دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین کتاب های انتشارات شهید کاظمی

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

موسسه فرهنگی شهید کاظمی پس از شش سال فعالیت فرهنگی و تربیتی درسال 1391با گسترش فعالیت‌های خود، ترویج کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی را سرلوحه‌ی فعالیت‌های فرهنگی خود قرار داد و انتشارات شهید کاظمی را تأسیس کرد. این انتشارات، اکنون با بیش از چهارصد عنوان کتاب، به جهاد فرهنگی در حوزه‌ی کتاب مشغول است و درسال 1395 و 1396 بعنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شد. در این مقاله چند کتاب از بهترین کتاب های انتشارات شهید کاظمی را معرفی می‌کنیم.

بهترین کتاب های انتشارات شهید کاظمی

در «ترین»‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب در سال 1400، انتشارات شهید کاظمی با عناوینی نظیر پرفروش‌های مدافعان حرم، پرفروش‌‌های اطلاعاتی امنیتی، پرفروش‌‌های بیانات رهبری، پرفروش‌های دفاع مقدس و پرفروش‌های داستان و رمان را به خود اختصاص داد.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، سال 1399 به دلیل شیوع کرونا و با لغو سی‌ و دومین دوره نمایشگاه بین‌‌المللی تجربه شد. در سال 1400 نیز به دنبال ادامه پیدا کردن این بیماری، دومین نمایشگاه مجازی کتاب، دوم بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
این دوره نمایشگاه با مشارکت ۲۰۱۴ ناشر، یعنی ۱۵۰ ناشر بیشتر از نخستین نمایشگاه، مهمانی کتاب‌بازان را میزبانی کرد. انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در این دوره حضور داشت. در این میان، حدود ۸۰ عنوان از کتاب‌های تازه نشر در لیست پرفروش‌‌های دومین نمایشگاه مجازی تهران در بهمن ماه جاری قرار گرفت که در ادامه گزارش به معرفی این «ترین»‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب می‌پردازیم:

کتاب های شهید کاظمی

در این قسمت به برخی از کتاب های منتشر شده از این انتشارات اشاره می شود:

  • کتاب یادت باشد
  • برای زین أب
  • کتاب سربلند
  • شهید نوید صفری
  • کتاب شهاب دین
  • کتاب استاد

کد تخفیف انتشارات شهید کاظمی

این انتشارات که جز ناشران عمومی به حساب می آید در زمینه کتاب های انگیزشی و روانشناسی و رمان و تاریخ فعالیت میکند و اکثر کتاب های این انتشارات جزء پرفروشترین کتاب های کشور میباشد.

آدرس انتشارات شهید کاظمی تهران

در شهر تهران دو نمایندگی وجود دارد:

گسترش

تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید بابائیان، خیابان چهارم غربی، پلاک28

کجاوه سخن

تهران، خیابان حافظ، خیابان رشت پلاک23

انتشارات شهید کاظمی نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ناشرانِ کتاب در زمینه‌های مختلف، تازه‌های نشرشان را در معرض فروش و معرفی مردم قرار دهند. انتشارات شهید کاظمی به عنوان یکی از ناشران موفق در زمینه نشر کتب ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس، با بیش از ۱۰۰ عنوان اثر جدید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1402 حاضر می شود. این انتشارات از 700 عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود 500 عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می آورد که بیش از 100 عنوان جزو آثار جدید بهحساب می‌آیند.
این نشر را می‌توان جزو چند ناشر برتر در بین ناشران جبهه فرهنگی انقلاب دانست. همچنین می‌توان ادعا کرد انتشارات شهید کاظمی در میان ناشران مردمی در رده نخست قرار دارد. این انتشارات بدون وابستگی به نهاد خاصی(ناشر خصوصی) و صرفاً با حمایت‌های مردمی و فروش کتاب توانسته است در کنار اثرگذاری در فضای فکری و فرهنگی کشور، رقابت خوبی با سایر ناشران انقلابی داشته باشد.
«کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته محسن مشرقی و فاطمه عقیقی، «تهران تا تیرانا» اثر محمدجعفر بگلو، «الجمل» بهقلم آزاده جهان احمدی، «جنگ جنگ تا نابودی» با ترجمه فاطمه تشکری جهرمی، «شبیه» به قلم فائضه غفار حدادی، «با تو می مانم» اثر رضا قلی زاده علیار، «قاتل مؤدب» با ترجمه وحید خضاب، «گنجینه رنج» نوشته رضیه قبیشی، «وزیر قلابی» بهقلم محمدعلی جعفری، «تاملی در یادداشت های آقای هاشمی» اثر مسعود رضایی و چندین زندگینامه جذاب از شهدای کشتی گیر از جمله کتابهایی هستند که برای اولینبار در نمایشگاه امسال به مخاطبین عرضه خواهند شد.

مدیر انتشارات شهید کاظمی

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه‌ی کتاب جزو پویاترین رشته‌های فعال فرهنگی هنری بوده است و در این سال‌ها انتشار بسیاری از خاطره نگاری‌ها و داستان زندگی شهدا و رزمندگان توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. «انتشارات شهید کاظمی» در میان ناشران فعال انقلاب و دفاع مقدس، فعالیت‌های بسیار چشمگیری در این سال‌ها داشته است و 3 دوره پیاپی، عنوان ناشر برگزیده‌ی سال را از آن خود کرد. مدیر انتشارات شهید کاظمی «حمید خلیلی»می باشد.

پرفروش ترین کتاب مدافعان حرم

یادت باشد

کتاب یادت باشد نوشته‌ محمدرسول ملاحسنی کتابی درباره زندگی شهید مدافع ۲۶ ساله حرم، حمید سیاهکلی مرادی به روایت همسر۲۲ ساله‌اش، فرزانه سیاهکلی مرادی است. در این کتاب، همسر او، فرزانه روایتی جذاب و خواندنی از زندگی‌شان ارائه داده است. فرزانه کتاب را از کمی پیش از آغاز زندگی مشترکشان نوشته است. یعنی زمانی که برای کنکور درس می‌خوانده و اصلاً به فکر ازدواج کردن با هیچکس نبوده است. اما ماجراهای جالب خواستگاری حمید و فرزانه و اتفاقات بعد از آن است که دل فرزانه را می‌برد و جواب مثبتش را اعلام می‌کند. محمدرسول ملاحسنی تمام خاطرات، اتفاقات و بینش آن‌ها در یک کتاب گردآوری کرده است و نام آن را یادت باشد، گذاشته است.

این کتاب یکی از بهترین کتاب های انتشارات شهید کاظمی است که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان به قهرمانان آن اشاراتی خاص داشتند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود یادت باشد pdf، دانلود کتاب صوتی یادت باشد و همچنین خرید کتاب یادت باشد چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت تهیه کنید. همچنین امکان خواندن آنلاین کتاب یادت باشد نیز وجود دارد.

15 تخفیف

یادت باشد

کتاب یادت باشد pdf نوشته ی محمد رسول ملاحسنی، در مورد زندگی شهید حمید سیاهکلی مرادی است. این کتاب در حوزه کتاب های دفاع مقدس و در زیر مجموعه کتاب های ...
محمدرسول ملاحسنی
نویسنده
مژده لواسانی
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب یادت باشد

برای زین أب

خاطرات زندگی شهید مدافع حرم، محمد بلباسی، از کودکی تا شهادت. در منطقه خان‌طومان سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش به‌ همراه دیگر هم‌رزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش هنوز به وطن بازنگشته است‌. محسن بهاری رزمنده مدافع حرم که در حماسه خان‌طومان حضور داشت، نحوه شهادت شهید بلباسی را این‌گونه روایت می‌کند: شهید کابلی با اصابت خمپاره به شهادت رسید. شهید بلباسی که در مناطق عملیاتی راهیان نور همیشه با او بود، رفت که شهید کابلی را بیاورد، شهید بریری هم برای کمک به بلباسی رفت تا در میان تیر و ترکش تنها نباشد. وقتی پیکر کابلی را روی ماشین گذاشتند، با قناسه هر دو را از پشت زدند. این شهید بزرگ شدن سه فرزند خود را دید، اما فرزند چهارم، زینب، بعد از شهادتش دیده به جهان گشود.

برای دانلود کتاب زبان آب به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید. برای خرید نسخه چاپی آن می‌توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب اقدام به سفارش کرده و آن را با تخفیف خریداری کنید.

15 تخفیف

برای زین اب

کتاب برای زین اب، روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی، نوشته ی سمیه اسلامی و فاطمه قنبری می باشد. کتاب شهید بلباسی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و...
سمیه اسلامی
نویسنده
فاطمه قنبری
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب برای زین أب

سربلند

روایتی داستانی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی. محسن اسفندماه سال ۱۳۹۲ به استخدام سپاه درآمد و با عنوان پاسدار عازم سوریه برای مجاهدت و دفاع از حرمین شد. در سحرگاه ۱۶ مرداد۱۳۹۶ عناصر تکفیری-تروریستی داعش به مواضع جبهه مقاومت حمله کردند و در نهایت محسن توسط عناصر تروریستی به اسارت درآمد. ۲ روز بعد این رزمنده دلاور را به شهادت رساندند و این جنایت را رسانه‌ای کردند.

این کتاب یکی دیگر از بهترین کتاب های انتشارات شهید کاظمی است که مربوط به زندگی شهید حججی است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب سربلند pdf، دانلود کتاب صوتی سربلند و خرید کتاب سربلند چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 3 حالت تهیه کنید.

15 تخفیف

سربلند

کتاب سربلند نوشته محمدعلی جعفری درباره زندگی شهید محسن ححجی است که شهید سلیمانی بر این کتاب تقریظ نوشته اند. این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتش...
محمدعلی جعفری
نویسنده
علیرضا توحیدی مهر
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب سربلند

شهید نوید

روایتی از زندگی شهید مدافع‌ حرم نوید صفری. روایت زندگی پر از خیر و برکتی که ۱۶ تیرماه سال ۱۳۶۵ در محله‌ تهران‌پارس تهران، آغاز می‌شود و صحنه‌ آخرش در دل صحرای بوکمال سوریه، رقم می‌خورد. همان‌طور که خود شهید نوید آرزو کرده بود. همان طور بی‌سر، همان طور بی‌سامان… . «شهید نوید» مجموعه روایت‌های جذاب و خواندنی از زبان خانواده، دوستان و همسرشهید است که در هر روایت بخشی از خصوصیات بارز اخلاقی شهید نوید را مطرح می‌کند.

دانلود کتاب شهید نوید صفری نسخه الکترونیک و خرید کتاب شهید نوید نسخه چاپی را از فراکتاب با تخفیف ویژه انجام دهید.

15 تخفیف

شهید نوید

کتاب شهید نوید، مجموعه ای از روایت ها، از زبان خانواده، دوست و همسر شهید نوید صفری، دست در دست هم گذاشته اند تا آرزوهای جوان هم نسل و هم روزگار خودمان...
مرضیه اعتمادی
نویسنده
پیمان غریب پناه
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب شهید نوید

تازه های نشر شهید کاظمی

کتاب شهاب دین

کتاب شهاب دین، زندگینامه و خاطراتی از آیت الله شهاب الدین حسینی مرعشی نجفی به نویسندگی، زهرا باقری می باشد که توسط انتشارات شهید کاظمی، روانه بازار شده است.

نویسنده در این اثر سعی کرده است با قلمی ساده و به دور از تکلف وقایع مهم زندگی آیت الله مرعشی را به تصویر بکشد. این کتاب خواننده را با آیت الله سید شهاب الدین مرعشی همراه می‌کند و به نجف، کربلا، سامرا، تبریز، تهران و قم می‌برد. خواننده از گوشه حجره‌ی کوچک سید شهاب مرعشی در نجف شاهد شب زنده داری‌ها و مرارت‌های او است. فقر و تنگدستی‌اش را می‌بیند و تلاش‌های شبانه روزی‌اش را برای تحصیل مشاهده می‌کند و همراه او روز‌ها مقابل اساتید زانو می‌زند و شب‌ها درسرداب سرد سامرا به تهجد می‌پردازد. خواننده از تشرفات آیت الله مرعشی به محضر امام زمان (عج) هم بی‌بهره نمی‌ماند و گوشه‌هایی از تشرفات را نظاره‌گر خواهد بود.

برای خرید کتاب شهاب دین زهرا باقری، بصورت چاپی، می توانید به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

15 تخفیف

شهاب دین

کتاب شهاب دین، زندگینامه و خاطراتی از آیت الله شهاب الدین حسینی مرعشی نجفی به نویسندگی، زهرا باقری می باشد که توسط انتشارات شهید کاظمی، روانه بازار شد...
زهرا باقری
نویسنده
انتشارات شهید کاظمی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب شهاب دین

کتاب استاد

کتاب استاد روایت گر خاطراتی از شهید مجید شهریاری می باشد و توسط گروهی فرهنگی و انتشارات ابراهیم هادی منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است.

نسخه چاپی کتاب استاد را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید. همچنین نسخه الکترونیکی کتاب استاد را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

50 تخفیف

استاد

کتاب استاد روایت گر خاطراتی از شهید مجید شهریاری می باشد و توسط گروهی فرهنگی و انتشارات ابراهیم هادی منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است. معرفی کتاب ا...
فاطمه شایان پویا
نویسنده
انتشارات شهید کاظمی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 

کتاب 57 ریشتر

کتاب 57 ریشتر حکایت زلزله‌ای عظیم بر پیکره‌ی حکومتی فاسد، قیام انسان‌هایی دست خالی‌ای است که می‌خواهند باری که بردوش همه‌ی ما، به‌ویژه بر پشت ایشان، بر پشت این کارگران نفت، این کشاورزان مرزهای میان امپراطوری‌ها، سنگینی می‌کند را بردارند.

این کتاب به شرح گوشه ای از بازتاب‌های جهانی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد و توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.

همچنین نسخه الکترونیکی کتاب 57 ریشتر  را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

57 ریشتر

معرفی کتاب 57 ریشتر کتاب 57 ریشتر حکایت زلزله ای عظیم بر پیکره ی حکومتی فاسد، قیام انسان هایی دست خالی ای است که می خواهند باری که بردوش همه ی ما...
مجله الکترونیکی اخوت
انتشارات شهید کاظمی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *