دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

پویش هیستوری (هیس طوری) و جزئیات مسابقه

دی 1401 . فراکتاب

پویش هیس طوری با محوریت مسابقه و کنشگری پیرامون مجموعه کتاب سرگذشت استعمار طراحی شده است. این پویش  با 5 میلیارد تومان جایزه ویژه نوجوانان است. این پویش با همکاری وزارت ارشاد و حوزه هنری طراحی و اجرا شده است. در عنوان این پویش آمده است: یه ماجراجویی شگفت‌انگیز، ویژه دهه هشتادی‌ها، با ۵ میلیارد تومان جایزه!

شرایط ثبت نام هیس‌ طوری

جهت شرکت در مسابقه هیس‌ طوری فقط کافی است که متولد 1380/1/1 تا 1392/1/1 باشید. یعنی بازه سنی 9 تا 21 سال دختر و پسر امکان شرکت در این مسابقه را دارند. هیچ گونه شرط دیگری برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد.

جزئیات مسابقه هیستوری

همان گونه که در جزئیات این مسابقه آمده است، پویش هیستوری در قالب ماجراجویی شگفت انگیز انجام می شود که مرحله اول آن خوانش کتابهای جذاب مجموعه کتاب سرگذشت استعمار اثر مهدی میرکیایی می باشد.

مسابقه هیس توری

مرحله ی بعد از خواندن کتابها، شرکت در 15 مسابقه ی کتابخوانی و 15 کنش هنرمندانه و در نهایت 15 نظر کارشناسی می باشد.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار سه جلدی

این مجموعه کتاب جذاب در سری جدید در سه جلد با قیمت مناسب تر عرضه شده است و در فراکتاب به صورت مجموعه و تک جلدی با تخفیف‌های خاص همیشگی در اختیار شماست.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار سه جلدی

سرگذشت استعمار جلد اول

سرگذشت استعمار جلد دوم

سرگذشت استعمار جلد سوم

کتاب هیس طوری

پویش هیس طوری 15 مرحله ای می باشد، در هر مرحله از این مسابقه باید یک جلد از مجموعه 15 جلدی سرگذشت استعمار را مطالعه کرده باشید و در مسابقه و کنش های هنرمندانه آن جلد از کتاب شرکت کرده و امتیاز دریافت نمایید.

 

کتاب کامل هیس طوری

 

شما می توانید نسخه چاپی مجموعه 15 جلدی کتاب هیس طوری (که همان کتاب سرگذشت استعمار است) را با تخفیف ویژه به صورت تک جلد و مجموعه کامل از سایت فراکتاب خریداری نمایید.

کتاب سرگذشت استعمار

کتاب سرگذشت استعمار

تاب سرگذشت استعمار یک مجموعه 15 جلدی می باشد که هر جلد از آن در یک داستان روان و مستند به بخشی از سابقه استعماری 400 ساله کشورهای غربی پرداخته شده است.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار

نسخه دیجیتال مجموعه کتاب هیس طوری در سایت کتاب نو قابل خریداری می باشد و می توانید از همان سایت تهیه و به صورت دیجیتال مطالعه نمایید.

نسخه صوتی هر جلد از کتاب هیس طوری به صورت سریالی در حال منتشر شدن می باشد. جهت خرید هر جلد از کتاب به صورت صوتی یا چاپی بر روی اسم هر جلد از کتاب کلیک نمایید.

خرید کتاب اول هیس طوری به صورت صوتی و چاپی:سفر به آن سوی دریاها

خرید کتاب دوم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی: گرگ ها با چشم باز می خوابند

خرید کتاب سوم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی:  شکار انسان

خرید کتاب چهارم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی: صلیب خونی

خرید کتاب پنجم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی: راهپیمایی اشک ها

خرید کتاب ششم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی: فاخته ها لانه ندارند

خرید کتاب هفتم هیس طوری به صورت صوتی و چاپی: سفر الماس

خرید کتاب هشتم هیس طوری به صورت چاپی: به دنبال کادی

خرید کتاب نهم هیس طوری به صورت چاپی: افطار در کلیسا

خرید کتاب دهم هیس طوری به صورت چاپی: گنج های کلات

خرید کتاب یازدهم هیس طوری به صورت چاپی: جوانه های آتش

خرید کتاب دوازدم هیس طوری به صورت چاپی: بازی بزرگ

خرید کتاب سیزدهم هیس طوری به صورت چاپی: ماجرا هنوز تمام نشده

خرید کتاب چهاردهم هیس طوری به صورت چاپی: فارغ التحصیل زندان

خرید کتاب پانزدهم هیس طوری به صورت چاپی: ملکه تهی دست

کتاب هیس طوری

شرح کلی ماجرای هر جلد از مجموعه کتاب هیس طوری (سرگذشت استعمار) شامل موارد زیر می باشد:

سرگذشت استعمار 1؛ سفر به آن سوی دریاها: در این کتاب ماجراهای سفرهای دریایی پرتغالی‌ها و غارت‌هاشون شرح داده شده است.
سرگذشت استعمار 2؛ گرگ ها با چشم باز می خوابند: در این جلد از کتاب سرگذشت استعمار ماجرای استعمار انگلیس بر هند و چپاول ثروت هند توسط ملکه انگلیس شرح داده شده است.
سرگذشت استعمار 3؛ شکار انسان: برده‌داری غربی‌ها و شکار انسان‌ها از قاره آفریقا در این جلد از کتاب به رشته تحریر درآمده است.
سرگذشت استعمار 4؛ صلیب خونین: اروپایی‌ها هر جا می‌رفتند همراهشون کشیش‌ها رو هم می‌برند به این بهانه که میخان مسیحیت رو گسترش بدن اما …
سرگذشت استعمار 5؛ راهپیمایی اشک ها: ماجرای قتل و قارت بومیان سرخ پوست قاره آمریکا در این کتاب مستند شده است.
سرگذشت استعمار 6؛ فاخته ها لانه ندارند: در شهر ونیز که دریانوردان معروفی داشت، هر ساله حاکم با دریا ازدواج می‌کرد تا صاحب دریا بشه …!
سرگذشت استعمار 7؛ سفر الماس: حکایت این کتاب، حکایت الماس است و سفرهای دریایی رزم ناو انگلیسی برای ملکه انگلستان.
سرگذشت استعمار 8؛ به دنبال کادی: کادی پارچه‌ای است که با گاندی آن را نماد استقلال طلبی در هندوستان کرد و نهایتا هند را از استعمار انگلستان درآورد.
سرگذشت استعمار 9؛ افطار در کلیسا: مهدی میرکیایی در این جلد از کتاب سرگذشت استعمار ماجرای خالی شدن خزانه پر از الماس و فیروزه و سنگ‌های قیمتی ایران را نوشته است.
سرگذشت استعمار 10؛ گنج های کلات: این کتاب در مورد تاریخ ایران و اشتراکش با استعمار است. ماجرای محمود افغان و شاه سلطان حسین.
سرگذشت استعمار 11؛ جوانه های آتش: این جلد از کتاب هم در مورد تاریخ ایران و این بار دوره قاجار و اشتراکش با استعمارگران.
سرگذشت استعمار 12؛ بازی بزرگ: این جلد از کتاب هم دوباره درباره تاریخ ایران و استعمار انگلستان است و جدایی بخش‌هایی از ایران.
سرگذشت استعمار 13 ماجرا هنوز تمام نشده: در کنار ایران معاصر، امپراتوری بزرگ دیگری هم بود به نام عثمانی. استعمار علاوه بر ایران تمایل نداشت عثمانی هم بزرگ باقی بماند.
سرگذشت استعمار 14 فارغ التحصیل زندان: یک روزنامه‌نگار که در حال ارسال اخبار هیجان انگیز از آفریقا است، به دستور پادشاه بلژیک شروع به خرید زمین‌های آفریقایی‌ها می‌کند. او این زمین‌ها را به بهای اندک می‌خرد آن هم سه برابر مساحت بلژیک.
سرگذشت استعمار 15؛ ملکه تهی دست: داستان، داستان مواجهه ناوگان دریایی قدرتمند انگلستان با چینی‌هاست.

جوایز مسابقه هیس‌ طوری

جوایز مسابقه هیس طوری بسیار متنوع می باشد. جایزه نفر اول تا دهم مبلغ 40 تا 10 میلیون تومان است و جوایز نفرات بعدی چندین دستگاه لبتاب، تبلت و… از هدایای ارزشمند این پویش می باشد.

جوایز هیس طوری

همچنین در طول انجام ماجراجویی هیس طوری، با سکه ها و نشان هایی که شرکت کننده در طول مسابقه دریافت می کند، مجوز حضور در جلسات مجازی با نویسندگان مطرح، دریافت بورسیه کارگاه نویسندگی مقدماتی و پیشرفته و شانس شرکت در هزاران رویداد مهم را به دست می آورد.

نحوه ثبت نام مسابقه هیس طوری

با مراجعه به سایت ketabno.com در این مسابقه ثبت نام نموده و پس از مطالعه هر جلد از کتاب، در مسابقه آن شرکت نمایید و ماجراجویی هیجان انگیزی را رقم بزنید.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار سه جلدی

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار سه جلدی

این مجموعه کتاب جذاب در سری جدید در سه جلد با قیمت مناسب تر عرضه شده است و در فراکتاب به صورت مجموعه و تک جلدی با تخفیف‌های خاص همیشگی در اختیار شماست.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار سه جلدی

سرگذشت استعمار جلد اول

سرگذشت استعمار جلد دوم

سرگذشت استعمار جلد سوم

سرگذشت استعمار سه جلدی

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 33 میانگین: 4]
فراکتاب
فراکتاب
اریا معظمی گودرزی
20 خرداد 1402

عالی

امیرحسین
25 فروردین 1402

سلام من در کیف پول سایت این پویش مقدار پولی دارم که بدون استفاده مونده و میخوام اون رو به کارت خودم انتقال بدم و از کیف پول در بیارم ولی نمیدونم امکانش نیست چطور میشه این کارو کرد

فراکتاب
25 فروردین 1402

دوست عزیز سایت فراکتاب صرفا جهت معرفی پویش هیس طوری این مطلب را منتشر کرده است. جهت ارتباط با پیشتیبانی پویش هیس طوری به سایت ketabno.com مراجعه کنید.

بی نام
11 بهمن 1401

سلام من هر کاری می کنم نمیاد.چرااااااااااااااااااا - ❁

علی
11 بهمن 1401

دوست عزیز سایت فراکتاب صرفا جهت معرفی پویش هیس طوری این مطلب را منتشر کرده است. جهت ارتباط با پیشتیبانی پویش هیس طوری به سایت ketabno.com مراجعه کنید

فاطمه شکاری
10 بهمن 1401

من هر چی می زنم نمی یاید اصلا خوب نیست

فراکتاب
10 بهمن 1401

دوست عزیز سایت فراکتاب صرفا جهت معرفی پویش هیس طوری این مطلب را منتشر کرده است. جهت ارتباط با پیشتیبانی و بررسی مشکلات فنی پویش هیس طوری با شماره هایی که در فوتر سایت ketabno.com آمده است (02166747914 و 02166746528) تماس حاصل نمایید.

ابوالفضل
09 بهمن 1401

سلام دوستان

امیرحسین تقی پورمنش
08 بهمن 1401

یک مسابقه عالی??

مهسا
07 بهمن 1401

من هر چی دعوت میکنم دوستام رو به امتیاز هام اضافه نمیشه چیکار کنم؟

فراکتاب
07 بهمن 1401

دوست عزیز سایت فراکتاب صرفا جهت معرفی پویش هیس طوری این مطلب را منتشر کرده است. جهت ارتباط با پیشتیبانی و بررسی مشکلات فنی پویش هیس طوری با شماره هایی که در فوتر سایت ketabno.com آمده است (02166747914 و 02166746528) تماس حاصل نمایید.

احسان
07 بهمن 1401

بنر

فراکتاب
07 بهمن 1401

دوست عزیز منظور شما را از متن نظری که ارسال کردید متوجه نشدیم..خوشحال میشویم اگر با توضیحات بیشتری نظرتان را راجع به این مطلب برایمان ارسال کنید.

A.sol
24 دی 1401

سلام ۵ملیاردتومن جایزه منظورتون مجموع جایزه ی نفرات برتر هست؟

فراکتاب
24 دی 1401

با سلام، دوست عزیز همان گونه که در جزئیات مسابقه هیس طوری در سایت ketabno آمده است، مجموع جوایز نفرات برتر و افرادی که در جریان مسابقه امتیازات زیادی میگیرند، 5 میلیارد تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *