دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

درآمد کسب کنید

اسفند 1401 . علی مهدوی

با معرفی کتاب‌ها به دوستان، آشنایان و مخاطبانتان با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری ذیل هر کتاب در نرم افزار فراکتاب علاوه بر معرفی کتاب دلخواه‌تان به دیگران، درآمد کسب کنید!!!

چطور کسب درآمد از فروش کتاب داشته باشیم؟

دلسوزان کشورمان همواره در مورد کم بودن میانگین ساعات مطالعه در جامعه هشدار داده‌اند و پس از رونق شبکه‌های اجتماعی بر وخامت اوضاع افزوده شده است. ما در نرم افزار اندرویدی فراکتاب امکانی را افزوده‌ایم که می‌توانید با اشتراک گذاری هر کتاب علاوه بر مشارکت در افزایش ساعات مطالعه درآمد کسب کنید.

برای کسب درآمد از خواندن کتاب، پیشنهاد می کنیم با ارسال لینک کتاب‌ها (لینکی که از نرم افزار فراکتاب و با لمس دکمه اشتراک گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد) به دوستانتان، آن‌ها را نیز در لذت خواندن و شنیدن کتاب‌ها شریک کنید.

از کجا شروع کنم؟

نرم افزار اندرویدی فراکتاب را نصب کنید، کتاب مد نظر خود را انتخاب کنید و معرفی اثر را لمس کنید. به صورت پیش فرض توضیحات کتاب و عکس جلد آن برای معرفی آماده اشترک گذاری می شود اما شما می توانید در آن ویرایش انجام دهید یا از ابتدا خودتان مطلب را بازنویسی کنید. محتوای آماده شده را برای مخاطبتان از هر طریقی که تمایل دارید ارسال کنید.

ما کار را راحت کرده‌ایم، یکبار امتحان کنید!

فروش کتاب

برای فروش کتاب ها پول پرداخت می کنید؟

درآمد شما در فراکتاب بصورت اعتبار در حساب شما قرار می‌گیرد. در صورتی که از این اعتبار کتاب نخرید و همچنین مبلغ اعتبارتان بیشتر از ۵۰ هزار تومان باشد، کل مبلغ در هفت روز کاری اول ماه آینده به شماره حساب بانکی شما که هنگام ثبت نام معرفی نموده‌اید واریز خواهد شد.

چه کتاب‌هایی برای اشتراک گذاری مناسب‌ترند؟

در فراکتاب هزاران کتاب در فرمت‌های چاپی، صوتی و دیجیتال وجود دارد. همچنین بیش از 2200 کتاب رایگان تا لحظه تنظیم این مقاله در فراکتاب منتشر شده است. شما می‌توانید بسته به سلیقه مخاطب خود محصول و یا محصولاتی را به وی پیشنهاد دهید. حتی با پیشنهاد محصول رایگان نیز با توجه به ادامه دار بودن فروش شما تا یک سال امکان اینکه کسب درآمد کنید برای شما فروان است.

در نرم افزار فراکتاب می‌توانید با استفاده از فیلترهای جستجو در بین کتاب‌های رایگان، صوتی، چاپی، دیجیتال یا در بین کتاب‌های یک ناشر یا نویسنده خاص کتاب مد نظرتان را بیابید. همکاری در فروش کتاب صوتی، الکترونیکی و چاپی امکان پذیر است.

سهم من از فروش کتاب چند درصد است؟

لینک‌های تولید شده توسط نرم افزار اندرویدی فراکتاب مختص شماست و در صورت فروش کتاب از این لینک‌ها، درصدی به شما تعلق می‌گیرد.

اگر نصب اپلیکیشن فراکتاب از طریق لینک شما صورت گیرد، تا یکسال از هر خرید کاربر درصدی به شما تعلق خواهد گرفت.

تخفیف دار بودن یا نبودن کتاب یا فروش از درگاه‌هایی مثل کافه بازار که سهم از فروش دریافت می‌کنند و همچنین چاپی یا الکترونیک و صوتی بودن کتاب باعث تغییر در سهم شما می‌شود.

سهم ناشر و سهم نویسنده از فروش کتاب بدون تغییر پرداخت خواهد شد و مبلغی که به شما پرداخت می‌شود از سهم فراکتاب است.

با هر فروش مبلغی به حساب شما افزوده می‌شود که در پروفایلتان خواهید دید و می‌توانید آن را رصد کنید.

از کجا بدانم چقدر فروختم؟

در نرم افزار و سایت فراکتاب پس از ورود به حساب کاربری می‌توانید در منوی پروفایل و در زیرمنوی درآمدها جزئیاتی از عملکردتان را ملاحظه بفرمایید.

کسب درآمد در فراکتاب

چطور کتاب ها را از فراکتاب به اشتراک بگذارم

  • ابتدا نرم افزار اندرویدی فراکتاب را نصب کنید، پس از آن کتاب مد نظرتان را انتخاب کنید. در صفحه کتاب آیکون اشتراک گذاری را لمس کنید.

کسب در آمد در فراکتاب 1

  • در صفحه بعد طرح همکاری در فروش کتاب برای کسب درآمد در فراکتاب نیاز به بررسی و تایید شما دارد.

کسب در آمد در فراکتاب 2

 

  • در ادامه عکس جلد کتاب نمایش داده می‌شود و در کنار آن چندین آیکون وجود دارد که می‌توانید جایگزین عکس جلد کتاب کنید. مثلا می‌توانید با ضبط صدا یک معرفی صوتی را جایگزین عکس کنید.

کسب در آمد در فراکتاب 3

  • سپس متن توضیحات کتاب نمایش داده می‌شود. به خاطر محدودیت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برای ارسال متن وجود دارد، توضیحات کتاب گاها ناتمام باقی خواهد ماند که شما باید خودتان آن را ویرایش کنید. همچنین امکان بازنویسی از ابتدای این متن برای شما فراهم است.

اگر تمایل دارید که لینک اختصاصی خود را برای مخاطبان‌تان پیامک کنید، متن را در این قسمت کاملا حذف بفرمایید. در ادامه نام کتاب و لینک اختصاصی شما همراه با عکس (یا محتوای چند رسانه‌ای که خودتان جایگزین عکس نموده‌اید.) در اختیارتان قرار خواهد گرفت که با حذف عکس یا محتوای چند رسانه‌ای می‌توانید نام کتاب را همراه با لینک اختصاصی در اختیار داشته باشید.

توضیحات ما  برای شرح کامل امکانات است، نگران نباشید شما با تایید پشت سر هم همه موارد هم به لینک اختصاصی خود خواهید رسید و پس نگران زحمت برای تولید محتوا نباشید.

کسب در آمد در فراکتاب 4

  • در صفحه بعدی محتوای اختصاصی شما آماده ارسال خواهد بود.

کسب در آمد در فراکتاب 5

  • در آخرین مرحله نرم‌افزار فراکتاب همه نرم افزارهای با قابلیت ارسال در گوشی شما را نمایش می‌دهد که می‌توانید رسانه مد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

کسب در آمد در فراکتاب 6

  • لینکی که در اولین معرفی کتاب از نرم افزار ساخته‌اید مختص شماست برای کتابی که انتخاب کرده‌اید. این لینک را می‌توایند کپی کنید و در اختیار سایر مخاطبانتان قرار دهید و نیازی نیست مجددا  ساخت لینک اختصاصی را از نرم افزار انجام دهید، مگر اینکه بخواهید کتاب دیگری را معرفی کنید.

کسب در آمد در فراکتاب 7

آیا روش فراکتاب برای کسب درآمد هرمی است؟

در این روش درصدی که به شما تقدیم خواهد شد بابت زحمتی است که برای معرفی اثر می‌کشید. این درصد از سهم فراکتاب پرداخت می‌شود و فقط برای خرید مستقیم یا غیر مستقیم همان کاربر اول به شما تقدیم خواهد شد و چند سطحی نمی‌شود. ضمن اینکه در این روش مبلغی به قیمت کتاب افزوده نخواهد شد و کتاب‌ها با همان قیمت اولیه که برای کاربران عادی در دسترس است در اختیار مخاطب شما هم قرار خواهد گرفت.

فراکتاب به عنوان اولین کسب و کار آنلاین علاوه بر ۲۱٪ مشارکت در فروش (affiliate marketing)، ۹٪ به عنوان بازاریابی شبکه ای تک سطحی (network marketing) به همکاران بازاریاب خود اختصاص می‌دهد.

برای صاحبان سایت‌ها شرایط چگونه است؟

مدل درآمدی برای صاحبان سایت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در شبکه‌های اجتماعی تفاوتی ندارد و شما می‌توانید با معرفی هر کتاب در سایت یا کانال خود در اشتراک گذاری کتاب‌ها سهیم باشید. با این وجود در صورت تمایل شما امکان ارائه لینک‌های اختصاصی برای همه کتاب‌های یک ناشر یا یک دسته کتاب خاص وجود دارد. برای دریافت این لینک‌ها با ما تماس بگیرید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 15 میانگین: 4.4]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *