دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب روانشناسی رابطه

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

روانشناسی رابطه علمی است که به بررسی رفتارها و تعاملات انسان‌ها در روابط بین فردی می‌پردازد. کتاب روانشناسی رابطه به بررسی عواملی مانند عشق، احساسات، ارتباطات و مشکلات روابط میان افراد می‌پردازد و برای بهبود روابط میان افراد کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مباحث مهم در روانشناسی رابطه پرداخته خواهد شد. یکی از مفاهیم اساسی در روانشناسی رابطه، الزامات و نیازهای انسانی است. انسان‌ها با تمامیت ژنتیکی به دنیا می‌آیند و از اتکای به دیگران به منظور تأمین نیازهای روانی، عاطفی و اجتماعی خود نیازمند هستند.

در این مقاله سعی شده است به معرفی چند کتاب برای شناخت بهتر روابط بپردازیم.

فهرست مطالب

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رابطه ها

کتاب همسر دوست داشتنی pdf رایگان

آیا می‌دانید همسر شما چگونه به شما امتیاز می‌دهد؟ ایا می‌دانید که شریک زندگی شما نیاز به سخن گفتن دارد؟ وقتی همسر شما در حالت یأس قرار می‌گیرد چه می‌کنید؟ آیا خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید؟
این کتاب را برای همه مردان و زنانی نوشته ام که می‌خواهند در زندگی زناشویی خویش شاهد عشق و صمیمیّت بیشتری باشند.
من تلاش کرده‌ام که با نگاهی نو به آموزه‌های دینی در شناخت بهتر زندگی زناشویی به شما کمکی کرده باشم.
این کتاب در دو فصل تنظیم شده است، آقایان با خواندن فصل اوّل، می‌توانند مرد بهتری برای همسرشان باشند و همچنین خانم‌ها با خواندن فصل دوم می‌توانند زن بهتری برای شوهرشان باشند.

جهت دانلود کتاب همسر دوست داشتنی، بصورت رایگان به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

همسر دوست داشتنی

آیا شما برای بهتر زندگی کردن، برنامه ای دارید؟ آیا می دانید چگونه میتوانید محیط خانه خود را از عشق و صمیمیّت پر کنید؟آیا تا به حال، به این نتیجه رسیده...
مهدی خدامیان آرانی
نویسنده
وثوق
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب در مورد رابطه دختر و پسر

کتاب روابط دختر و پسر؟!

این کتاب دغدغه های شما را در ضمن بررسی پرسش های زیر، پاسخ می گوید: از منظری برون دینی، در دوستی دختر و پسر چه فوایدی وجود دارد؟؟ روانشناسان و جامعه شناسان، این رابطه را دارای چه ضررهایی می دانند؟؟ دین اسلام درباب رابطه با نامحرم، چه آموزه های بصیرت زایی مطرح کرده است؟

کتاب روابط دختر و پسر؟! به نویسندگی علیرضا مستشاری می باشد و توسط انتشارات ائر رضوی (وابسته به معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی)، رواه بازار کتاب شده است.

جهت دانلود کتاب روابط دختر و پسر؟!، بصورت رایگان به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

روابط دختر و پسر؟!

معرفی کتاب روابط دختر و پسر؟!کتاب روابط دختر و پسر؟! دغدغه های شما را در ضمن بررسی پرسش های زیر، پاسخ می گوید: از منظری برون دینی، در دوستی دختر و پسر...
علیرضا مستشاری
نویسنده
محمدمهدی باقری
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

"</p

کتاب رازهایی درباره ی مردان

باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید آن ها را بداند که از پرفروش ترین های سال است، دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی هایی را در مورد مردان به شما بازگو می کند و به جهت خلق روابطی همیشگی و موفق با مردان زندگیتان یاری تان خواهد کرد.

کتاب رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید آن ها را بداند (Secrets about men every woman should know) برگردان متن کامل رازهایی درباره مردان به انضمام دو فصل کامل درباره سردکننده های جنسی و نگرش مردان به روابط جنسی است.

جهت دانلود کتاب رازهایی درباره ی مردان، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

رازهایی درباره ی مردان

معرفی کتاب رازهایی درباره ی مردانباربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید آن ها را بداند که از پرفروش ترین های سال است، دا...
باربارا دی آنجلیس‌
نویسنده
هادی ابراهیمی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب رازهایی درباره ی مردان

دانلود کتاب روابط عاطفی

کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی

این کتاب به نویسندگی جان گاتمن و ترجمه سید مرتضی نظری است. همچنین ناشر این کتاب اندیشه معاصر می باشد.

کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی از جان گاتمن، زوجین را به مسیری راهنمایی می کند که رابطه ای هماهنگ و دائمی را تجربه کنند. گاتمن توانسته پس از سال ها کار علمی و عملی، تئوری های خود را با جزئیات کامل در این اثر تقدیم شما می کند.
نویسنده کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی در امر مطالعه زندگی زناشویی، انقلابی به وجود آورده است. او با استفاده از راهکارهای علمی، نگاهی متفاوت و منحصر به فرد به عادات زوجین متاهل می اندازد. این کتاب را برای دانلود کتاب در مورد ازدواج و زناشویی پیشنهاد می‌کنیم.

7 اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی

کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی به نویسندگی جان گاتمن و ترجمه سید مرتضی نظری است. همچنین ناشر این کتاب اندیشه معاصر می باشد. معرفی کتاب هفت ا...
جان گاتمن
نویسنده
سید مرتضی نظری
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی

دانلود کتاب روانشناسی رابطه عاشقانه

کتاب هنر عشق ورزیدن

کسی که کتاب هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم، را به امید یافتن دستورالعمل سهل الوصولی برای هنر عشق ورزیدن مطالعه کند؛ پس از پایان کتاب متوجه خواهد شد که وقت خود را بیهوده تلف کرده است. برعکس؛ در این کتاب نشان داده خواهد شد که عشق احساسی نیست که هر فرد بی اعتنا به سطح رشد و بلوغ خود به سادگی بتواند بدان تسلیم شود.

کتاب هنر عشق ورزیدن (The Art Of Loving) قصد دارد خواننده را متقاعد کند که باید با جدیت بسیار برای تکامل کل شخصیت خود بکوشد تا به تعیین جهت سازنده ای دست یابد و الا همه کوشش های او برای عشق ورزیدن بی نتیجه خواهد ماند.

جهت دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

هنر عشق ورزیدن

کسی که کتاب هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم، را به امید یافتن دستورالعمل سهل الوصولی برای هنر عشق ورزیدن مطالعه کند؛ پس از پایان کتاب متوجه خواهد شد که و...
جامی
ناشر
اریک فروم
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب هنر عشق ورزیدن

کتاب روابط زناشویی pdf

کتاب 5 زبان عشق برای همسران

این کتاب، به نویسندگی گری چپمن و ترجمه ی فاطمه خادمیان موغاری، می باشد که توسط انتشارات همداد روانه بازار کتاب شده است.

بعد از ازدواج چه بر سر عشق می آید؟ آیا تجربه من تجربه عموم مردم است؟ چرا آمار جدایی و طلاق در کشورمان خیلی زیاد است؟ نمی توانم باور کنم که تابه حال سه بار متارکه کرده ام. آیا زوج هایی که متارکه نمی کنند زندگی را بی معنی و پوچ ادامه می دهند یا واقعاً در زندگی شان عشق وجود دارد؟ اگر عشق هست، چگونه عشقی است؟

جهت دانلود کتاب 5 زبان عشق برای همسران، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

5 زبان عشق برای همسران

بعد از ازدواج چه بر سر عشق می آید؟ آیا تجربه من تجربه عموم مردم است؟ چرا آمار جدایی و طلاق در کشورمان خیلی زیاد است؟ نمی توانم باور کنم که تابه حال سه...
همداد
ناشر
گری چپمن
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب 5 زبان عشق برای همسران

دانلود کتاب روابط عاطفی

کتاب ایجاد رابطه ای صمیمانه

این کتاب نوشته ی آلبرت الیس و تد کرافورد، هفت رهنمود برای ایجاد روابطی عالی و گفتگوی بهتر با دیگران و شریک زندگیتان را بیان می کند.

کتاب ایجاد رابطه ای صمیمانه (Making intimate connections) راهکارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که برای رویارویی با مشکلات و مسائل ارتباطی با دیگران و خانواده خود به آن ها نیاز دارید. در این اثر خواهید آموخت که چطور در مقابل موانع ارتباطی رفتار کنید و اگر این موانع بر سر راه شما قرار گرفت، چطور این موانع کنار بگذارید. نگرش آلبرت الیس (Albert Ellis) و تد کرافورد (Ted Crawford) برای ارتباط زوج ها براساس رفتار درمانی عقلانی هیجانی است؛ رویکردی که دکتر آلبرت الیس در دههٔ 1950 آن را معرفی کرد و اکنون یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین روش های درمانی در سراسر جهان است.

جهت دانلود کتاب ایجاد رابطه ای صمیمانه، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

ایجاد رابطه ای صمیمانه

معرفی کتاب ایجاد رابطه ای صمیمانهکتاب ایجاد رابطه ای صمیمانه نوشته ی آلبرت الیس و تد کرافورد، هفت رهنمود برای ایجاد روابطی عالی و گفتگوی بهتر با ...
آلبرت آلیس
نویسنده
تد کرافورد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب ایجاد رابطه ای صمیمانه

بهترین کتاب های روانشناسی رابطه

کتاب روانشناسی خانواده

کتاب روانشناسی خانواده اثر حسن ملکی قصد دارد به پایداری خانواده کمک و در راستای رفع موانع ثبات خانواده اقدام نماید.

خانواده به عنوان نهاد اجتماعی بنیادین جامعه از عوامل متعدد بیرونی و درونی تاثیر می پذیرد و همانند سایر نهادها در درون خود با موانع، تعارضات، مشکلات، کارکردها، تحولات و … مواجه می باشد که پرداختن به آنها جهت آشنایی با خانواده در حوزه روانشناسی خانواده قرار می گیرد.

جهت دانلود کتاب روانشناسی خانواده، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

روانشناسی خانواده

کتاب روانشناسی خانواده اثر حسن ملکی قصد دارد به پایداری خانواده کمک و در راستای رفع موانع ثبات خانواده اقدام نماید.خانواده به عنوان نهاد اجتماعی بنیاد...
آوای نور
ناشر
حسن ملکی
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب روانشناسی خانواده

کتاب در مورد روابط عاطفی

کتاب عشق هرگز کافی نیست

این کتاب نوشتهٔ آرون‌ ت‍ی‌ب‍ک‌ و ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی است و انتشارات ذهن آویز آن را منتشر کرده است. این کتاب شیوه‌های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت‌درمانی ارائه می‌دهد.

عشق هرگز کافی نیست نوشتهٔ پروفسور آرون تی‌بک (-۱۹۲۱)، شیوه‌هایی نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت‌درمانی معرفی می‌کند. این کتاب به سبب نگاه کاربردی و مسئله‌محوری که دارد با استقبال بسیاری روبه‌رو شده است و برگردان فارسی آن بیش از ۳۰ بار تجدید چاپ شده است.

پروفسور تی‌بک پایه‌گذار و مبتکر مکتبی است که انقلابی در درمان بیماری‌های روانی پدید آورده و چشم‌اندازی روشن و امیدبخش ترسیم کرده‌ است. «شناخت‌درمانی» که در آغاز با طرح اصول کلی آن مطرح شد، به سرعت مورد استقبال روان‌شناسان و روان درمان‌گران قرار گرفت و تکنیک‌های آن به طور گسترده، در زمینه‌های مختلف ازجمله رفع اختلافات خانوادگی و تقویت روحیه و بهبود روابط انسانی کاربرد یافت.

برای خرید کتاب عشق هرگز کافی نیست، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

9 تخفیف
آرون تی بک
نویسنده
مهدی قراچه‌داغی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب عشق هرگز کافی نیست

کتاب جستارهایی در باب عشق

این کتاب نوشته آلن دوباتن و ترجمه گلی امامی می باشد و انتشارات جامی نشر آن را بر عهده گرفته است. این کتاب اثر برجسته و شناخته شده‌ی آلن دوباتن است که با نگاهی فلسفی موضوع عشق را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.
دوباتن در کتاب جستارهایی در باب عشق با بهره‌گیری از نظرات ارسطو، سارتر، ویتگنشتاین و گروچو مارکس، داستان عاشقانه‌ای بسیار خلاقانه و پر جزئیات خلق کرده که از دریچه‌ی فلسفه مورد پرداخت قرار گرفته است.
کتاب جستارهایی در باب عشق به شما در گرفتن تصمیم‌های درست و جلوگیری از اشتباهات احتمالی در یک رابطه‌ی عاطفی بسیار کمک می‌کند، خواندن آن را از دست ندهید.

برای خرید کتاب جستارهایی در باب عشق، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

9 تخفیف

جستارهایی در باب عشق

کتاب جستارهایی در باب عشق نوشته آلن دوباتن و ترجمه گلی امامی می باشد و انتشارات جامی نشر آن را بر عهده گرفته است. معرفی کتاب جستارهایی در باب عشق خلا...
نشر نیلوفر
ناشر
گلی امامی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب جستارهایی در باب عشق

کتاب در مورد رابطه موفق

 کتاب محکم در آغوشم بگیر

این کتاب نوشته سو جانسن از دسته کتاب های خانواده و همسرداری به هفت گفت و گو برای یک عمر زندگی با عشق می پردازد.

کتاب محکم در آغوشم بگیر با ترجمه سمانه پرهیزکاری توسط انتشارات ملیکان منتشر شده است. این اثر در سه بخش با عناوین دریچه ای تازه به عشق، هفت گفت و گوی دگرگون کننده و قدرت «محکم در آغوشم بگیر» به زوج ها نحوه تعامل و بروز احساسات و چگونگی عشق ورزیدن را می آموزد.
نویسنده در این کتاب به این سؤال همیشگی ما که عشق چیست جواب می‌دهد. توضیح می‌دهد که چرا معمولاً بر‌خلاف آنچه تصور می کنیم، دچار قطع ارتباط و از‌ دست دادن عشق مان می‌شویم. کتاب محکم در آغوشم بگیر با ارائه ی راهکارهای تخصصی برای بهبود روابط بزرگسالان نوشته و طراحی شده است.

برای خرید کتاب محکم در آغوشم بگیر، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

15 تخفیف

محکم در آغوشم بگیر

کتاب محکم در آغوشم بگیر نوشته سو جانسن از دسته کتاب های خانواده و همسرداری به هفت گفت و گو برای یک عمر زندگی با عشق می پردازد. معرفی کتاب محکم در آغو...
سو جانسون
نویسنده
سمانه پرهیزکاری
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

 کتاب محکم در آغوشم بگیر

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *