دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

طرح همکاری در فروش و کسب درآمد در فراکتاب

تیر 1401 . سید علی رستگار

طرح همکاری در فروش

فراکتاب در راستای تسهیل در تهیه کتاب و بهره مندی از مزایای اشتراک در فراکتاب، طرح همکاری در فروش را به کاربران خود پیشنهاد می دهد. در این طرح کاربران محترم با معرفی اپلیکیشن فراکتاب یاکتاب های دلخواه خود به دیگران، در سود فروش کتاب سهیم می شوند. در زیر به جزئیات بیشتری از این طرح می پردازیم.

نحوه همکاری در فروش

در این طرح، شما کتاب مد نظر خود را برای معرفی به دیگران، انتخاب می‌کنید. کلید اشتراک گذاری را لمس کنید.

نحوه کسب درآم در فراکتاب

 

پنجره زیر برای شما باز خواهد شد. در این پنجره می توانید محتوای چند رسانه‌ای (عکس، فیلم، صوت) و متن معرفی، نقد یا نظر خود در مورد آن کتاب را برای انتشار در شبکه های اجتماعی آماده می‌کنید.یعنی می توانید نظر خودتان نسبت به کتاب را بنویسید یا صدای خودتان را ضبط کنید یا از خودتان فیلم بگیرید و ذیل کتاب مورد نظرتان با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نحوه کسب درآمد در فراکتاب2

بعضی از کتاب ها معرفی و خلاصه کتاب دارند می توانید متن آماده را ارسال کنید اما بعضی از کتاب ها توضیح و معرفی ندارند، شما می تونید در پنجره بعدی توضیحی دلخواه برای کتاب بنویسید و برای دوستانتان بفرستید. شاید دوست داشته باشید به کتاب نمره یا ستاره هم بدهید.

نحوه کسب درآمد در فراکتاب3

در پنجره بعدی پیامرسان خودتان را انتخاب و معرفی کتاب را برای دوستانتان ارسال می کنید. فراکتاب یک لینک اختصاصی برای مشاهده کتاب در انتهای متن معرفی شما اضافه می کند. این لینک مختص شما بوده و می تواند منجر به مشاهده یا خرید کتاب و یا حتی نصب برنامه فراکتاب مرتبط با شما بر روی گوشی‌هایی که فراکتاب ندارند، شود.

 

نحوه ی درآمد زایی

در ازای فروش هر کتاب، درصد مشخصی از فروش – پس از کسر هزینه ها و مالیات – به ناشر یا نویسنده کتاب تعلق می گیرد. این درصد با توجه به قراردادی که ناشر یا نویسنده با فراکتاب بسته است مشخص می شود. اما بصورت معمول در کتابهای دیجیتال ۷۰ درصد به ناشر و ۳۰ درصد باقیمانده سهم فراکتاب خواهد بود.

چنانچه معرفی شما منجر به فروش کتاب شود، ۷۰ درصد از سهم فراکتاب از این فروش به شما تعلق می گیرد.

چنانچه معرفی شما منجر به نصب اولیه فراکتاب توسط فردی شود، از زمان نصب بمدت یکسال، ۳۰ درصد از سهم فراکتاب از همه فروش‌های صورت گرفته به این فرد، به شما تعلق می‌گیرد.

به عنوان مثال اگر قیمت کتابی ۱۰۰ هزار تومان باشد و هزینه و کسورات قانونی خاصی شامل آن نشود، مبلغ ۷۰ هزار تومان به ناشر یا نویسنده تعلق می گیرد و ۳۰ هزار تومان باقیمانده سهم فراکتاب خواهد بود.

حال چنانچه این کتاب توسط شما معرفی شده باشد مبلغ ۲۱ هزار تومان به شما تعلق می گیرد. اگر معرفی شما منجر به نصب اولیه فراکتاب توسط خریدار نیز شده باشد، مبلغ ۹ هزار تومان دیگر نیز بابت نصب فراکتاب به شما تعلق می گیرد.

نکته حائز اهمیت این است که چون معرفی شما منجر به نصب اولیه فراکتاب توسط این شخص شده است، درآمد شما از خریدهای بعدی این شخص قابل توجه خواهد بود، حتی اگر این خریدها با معرفی شما صورت نگرفته باشد.

درآمد شما چطور به دست شما می رسد؟

مبالغ فوق بصورت اعتبار در حساب شما قرار می‌گیرد و خریدی آسان، لذت بخش و به تعبیری رایگان را برای شما رقم می زند. علاوه بر خرید کتاب، با رسیدن  اعتبار ذخیره شده به مبلغ ۵۰ هزار تومان،سود شما از فراکتاب بصورت ماهانه به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. فراموش نکنید شبای حساب بانکی خود را در قسمت پروفایل وارد کنید.

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 0 میانگین: 0]
سید علی رستگار
سید علی رستگار
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *