دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب مناسب برای هدیه به پزشک

فروردین 1403 . سمانه خوش انگشت

پزشکان با مطالعه و سخت کوشی فراوان به این جایگاه ارزشمند علمی دست یافته اند. بنابراین کتاب، به عنوان عنصری همراه و خاطره انگیز، می تواند گزینه مناسبی برای هدیه به پزشک می باشد. کتاب های پرفروش و رمان های جذاب و خواندنی بهترین کتاب مناسب برای هدیه به پزشک است. اگر کتاب تم و زمینه پزشکی داشته باشد، ارزش و اثرگذاری آن دوچندان خواهد بود.

بهترین کتاب برای هدیه به پزشک را می توانید از کتاب های شعر قدیمی و یا کتاب های شعر معاصر انتخاب نمود. همچنین در صورت داشتن اطلاع لازم، می توان از کتاب های تخصصی در زمینه پزشکی برای اساتید و پزشکان بهره برد.

در فراکتاب چندین ناشر تخصصی حوزه پزشکی به عرضه آثار خود به صورت الکترونیک مبادرت کرده‌اند و تعداد زیادی از آنان با فراکتاب آشنایی دارند و هدیه کتاب‌های الکترونیک هم می‌توانید گزینه مطلوبی باشد.

“هدیه به پزشک مرد”

بهترین کتاب برای هدیه به پزشک، کتاب‌های مورد علاقه او است. شما می‌توانید با خرید کتاب‌های تخصصی و غیر تخصصی، دانشجویان پزشکی را خوشحال نمایید. همچنین باکس‌های گل، ماگ‌ تبلیغاتی اختصاصی، پک دمنوش‌های گیاهی و… نیز می‌توانند هدایای مناسبی برای دانشجویان پزشکی باشند.

کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس

کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس، نگاهی روائی برای مخاطب گروه پزشکی از وقایع دفاع مقدس دارد. ضمن این روایت نقل قول های زیادی آورده شده و نیز به مباحث بسیار تخصصی مربوط به مسمومیت های شیمیایی اشاره شده است.

نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

اگر علاقه مند به دانستن خدمات پزشکان در دفاع مقدس باشید کتاب تاریخ پزشکی دفاع مقدس، کتاب مناسبی است.

روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس

معرفی کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس، نگاهی روائی برای مخاطب گروه پزشکی از وقایع دفاع مقدس ...
سیدعباس فروتن
نویسنده
انتشارات سوره مهر
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب روایتی از تاریخ پزشکی دفاع مقدس

هدیه برای دکتر جراح

اگر قصد خرید هدیه برای دکتر جراح را دارید، باکس گل یا گلدان های گل، هدایایی جذاب هستند که هیچوقت تکراری نمی شوند. این هدیه می تواند فضای کار را دلنشین تر کرده و انرژی و حال خوب را به عزیزان شما هدیه دهد.

بهترین کتاب برای پزشکان عمومی

کتاب احکام پزشکی

مطابق با فتاوای حضرت آیت الله مکارم شیرازی

مدّتها بود که فکر جمع آوری نظریات فقهی مرجع عالیقدر جهان تشیّع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظلّه العالی)، پیرامون مسائل و احکام پزشکی ذهن ما را مشغول داشت، و در برابر پرسش بسیاری از مقلدان و دوست داران معظّم له مبنی بر اینکه: «آیا استفتائات پزشکی حضرت آقا منتشر شده یا نه؟» پاسخ ما منفی بود، امّا این امور انگیزه شروع کار را تقویت می کرد، تا اینکه در ماه پر خیر و برکت رجب المرجب سال 1424 در مدینة الرسول این موضوع را خدمت آن مرجع بزرگوار مطرح نموده، و با کسب موافقت ایشان در سالروز میلاد حضرت علی کار را آغاز کرده، و تقارن شروع کار را با ولادت آن حضرت به فال نیک گرفتم. و پس از فراز و نشیب های زیاد و مطالعات فراوان، این کار بحمدالله در سالروز مبعث پیامبر خاتم (ص) روز 2 رجب سال 1428 هجری قمری به پایان رسید.
این مجموعه پاسخگوی نیازها و پرسش های فقهی دانشجویان رشته پزشکی و پزشکان و بیماران خواهد بود، بنابراین مطالعه دقیق آن به همگان، مخصوصاً این سه گروه توصیه می شود

نسخه الکترونیکی کتاب احکام پزشکی را می توانید بصورت رایگان از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

احکام پزشکی

مدّتها بود که فکر جمع آوری نظریات فقهی مرجع عالیقدر جهان تشیّع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظلّه العالی)، پیرامون مسائل و احکام پزشکی ذهن ما...
ناصر مکارم شیرازی
نویسنده
ابوالقاسم علیان‌ نژادی‌ دامغانی
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب احکام پزشکی

کتاب اخلاق پزشکی

در ترازوی حکمت و شریعت

کتاب اخلاق پزشکی به نویسندگی مهدی ابراهیمی می باشد که توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد روانه بازار کتاب شده است.

واژه اخلاق جمع خلق (به ضم خ) است و به معنی سجیه و باطن و طبع است. در مقابل واژه خلق (به فتح خ) که به معنی صورت و ظاهر است. بعضی از لغت دانان اینگونه مقایسه کرده اند که انسان دارای شکل ظاهری و باطنی است که اوصاف ظاهری او همان خلق(به فتح خ) اوست و اوصاف باطنی او خلق (به ضم خ) است.

اما از مجموع تعاریفی که در باره اخلاق به عنوان یک علم مطرح شده است می توان نتیجه گرفت که علم اخلاق یکی ازشاخه های علوم بشری است که موضوع آن، رفتار انسان است که از خصلت یا ملکه نفسانی نشأت گرفته است. اخلاق از این جهت که در مورد رفتار انسان بحث می کند نظیر روانشناسی و تعلیم و تربیت است. لکن از آن جهت که تغییر رفتار را از منظر صفات درونی ملاحظه می کند، با این دیگر علوم رفتاری تفاوت دارد.

نسخه الکترونیکی کتاب اخلاق پزشکی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

احکام پزشکی

معرفی کتاب احکام پزشکی کتاب احکام پزشکی براساس فتاوی و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که می تواند مورد استفاده مقلدان...
سید علی خامنه ای
نویسنده
فقه روز
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب اخلاق پزشکی

کتاب دانستنیهای پزشکی

کتاب اخلاق پزشکی به نویسندگی محمدجواد قاسم زاده می باشد که توسط انتشارات شمیم قلم روانه بازار کتاب شده است.

نسخه الکترونیکی کتاب دانستنیهای پزشکی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانستنیهای پزشکی

در صورتی که احساس می کنید بدون علت و زودتر از سن خود در حال پیر شدن هستید یا دارای بیماری مزمنی می باشید به این رژیم غذایی توصیه شده عمل کنید:1. میوه ...
شمیم قلم
ناشر
محمدجواد قاسم زاده
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 

کتاب میکروب شناسی پزشکی

کتاب اخلاق پزشکی به نویسندگی ارنست جاوتز و ترجمه ی کیارش قزوینی می باشد که توسط انتشارات مرندیز روانه بازار کتاب شده است.

میکروب شناسی پزشکی شاخه ای مهم از علوم پزشکی است که به ویژگی های میکروارگانیسم های بیماری زا، رشد آن ها، راه های انتقال و مکانیسم های ایجاد عفونت می پردازد. این اطلاعات می تواند راهنمایی برای طراحی راهکارهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های عفونی باشد. از دیگر سو علم میکروب شناسی نقش شگرفی در شناسایی خطرات بالقوه میکروب ها دارد و امروزه بویژه یا نظارت بر تکامل سویه های بالقوه ویرولانت یا مقاوم از میکروب ها، در جهت حفظ سلامت جامعه تاثیرگذار است و زمینه آموزش جامعه و کمک به طراحی شیوه های بهداشتی را تقویت می نماید. توسعه آنتی بیوتیک ها از گونه های غیر پاتوژن یا ابداع دیگر روش های درمانی نیز از دیگر وظایف علم میکروب شناسی پزشکی به شمار می رود.

نسخه الکترونیکی کتاب میکروب شناسی پزشکی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

میکروب شناسی پزشکی (جلد اول)

میکروب شناسی پزشکی شاخه ای مهم از علوم پزشکی است که به ویژگی های میکروارگانیسم های بیماری زا، رشد آن ها، راه های انتقال و مکانیسم های ایجاد عفونت می پ...
ارنست جاوتز
نویسنده
کیارش قزوینی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب میکروب شناسی پزشکی
در انتها چند ناشر حوزه پزشکی را معرفی می‌کنیم که به عرضه آثارشان در فراکتاب پرداخته‌اند.

انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انتشارات وارستگان

ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *