی و هم نسخه چاپی این کتاب موجود می باشد.

قیمت کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب در فراکتاب با تخفیف ویژه از ناشران متفاوتی عرضه شده است و همچنین نسخه صوتی و الکترونیک آن نیز با قیمتی استثنایی در دسترس شماست.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *