دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب استیو جابز

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب استیو جابز، زندگی نامه موسس اپل نوشته والتر ایزاکسون، زندگی واقعی جابز را به تصویر می کشد و از تمام لحظه ها و تصمیم هایی می گوید که برخی در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. در این مقاله بهترین ترجمه کتاب استیو جابز را معرفی می‌کنیم.

خلاصه کتاب معرفی شده در این مقاله به صورت الکترونیک و صوتی عرضه شده است و کتاب دوم نیز به صورت الکترونیک عرضه شده است. کتاب‌های الکترونیک و صوتی را در نرم افزار فراکتاب می‌توانید در نرم افزار فراکتاب به صورت رایگان برای مدت حدود ده دقیقه رایگان مرور کنید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

کتاب استیو جابز

استیو جابز (steve jobs) یکی از موثرترین افراد در ایجاد تحول در عصر تکنولوژی بوده است. حتی منتقدینش هم باور دارند که او یک اسطوره است. با خواندن این میکروکتاب و شناخت استیو جابز واقعی شگفت زده می شوید و می خوانید که چرا اپل بدون استیو جابز بی معنا بود. این تنها کتابی است که با رضایت خود جابز چاپ شده و جالب است بدانید که خودش هرگز زندگی نامه اش را نخواند. این کتاب ۳ ماه بعد از فوت جابز منتشر شد و در کمتر از ۲ هفته رکورد فروش را شکست.

خلاصه زندگی نامه استیو جابز pdf

زندگینامه استیو جابز به زندگی، تفکرات، اقدامات و رفتار این نابغه نگاه نزدیک می‌کنه و از زبان اطرافیانش، شخصیتش رو موشکافی می‌کنه. والتر ایزاکسون که نویسنده‌ی خلاصه کتاب زندگینامه استیو جابز هست، در طول ۲ سال ازطریق مصاحبه مستقیم با خانواده، همکاران، دوستان و خود استیو جابز، تصویر کاملی رو از جوانب زندگی این نابغه‌ی دنیای فناوری منعکس کرده.

با اینکه استیو جابز نسبت‌به حریم خصوصی و زندگی شخصیش وسواس زیادی داشت و معمولا در انظار عمومی راجع‌به جزئیات شخصی صحبت زیادی نمی‌کرد، اما بعد از اینکه دکترها سرطان بدخیم رو تشخیص داد، تصمیم گرفت تا زندگی خودش رو درقالب یه کتاب روایت کنه.

اگه فکر می‌کنی که کارکردن کنار استیو جابز حتما جذابیت زیادی داشته، این کتاب قطعا تو رو شوکه می‌کنه؛ چون‌که برخلاف تصور عمومی، استیو جابز ابدا همکار خوبی نبوده. کتاب استیو جابز pdf در نرم افزار فراکتاب در کنار نسخه صوتی در دسترس شماست و می‌توانید آن را در به صورت آنلاین  یا با دانلود در نرم افزار بخوانید و بشنوید.

استیو جابز

کتاب زندگی نامه استیو جابز، زندگی واقعی موسس اپل را به تصویر می کشد و از تصمیم هایی می گوید که در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. این کتاب را...
والتر ایزاکسون
نویسنده
سلمان ظاهری
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب استیو جابز

 

بهترین ترجمه کتاب استیو جابز

نسخه الکترونیک و صوتی خلاصه کتاب زندگی نامه استیو جابز در فراکتاب منتشر شده است و شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب به صورت رایگان مطالعه فرمایید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

کتاب استیو جابز pdf

برای دانلود رایگان کتاب استیو جابز بصورت الکترونیکی به نرم افزار فراکتاب مراجعه کنید. این کتاب بصورت صوتی نیز قابل دانلود می باشد.

زندگی نامه استیو جابز

کتاب زندگی نامه استیو جابز، زندگی واقعی موسس اپل را به تصویر می کشد و از تصمیم هایی می گوید که در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده اند. نویسنده این...
والتر ایزاکسون
نویسنده
ریحانه خراسانی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خرید کتاب استیو جابز زبان اصلی

برای خرید کتاب استیو جابز (steve jobs) بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کتید.

دانلود کتاب استیو جابز

برای دانلود کتاب استیو جابز بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کتید و بعد از دانلود آن را در خود اپلیکیشن مطالعه کنید.

سرگذشت یک یوگی استیو جاب

کتاب سرگذشت یک یوگی روایتی زیبا از یک زندگی استثنایی و مقدمه ای عمیق در علم باستان یوگا و سنت مدیتیشن افتخارآمیز آن است. عمیقا الهام بخش ، در عین حال بسیار سرگرم کننده ، پر از شوخی های گرم و شخصیت های خارق العاده است.سرگذشت یک یوگی که به عنوان “یکی از 100 کتاب برتر معنوی قرن بیستم” انتخاب شده است ، به بیش از 30 زبان ترجمه شده است و در سراسر جهان به عنوان کتاب کلاسیک ادبیات مذهبی شناخته می شود.

چندین میلیون نسخه فروخته شده است و پس از بیش از شصت سال چاپ مداوم ، همچنان در لیست پرفروش ها ظاهر می شود.پاراهامسا یوگاناندا با صراحت، شیوایی و ذکاوت جذاب، شرح وقایع الهام بخش زندگی خود را می گوید: تجربیات کودکی قابل توجه او ، برخوردهایش با بسیاری از مقدسین و حکما در طی جوانی خود در سراسر هند در جست و جوی یک معلم روشنگر، ده سال آموزش دیدم در حیطه ی زناشویی از یک استاد محترم یوگا ، و سی سالی که در آمریکا زندگی و تدریس می کرد.

برای خرید کتاب سرگذشت یک یوگی، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *