دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب های جاسوسی pdf

اردیبهشت 1402 . علی مهدوی

کتاب های جاسوسی pdf با اینکه موضوع مستقلی ندارند اما تنوع و کثرت فراوانی دارند و در ژانرهای خاطرات و داستان، ناشران فراوانی به آن پرداخته اند. در این مقاله به معرفی بهترین کتاب های اطلاعاتی جاسوسی می‌پردازیم.

فهرست مطالب

دانلود کتاب جاسوسی و ضدجاسوسی

در فراکتاب دانلود کتاب های اطلاعاتی امنیتی و کتاب× جاسوسی pdf و همچنین خرید کتاب های جاسوسی و ضدجاسوسی ایرانی و ترجمه خارجی در دسترس شماست که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کتاب های اطلاعاتی جاسوسی

کتاب های اطلاعاتی جاسوسی موضوعی منشعب از ژانر جنایی است که مختص داستان های جاسوسی است. در این کتاب‌ها وابسته به زمانی که کتاب در آن جریان دارد، روش‌های مرسوم جاسوسی و ضد جاسوسی بخش مهمی از کتاب را در بر می‌گیرد. در این مقاله بهترین کتاب های اطلاعاتی شامل رمان های اطلاعاتی امنیتی ایران و چندین کتاب معروف ترجمه از آثار جهانی را معرفی و در دسترس شما قرار می‌دهیم.

کتاب بایگانی همیشگی

کتاب بایگانی همیشگی یادداشت‌های محرمانه ادوارد جوزف اسنودن، متخصص کامپیوتر و جاسوس سابق سازمان سیا است. ادوارد جوزف اسنودن جاسوس سابق سازمان سیا در این کتاب گوشه‌هایی از زندگی و کار خود در سازمان سیا را فاش کرده است.

اسنودن در هفت سالی که برای سازمان جاسوسی آمریکا کار می‌کرد به دولت آمریکا کمک کرد تا از نظر تکنیکی بتواند ارتباطات دیجیتال تمامی جهان را شنود، جمع‌آوری و ذخیره کند و در صورت لزوم در این حجم عظیم جستجو کند.

کتاب بایگانی همیشگی

کتاب بایگانی همیشگی

خاطرات محرمانه ادوارد اسنودن، جاسوس سابق سازمان سیا

دانلود کتاب بایگانی همیشگی

کتاب از فرانکفورت تا رقه

کتاب از فرانکفورت تا رقه از دسته کتاب های امنیتی است که بطور مستند تبدیل یک آدم عادی به یک داعشی را روایت می‌کند. فرانکفورت تا رقه نوشتاری از زندگی فردی و تشکیلاتی و روند تغییر تدریجی اندیشه‌ی یک داعشی را روایت می‌کند. تمام سوالات شما درباره‌ی گروهک داعش در اینجا پاسخ داده خواهد شد.
فرانکفورت تا رقه حاصل دست رنج هادی معصومی زارع است که نوشته‌هایش مستقیما از مصاحبات رو در رو با اعضای گروهک های تروریستی داعش الهام گرفته شده است و هرآنچه در کتاب ذکر شده مستند و حقیقی است. با خواندن کتاب متوجه خواهید شد عضویت‌هایی از جنس تفکرات‌، مذهب‌‌، شهوت‌ و حتی عشق چگونه صورت گرفته است.

کتاب از فرانکفورت تا رقه

کتاب از فرانکفورت تا رقه

توصیحات

خرید کتاب از فرانکفورت تا رقه

کتاب نفوذ در موساد

کتاب نفوذ در موساد اولین جلد از مجموعه کتاب های اطلاعاتی جاسوسی خانه عنکبوت است. این مجموعه کتاب، داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی سال‌های سال است با اشغال سرزمین‌های فلسطین و ساخت اسلحه در قدرت مانده است.

کتاب نفوذ در موساد، روایت داستانی جوانان میهن‌پرست جهان عرب که ایستادگی‌شان، شکست‌ناپذیری سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه‌ای بی‌اساس بدل کرده و سست بودن این خانه را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. رمان که بر اساس ماجرایی واقعی است، داستان جوانی مصری است که با هویتی جعلی برای نفوذ در رژیم صهیونیستی انتخاب می‌شود و حوادثی هیجان‌انگیز و پرفراز و نشیب را رقم می‌زند.

کتاب نفوذ در موساد

کتاب نفوذ در موساد

کتاب نفوذ در موساد، داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی سال‌های سال است با اشغال سرزمین‌های فلسطین و ساخت اسلحه در قدرت مانده است.

خرید کتاب کتاب نفوذ در موساد

مجموعه رمان خانه عنکبوت

مجموعه کتاب خانه عنکبوت در لینک ذیل در دسترس شماست.

دانلود رمان خانه عنکبوت

دانلود رمان خانه عنکبوت

  دانلود مجموعه رمان خانه عنکبوت  

مجموعه کتاب تو زودتر بکش

مجموعه رمان تو زودتر بکش اثر رونین برگمن است که با ترجمه وحید خضاب در انتشارات شهید کاظمی در دسترس عموم قرار گرفته است. جلد دوم کتاب روایتگر نیروهای اطلاعاتی اسرائیلی از زمان ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه ( دانشمند هسته‌ای و موشکی ایرانی ) است.
تو زودتر بکش بررسی موضوع فلسطین و اسرائیل از دید طرف مقابل یعنی از دید اسرائیلی‌هاست. این کتاب با نوشتاری که از دید مقابل دارد نشان میدهد واژه‌ی مقابله قطعا فرعی است بر شناخت دشمن! شناخت زمانی حاصل میشود که خود دشمن آن را به زبان خودش روایت کند. خواندن این کتاب به علاقه‌مندان مسائل خاورمیانه توصیه میشود.

 

کتاب تو زودتر بکش

  مجموعه کتاب تو زودتر بکش  

ضد جاسوسی pdf

در فراکتاب کتاب های جاسوسی pdf فراوانی از ناشران متفاوت عرضه شده است که لینک دریافت این کتاب ها در این مقاله در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کتاب های ضد جاسوسی pdf را باید در نرم افزار فراکتاب اما با امکان دانلود یا مطالعه آنلاین مطالعه بفرمایید. قبل از مطالعه نیز می‌توانید کتاب ها را برای مدتی محدود رایگان مرور بفرمایید.

کتاب از افغانستان تا لندنستان

کتاب از افغانستان تا لندنستان شامل خاطرات یک جاسوس سازمان اطلاعات فرانسه به نام عمرالناصری (ابوامام المغربی)، است که در شبکه تکفیری های اروپا در دهه 1990 فعالیت داشته است. این کتاب که توسط خود این فرد نوشته شده است، شرحی جذابی از زندگی پرماجرای اوست.

کتاب از افغانستان تا لندنستان

کتاب از افغانستان تا لندنستان

خاطرات جاسوس دستگاه اطلاعات خارجی فرانسه در شبکه تکفیری‌های اروپا (در دهه 90 میلادی)

دانلود کتاب از افغانستان تا لندنستان

کتاب حواست هست

کتاب حواست هست

کتاب حواست هست

کتاب حواست هست، خاطرات جاسوس دستگاه اطلاعاتی فرانسه در شبکه ی تکفیری های اروپا در دهه ی ۹۰ میلادی است.

دانلود کتاب حواست هست

کتاب زنان عنکبوتی

کتاب زنان عنکبوتی در مورد برخی اتفاقاتی است که در فضای مجازی برای دختران رخ می دهد که نهایتا منجر به سو استفاده از آنان می شود. نویسنده کتاب زنان عنکبوتی نرجس شکوریان است که در این اثر یک پرونده امنیتی واقعی را روایت می کند.
این پرونده امنیتی واقعی با موضوع پوشش جعلی است که در جهت سوء استفاده از زنان و دختران فعالیت می کند و توسط یک گروه بهایی ایجاد شده است. این گروه بهایی مرتبط با یکی از شبکه های خارج از کشور بوده است.

یکی از فریب خوردگان این جریان، در کتاب زنان عنکبوتی روایت می کند که چگونه فریب خورده است. همچنین در کنار روایت آنچه به او گذشته است، نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقم خوردن چیزی که او تجربه کرده است را در قالب یک داستان تشریح می شود.

کتاب زنان عنکبوتی

کتاب زنان عنکبوتی

سرگذشت بزرگترین جاسوس شوروی در ایران

دانلود کتاب زنان عنکبوتی

رمان های جاسوسی ایرانی

شاید بتوان در موضوع رمان امنیتی ایرانی کتاب های نوشته شده توسط حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی را از بهترین رمان های پلیسی ایرانی برشمرد. ایشان به عنوان استاد حوزه علمیه جهرم در ابتدای دهه نود با انتشار منظم داستان های جنایی ایرانی در کانال تلگرامی خود توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

محتوای کتاب های امنیتی جهرمی به گفته خودش با استفاده از خبرهای سوخته موجود در رسانه‌ها ساخته و پرداخته شده‌اند. در کتاب‌های ایشان اشارات فراوانی به سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا و اسرائیل و حتی ترکیه و عربستان و پاکستان و درگیری های مداوم آن‌ها با وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه ایران شده است.

کتاب های امنیتی جهرمی

در ادامه چند رمان پلیسی ایرانی نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی را معرفی و ارائه می‌کنیم.

کتاب حیفا

محمدرضا حدادپور جهرمی داستانی با ژانر امنیتی جاسوسی طراحی کرده و با قلم توانمند خود آن را ابتدا در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و با استقبال عجیبی از مردم رو به رو شد. این کتاب در قالب داستان یا رمان بصورت دلنوشته‌های یک طلبه منتشر شد. خواندن این کتاب با علاقه‌مندان داستان‌های امنیتی توصیه می‌شود.
حیفا روایت یک دختر دو رگه عرب و اسرائیلی است که همراه سه خواهرش در اداره جاسوسی موساد بزرگ شده است. این چهار خواهر کاملا امنیتی بزرگ شده‌اند و پدر و مادر خود را ندیده‌اند. حیفا موظف است که داعش را تشکیل دهد. به این منظور در بدنش دستگاه‌های خاصی تعبیه می‌شود تا مسلمانان باخدا را شستشوی مغزی دهد.

کتاب حیفا

کتاب حیفا

کتاب حیفا یا رمان حیفا یکی از داستان‌های محمدرضا حدادپورجهرمی است که یک اثر جاسوسی امنیتی به حساب می‌آید.

خرید کتاب حیفا

تب مژگان

با تحقیق در منابع تاریخ معاصر به یکی از مهم ترین دشمنان اسلام و مسلمین (علی الخصوص شیعیان) به نام «بهائیت» می رسیم و از این فرقه انحرافی و دیگر فرق گمراه، چیزی جز موارد شانزده گانه فوق الذکر دیده و شنیده نمی شود.
بهاییت فرقه ای است که اکنون توانسته  با پشت گرمی به ایادی استکبار جهانی،  جوانان و خانواده های بسیاری را در مسیر اهداف شوم خود خرج کند و حال و روز و روزگار آنان را تباه نماید.
حدادپور می گوید: مجموعه ی حاضر، حاصل تحقیقات مهم و طولانی مد ت در زمینه بهاییت و بهایی شناسی است که در قالب رمانی امنیتی در کانال تلگرامی  بنده منتشر شد. تألیف این مستند داستانی حدود سه ماه طول کشید و با انتشار آن در کانال  تلگرامی «دل نوشته های یک طلبه» در مد ت دو ماه، هر شب میهمان خانه ها و خلوت جوانان مؤمن و انقلابی قرار گرفت.

کتاب تب مژگان pdf

کتاب تب مژگان

. کتاب تب مژگان روایت زندگی دختری ۱۹ ساله به‌نام مژگان است که درگیر اتفاقات شومی می‌شود که گروهی از بهائیان برای او رقم می‌زنند و این اتفاقات زندگی‌اش را به هم می‌ریزد.

خرید کتاب تب مژگان

کف خیابون 1

کتاب کف خیابون 1 یک مستند داستانی است که از گرفتاری یک خانواده فقیر با شوی مد و لباس در دام سرویس‌های جاسوسی بیگانه و شبکه بهائیت شروع می‌شود. این سرویس‌های جاسوسی حدود 500 نیرو که تعداد زیادی از آن‌ها ایرانی هستند و به فارسی مسلط با پشتیبانی مالی ترکیه و عربستان و برای اثرگذاری در ماجراهای سال 88 از زمین و دریا و هوا وارد ایران می‌کنند و بیشترشان را در تهران مستقر می‌کنند. این کتاب جلد اول مجموعه دوجلدی کف خیابون است. نویسنده کتاب کف خیابون 1 محمدرضا حدادپور جهرمی است که تا به امروز آثار زیادی را در ژانر امنیتی و سیاسی و همچنین مسائل دینی نگاشته است.

کتاب کف خیابون pdf

کتاب کف خیابون 1

کتاب کف خیابون 1 یک مستند داستانی است که از گرفتاری یک خانواده فقیر با شوی مد و لباس در دام سرویس‌های جاسوسی بیگانه و شبکه بهائیت شروع می‌شود.

خرید کتاب کف خیابون 1

کتاب کف خیابون 2

کتاب دوجلدی کف خیابون اتفاقات مربوط به سال ۸۸ و ۹۶ را به هم پیوند می‌زند و از زبان و دیدگاه یک جاسوس غربی که وظیفه دارد اوضاع سیاسی خاورمیانه را به هم بریزد روایت می‌شود. این روایت توسط محمدرضا حدادپور جهرمی نوشته شده است.

pdf کتاب کف خیابون

کتاب کف خیابون 2

در کتاب کف خیابون 2 از نقش سلطنت‌طلبان و گروهک منافقین و اتّحاد تاریخی این دو عنصر کثیف، با حمایت سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی، علیهِ نظام اسلامی پرده برداشته می‌شود.

خرید کتاب کف خیابون 2

حجره پریا

پریا دختری طلبه است که با دقت چند دختر طلبه دیگر را به دور خود جمع می‌کند و این شروع مجاهدت آن‌هاست در روزگاری که همه به دنبال گذران زندگی عادی خود و رفع تکلیف‌اند. از اواسط کتاب حجره پریا، این داستان جنبه امنیتی پیدا می‌کند و گروه هفت نفرۀ پریا و دوستانش نیز بنا به دلایلی در روند پرونده قرار می‌گیرند. سرانجام پس از ماجراهای متعدد و جذاب و البته در برخی موارد غم‌انگیز، با دادن دو تا شهید و یک رانندۀ جانباز این پرونده به پایان می‌رسد و این نکته را به مخاطب یادآوری می‌کند که: «امنیّت، نه ارزان است و نه آسان!»

حجره پریا pdf

رمان حجره پریا

کتاب حجره پریا، بیان مجاهدت گروه هفت نفره خواهرانی است که در راه مبارزه با ملحدان فعّال در فضای مجازی ایران قدم گذاشته‌اند.

خرید کتاب حجره پریا

کتاب کارتابل

کتاب کارتابل نوشته محمدرضا حدادپور توسط انتشارات حداد منتشر شده است. در کتاب کارتابل، به تشریح و بررسی یکی از روش های نفوذ در سیستم دفاعی و برنامه‌ریزی نظامی پرداخته شده است و پرده از برخی شیوه‌ها و شگردهای مورد استفاده آنان برداشته شده و از میزان اثرگذاری چنین افرادی در سطوح بالای اقتصادی دفاعی و نظامی سخن گفته شده است.

کتاب کارتابل

کتاب کارتابل

در کتاب کارتابل به تشریح و بررسی یکی از روش های نفوذ در سیستم دفاعی و برنامه ریزی نظامی پرداخته شده است و پرده از برخی شیوه ها و شگردهای مورد استفاده آنان بر می داریم و از میزان اثرگذاری چنین افرادی در سطوح بالای اقتصادی، دفاعی و نظامی سخن خواهیم گفت.

دانلود کتاب کارتابل

کتاب فرمانده در سایه

کتاب فرمانده در سایه نوشته وحید خضاب روایت زندگی اثر گذار ترین فرمانده مقاومت شهید عماد مغنیه را به تصویر میکشد.
کتاب در پنج فصل نوشته شده است که فصل اول آن بیان شرح زندگی این شهید والامقام مقاومت می پردازد تا خواننده وقتی در فصل های بعد با جزئیات برخی مقاطع روبرو می شود یک تصویر کلی از زندگانی او در ذهن داشته باشد.

کتاب فرمانده در سایه

کتاب فرمانده در سایه

مروری بر زندگی و شهادت حاج عماد مغنیه

دانلود کتاب فرمانده در سایه

جاسوس استورم

کتاب جاسوس استورم

کتاب جاسوس استورم 1

خاطرات جوان دانمارکی از قاچاق، مسلمان شدن و سلفی گری تا ارتداد، جاسوسی و کشتن بزرگان القاعده

دانلود کتاب جاسوس استورم 1

دانلود رایگان کتاب جاسوسی

انتشارات انجمن سپاس به طور اختصاصی آثاری را با موضوع خاطرات شهدای امنیتی منتشر می‌کند. این انجمن هدف خود را اینگونه بیان می‌کند: انجمن سپاس نهادی است غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی که در چارچوب اهداف و موضوعات مذکور در این اساسنامه و با رعایت قوانین و مقررات موضوعه کشور تشکیل شده و فعالیت می‌نماید. بسیاری از کتاب های این ناشر با موضوع کتاب خاطرات افسران اطلاعاتی یا شهدای نیروی‌های امنیتی است.

شاید بتوان برخی از کتاب های وزارت اطلاعات را نیز در آثار این انتشارات یافت. به هر حال آثاری از این ناشر که به صورت الکترونیکی یا صوتی منتشر شده است در نرم افزار فراکتاب برای مدتی محدود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه چند کتاب این ناشر را معرفی و ارائه می‌کنیم.

کتاب سیروان

سیروان به قلم محمد ستاری وفایی نوشته شده است. از پرطرفدارترین کتاب های جاسوسی و ضد جاسوسی است. این نوشتار روایتی حقیقی و مستند از زبان یک جوان کردستانی به نام سیروان است. داستان این محتوا امنیتی است که هنگام خواندن هیجان به خواننده منقل میشود. علاوه بر هیجان‌، احساس شک‌، تعقیب و گریز و به چالش کشیده شدن اعتقادات نیز در این اثر حس میشود.

کتاب سیروان

کتاب سیروان

کتاب سیروان به قلم محمد ستاری وفایی داستانی اطلاعاتی و امنیتی با ماجرای بسیار زیاد که توسط انجمن پیشکسوتان سپاس منتشر شده است. این کتاب خواندنی براساس واقعیت و حقایق زندگی فرزند این مرزو بوم از دیار کردستان است.

خرید کتاب سیروان

کتاب نذیر هور

کتاب نذیر هور روایتی از زندگی شهید کاظمی است. شهید کاظمی ملقب به سید کاظم‌، عضو شورای عالی سپاه پاسداران و از موسسین اطلاعات سپاه بودند. ایشان در شکل‌گیری سازمان اطلاعات کشور نقش موثری داشتند. در آن زمان سید کاظم با روش شناسایی جاسوس گروهک‌های ضد انقلابی را شناسایی و دستگیر می‌کرد.
شمسی خسروی نویسنده نذیر هور است‌. نام این اثر به تقلید از نامیدن شهید به نذیر توسط دوستان وی و به قتل رسیدن بزرگوار توسط هورالعظم ایهام گرفته شده است. این کتاب در هفت بخش بصورت بیوگرافی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب را به عنوان کتاب حفاظت اطلاعات سپاه تقدیم می کنیم.

کتاب نذیر هور

کتاب نذیر هور

کتاب نذیر هور، روایت زندگی بزرگ مردی ساده زیست، عضو شورای عالی سپاه پاسداران و از موسسین اطلاعات سپاه است.

دانلود کتاب نذیر هور

همیشه سرباز

فاطمه تقی زاده با قلم روان خود زندگینامه‌ی شهید بزرگوار‌، ابوالفضل رضاییان جهرمی را به روایت درآورده است. ابوالفضل رضائیان متولد 1344 از شهرستان جهرم در عملیات والفجر و کربلای 4 از پا مجروح و در منظقه حلبچه شیمیایی شدند. بعد از جنگ ایشان به عنوان استاد دانشکاه در قم فعالیت کردند. در سال 1385 به شهادت رسیدند.

کتاب همیشه سرباز

کتاب همیشه سرباز

همیشه سرباز روایت زندگی مردهایی است که بعد از سال ها مبارزه همچنان سرباز وطن مانده اند. دنبال نام و نشان نرفتند و مبارزه را ادامه دادند.

خرید کتاب همیشه سرباز

کتاب بی نشانی نشان توست

کتاب بی نشان نشان توست رمان جنایی ایرانی جدید اثری از زهرا یزدان پناه است که زندگی نامه‌ی شهید گمنام درویش شریفی را روایت می‌کند. این کتاب در قالب داستان نوشته شده است تا فراز و نشیب زندگی ایشان بتواند خواننده را مجذوب خود کند.
این شهید یکی از موسسین سپاه پاسداران در لامرد شیراز بودند. ایشان در عملیات‌های اطلاعاتی جانباز شدند و در هنگامی که برای خرید همراه همسرشان بودند‌، در اثر حمله فردی ناشناسی، به شهادت می‌رسند.

کتاب بی نشانی نشان توست

کتاب بی نشانی نشان توست

کتاب بی نشانی نشان توست به قلم زهرا یزدان پناه روایتی شیوا از زندگی گمنامی مقتدر به نام شهید درویش شریفی است.

دانلود کتاب بی نشانی نشان توست

کتاب مردان خاکستری

کتاب مردان خاکستری، حکایت مردی بی ادعا به نام شهید ناصر محمدی است. این اثر که به قلم هنگامه امیرپور به رشته تحریر درآمده، شرح ثانیه ها و روزهای پرالتهاب انقلاب و حضور شهید محمدی در قامت یک انقلابی تمام عیار، در عرصه دفاع است. این خاطره نگاشت، فراز و نشیب زندگی یکی از مردان خاکستری است، مردانی که اقتدار و امنیت امروزمان مدیون جوانمردی آنان است.

کتاب مردان خاکستری

کتاب مردان خاکستری

نوسنده کتاب مردان خاکستری خانم هنگامه امیرپور است. این اثر در قالب زندگینامه مردی باتقوا و بی ریا به نام شهید ناصر محمدی به رشته تحریر درآمده است. محتوای این نوشتار ثانیه به ثانیه‌ی زندگی این بزرگوار را در طول روزهای ملتهب انقلاب به تصویر کشیده است.

دانلود کتاب مردان خاکستری

خرید کتاب جاسوسان برتر

در کتاب جاسوسان برتر، حمید عشقی به بررسی اجمالی سازمان‌های اطلاعاتی از گذشته تا حال پرداخته و به زندگی‌ و عملیات‌ جاسوسان شاخص تاریخ اشاره نموده است. این کتاب را می‌توان کتاب سازمان های جاسوسی مهم جهان pdf در نظر گرفت که در نرم افزار فراکتاب برای مطالعه آنلاین یا آفلاین در اختیار شماست.

جاسوسان افرادی باهوشند. آن‌ها با فعالیت‌های خود در میان دشمن با ظاهری دوستانه می‌توانند ضربات مهلکی را بر پیکره نظام سیاسی یک کشور وارد نمایند. دسترسی به اطلاعات طرف مقابل در زمان جنگ بسیار اهمیت دارد. امروزه جاسوسی در مورد مسائل صنعتی و اقتصادی گسترش یافته است و جاسوسی‌های اینترنتی از راه دور، خود دنیایی پیچیده را ایجاد کرده است.

تاریخچه جاسوسی قدمتی به ‌اندازه تاریخ تمدن بشری دارد. داستان اسب تروا در حماسه ایلیاد و اودیسه و اعزام دو جاسوس توسط یوشع به شهر اریحا که داستان آن در کتاب عهد عتیق نقل شده است، نشان ‌دهنده قدمت جاسوسی در تاریخ بشری است.

دانلود رایگان کتاب جاسوسان برتر pdf در نرم افزار فراکتاب برای مدتی محدود امکان پذیر است. همه آثار الکترونیک و صوتی در نرم افزار فراکتاب این مدت محدود مطالعه رایگان را در اختیار شما هستند.

دانلود رایگان کتاب جاسوسان برتر pdf

کتاب جاسوسان برتر

این کتاب در آغاز به بررسی اجمالی سازمان های اطلاعاتی از گذشته تا حال پرداخته و به زندگی و عملیات جاسوسان شاخص تاریخ اشاره نموده است…

خرید کتاب جاسوسان برتر

جاسوسی در میان دوستان

کتاب یک جاسوس در میان دوستان، روایت گر یکی از رویدادهای و اسرار قرن بیستم، یعنی بازگویی سرنوشت و پرونده یکی از جاسوسان صاحب‌نام سازمان ام‌آی۶. به‌نام کیم فیلبی است که به‌خوبی شرایط سیاسی و تاریخی انگلستان در زمان جنگ جهانی دوم و پس از آن را نیز شرح می‌دهد.

نویسنده کتاب یک جاسوس در میان دوستان را براساس واقعیت و اسناد معتبر نوشته است اما از تخیل و قدرت نویسندگی خود نیز بهره گرفته است. بنابراین ما در این کتاب با تاریخ مواجه نیستیم؛ بلکه با رمانی خواندنی روبه‌روییم که علاوه بر بازگویی راز کیم فیلبی در سازمان جاسوسی، ما با روایتی داستان‌گونه از تاریخ اروپا نیز همراه می‌شویم با داستان های پلیسی ترسناک. البته باید این نکته را هم گفت که اسناد ام‌آی۶ همچنان محرمانه بوده و فاش نشده است. بنابراین نویسنده برای نوشتن این کتاب از منابع دست‌دوم استفاده کرده است. بنابراین تا زمانی که پرونده رسمی آن منتشر و افشا نشده باشد، درباره آن بحث‌های زیادی وجود خواهد داشت.

دانلود رایگان کتاب کیم فیلبی بزرگترین جاسوس قرن در فراکتاب امکان پذیر نیست و فقط نسخه چاپی این کتاب در فراکتاب عرضه شده است.

جاسوسی در میان دوستان pdf

کتاب یک جاسوس در میان دوستان

کتاب یک جاسوس در میان دوستان؛کیم فیلبی و خیانت بزرگ، سرگذشت زندگی کیم فیلبی، جاسوس پرآوازهٔ سازمان ام‌آی ۶ انگلیس است.

خرید کتاب یک جاسوس در میان دوستان

خاطرات مستر همفر

در کتاب خاطرات همفر می‌خوانید که چگونه بریتانیا به طرز موذیانه ای برنامه های خائنانه خود را در کشورهای مسلمان عملی کردند، چطور دولتمردان را گول زدند، چگونه عذاب های غیرقابل تصور تلخی را به مسلمانان تحمیل کردند و نیز چگونه آن ها کشورهای هند و عثمانی را نابود کردند.

کتاب خاطرات همفر

خاطرات همفر

کتاب یک جاسوس در میان دوستان؛کیم فیلبی و خیانت بزرگ، سرگذشت زندگی کیم فیلبی، جاسوس پرآوازهٔ سازمان ام‌آی ۶ انگلیس است.

دانلود کتاب خاطرات مستر همفر

خاطرات مستر همفر

کتاب خاطرات مستر همفر

کتاب دست ابلیس، مجموعه ی خاطرات مستر همفر؛ جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی است که در قرن ۱۸ میلادی فعالیت می کرده است. مستر همفر در کتاب دست ابلیس از ماموریتش به کشورهای مصر، عراق، ایران، حجاز و استانبول که در آن دوران مرکز خلافت عثمانی بود می گوید.

کتاب خاطرات مستر همفر

کتاب وارطانیان

سرگذشت بزرگترین جاسوس شوروی در ایران است. گئورگ وارطانیان یک مأمور مخفی اطلاعات بود که تمام زندگی اش یعنی از شانزده سالگی تا پایان آن را وقف این شغل بسیار حساس و خطرناک کرده بود. وارطانیان همانگونه که خود بیان می کند سه ملیت داشت و سه زبان مادری یعنی فارسی، ارمنی و روسی را از آن خود می دانست. تجربه ها و ماجراجویی هایی که در زمان نوجوانی خود در ایران داشت چنان با ارزش هستند که تاکنون در مراکز آموزشی سازمان امنیت روسیه تدریس و به کار گرفته می شوند.

کتاب وارطانیان

کتاب وارطانیان

سرگذشت بزرگترین جاسوس شوروی در ایران

دانلود کتاب وارطانیان

کتاب زنی که مهم نبود

کتاب زنی که مهم نبود

کتاب زنی که مهم نبود

کتاب زنی که مهم نبود داستان ناگفته اولین زن جاسوس جنگ جهان دوم است. اثر معروف سونیا پرنل یک بیوگرافی فوق العاده جذاب درباره ی زندگی شجاعانه ی ویرجینیا هال است که به عنوان اولین جاسوس زن در جنگ جهانی دوم شناخته می شود. کتاب زنی که مهم نبود که ماجراجویی های این زن را برای نخستین بار روایت می کند، افتخارات بسیاری را برای نویسنده اش به ارمغان آورده است.

دانلود کتاب زنی که مهم نبود

کتاب نفوذ در ایران

کتاب نفوذ در ایران

کتاب نفوذ در ایران

کتاب نفوذ در ایران مرور برخی برنامه‌های نفوذ و جاسوسی انگلیس در ایران است.

کتاب وارطانیان

جاسوس بازی

مجموعه کتاب جاسوس بازی داستانی واقعی از ایرانی هایی که به هر دلیل و انگیزه، به کشور خود خیانت کردند. آنچه در کتاب جاسوس بازی خواهید خواند، نه داستان‌هایی پلیسی است به‌شیوۀ آگاتا کریستی و نه قصه‌هایی هیجانی به‌تقلید از جیمز باند! داستان‌های آن‌ها، واقعی بودند یا تخیلی، متعلق به عصر و زمان و مکان خودشان بودند.

جاسوس بازی

  مجموعه کتاب جاسوس بازی  

حمله مغول یا اجرای نقشه جاسوسان پاپ؟

کتاب حمله مغول یا اجرای نقشه جاسوسان پاپ

کتاب حمله مغول یا اجرای نقشه جاسوسان پاپ

کشته شدن سفیر چنگیز بهانه‌ای بیش نبود؛ و از اسناد موجود در واتیکان چنین بر می‌آید که پیش از آن، مسیحیان با اعـزام نماینده و مسیون مذهبی به سرزمین مغولان، چنگیزخان را بـه فتـح بغداد و سرزمینهای اسلام و از آن جمله ایران تشویق کرده بودند.

کتاب حمله مغول یا اجرای نقشه جاسوسان پاپ

کتاب مدرسه جاسوسی pdf رایگان

مجموعه کتاب مدرسه ی جاسوسی در فراکتاب منتشر شده است. مجموعه‌ کتاب مدرسه جاسوسی در هشت جلد، یه مجموعه‌ی خیلی متفاوته که توش همه‌چیز خیلی سری و محرمانه‌ست. بنجامین که یه نابغه‌ی ریاضی ۱۲ ساله‌ست وارد مدرسه‌ی جاسوسی می‌شه و اون‌جا هر چه که فکرش رو نمی‌کنه می‌بینه. این مجموعه هم پر از ماجراجویی‌ و اتفاق‌های عجیب‌وغریب و جالبه، هم پر از کارها و اتفاق‌های بامزه.
خوندن مجموعه‌ی مدرسه‌ی جاسوسی به همه‌ی اونایی که عشق ماجراهای جنایی، رمز و راز و کشف مسائل سری و پیچیده رو دارن، پیشنهاد می‌شه.
باهاتون شرط می‌بندیم که تا آخر داستان، یه لحظه هم از کتاب دست نمی‌کشید و زمین نمی‌ذاریدش.
این خط، این نشون. خودتون می‌بینید حالا.

این مجموعه در فراکتاب با تخفیف ویژه در دسترس شماست اما مدرسه جاسوسی pdf در فراکتاب منتشر نشده است.

کتاب مدرسه جاسوسی 1

اما از ما می‌شنوید خیلی هم خودتون رو هلاک درس خوندن نکنید و یه کم مهارت‌های ژانگولری تو برنامه‌تون بذارید. نمونه‌اش همین بِن ریپلی کتاب مدرسه جاسوسی که تو زندگی‌اش هیچ‌کاری نکرده جز درس خوندن! خیلی هم دست‌وپا چلفتیه. حالا فکر کنید همچین بچه‌ای مامور مخفی عملیات فوق سری بشه! لابد می‌گید نه بابا! کی می‌ره این همه راه رو؟
کتاب مدرسه‌ی جاسوسی جلد اول که اسمش «گروگان‌گیری»ئه، داستان بِن ریپلیه که شاگرد ممتاز مدرسه‌شونه. اما خب این دلیل نمی‌شه که تو جاسوسی هم استعدادی داشته باشه. پس چرا آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا ازش خواسته به آکادمی فوق محرمانه‌ی اَبَرجاسوس‌های آینده بپیونده؟ خب دیگه، معلوم می‌شه که بِن‌ آقا رو به خاطر استعداد ریاضی‌اش اون‌جا نیاورده‌اند و در واقع یه طعمه‌ست برای بیرون کشیدن یه جاسوس دو جانبه!

کتاب مدرسه جاسوسی

کتاب مدرسه جاسوسی 1

کتاب یک جاسوس در میان دوستان؛کیم فیلبی و خیانت بزرگ، سرگذشت زندگی کیم فیلبی، جاسوس پرآوازهٔ سازمان ام‌آی ۶ انگلیس است.

خرید کتاب مدرسه جاسوسی 1

سایر آثار مجموعه کتاب مدرسه ی جاسوسی را در لینک ذیل ببینید.

مجموعه کتاب مدرسه جاسوسی

مجموعه کتاب مدرسه جاسوسی

  خرید مجموعه کتاب مدرسه جاسوسی  

کتاب روز خدا

کتاب روز خدا | لانه جاسوسی

کتاب روز خدا

بررسی علل و خاطرات نخستین روزهای تسخیر لانه جاسوسی در کتاب روز خدا انجام شده است.

دانلود کتاب روز خدا

آنفولانزای نیویورکی

کتاب آنفولانزای نیویورکی

کتاب آنفولانزای نیویورکی

آنفولانزای نیویورکی یک رمان جاسوسی امنیتی است. قتل هایی سریالی رخ داده و امنیت جمهوری اسلامی زیر سوال رفته است. نیروهای امنیتی در حال تلاش برای حل آن هستند و پای آلاء هم وسط می‌آید.
آیا آلاء در این میان نقشش را به درستی ایفا خواهد کرد یا سهند پایدار از همه چیز با خبر خواهد شد و آلاء جانش را بر سر این کار خواهد گذاشت؟!

خرید کتاب آنفولانزای نیویورکی

کتاب روزی روزگاری القاعده

کتاب روزی روزگاری القاعده

کتاب روزی روزگاری القاعده

خاطرات ایمن دین، عضو جدا شده القاعده و جاسوس دستگاه امنیتی انگلیس

خرید کتاب روزی روزگاری القاعده

شبکه جهانی جاسوسان

کتاب «شبکه جهانی جاسوسان» رمانی نوشته «جیمز پونتی» است که اولین بار در سال 2020 انتشار یافت. «سارا مارتینز» به خاطر هک کردن بخشی از سیستم کامپیوتری شهر نیویورک برای برملا کردن بدرفتاری ها و بی رحمی های ناپدری و نامادری اش، ممکن است به زندان محکوم شود. اما مردی اسرارآمیز که خود را «مادر» می نامد، از راه می رسد و نقش وکیل «سارا» را بر عهده می گیرد.

او قاضی را مجاب می کند که سرپرستی «سارا» را به او بسپارند، و سپس انتخابی را به «سارا» ارائه می کند: حضور در مدرسه ای شبانه روزی در بریتانیا، یا پیوستن به سرویس اطلاعات مخفی. «سارا» طی چند روز مشغول آموزش دیدن برای مأموریتی مخفی به همراه بهترین گروه از جاسوسان بریتانیا می شود. افرادی که همگی کمتر از 16 سال دارند. اکنون «سارا» باید از دانش شگفت انگیز خود در مورد کامپیوترها استفاده کند تا جلوی دشمنی مرموز را بگیرد که قصد دارد به نشستی در پاریس حمله کند.

مجموعه کتاب شبکه جهانی جاسوسان در دو جلد در آدرس ذیل در دسترس شماست.

مجموعه شبکه جهانی جاسوسان

  خرید مجموعه شبکه جهانی جاسوسان  

پشت پرده کودتای 1332 در ایران

کتاب پشت پرده کودتا

کتاب پشت پرده کودتا

علی رهنما با بهره گیری از منابع آمریکایی، ایرانی و بریتانیایی، فاصله ی چهار روزه ی بین کودتای شکست خورده ی اول و کودتای موفقیت آمیز دوم را با دقت زیر ذره بین می برد و در جزییات دقیق و قابل توجهی، چگونگی ایده پردازی دو کودتا، توجیهات عقلانی آن ها و نحوه ی اجرای آن را به دست بازیگردان هایی از هر دو سمت انگلیسی-آمریکایی و ایرانی، مورد تحقیق و بررسی قرار داده است.

خرید کتاب پشت پرده کودتا

ناگفته های سازمان مجاهدین خلق

مجموعه کتاب ناگفته های سازمان مجاهدین خلق به همت انتشارات ایران منتشر شده است و حاصل گفت و گو با اعضای این سازمان است. شاید بتوان این مجموعه کتاب را در زمره رمان های جنایی و ترسناک ایرانی را قرار داد!!

ناگفته های سازمان مجاهدین خلق

  ناگفته های سازمان مجاهدین خلق  

کتاب جان بها

کتاب جان بها

کتاب جان بها

کتاب جان بها روایتگر غیرت و دفاع از مرز باورهاست. جان بها روایتی امنیتی از رخدادهای آبان سال 1398 و داستان سربازان گمنام و ماموران امنیت این کشور که برای پاسداشت از باورهایشان، با پیچیده ترین چالش ها روبرو شده و به دل خطر می زنند.

خرید کتاب جان بها

دانلود کتاب آموزش جاسوسی

کتاب مدارس جاسوسی بزودی در فراکتاب عرضه خواهد شد.

کتاب های استخباراتی pdf

واحد استخبارات ارتش بعثی عراق در زمان جنگ تحمیلی با کمک نیروهای منافقین تمرکز خود را بر روی ضربه‌های اطلاعاتی و امنیتی به رزمندگان اسلام جبهه‌ها نهاده بود و زندان‌های استخبارات از مخوف ترین زندان‌های رژیم صدام بود که تعداد زیادی از اسرای ایرانی در آن به شهادت رسیدند. در ادامه چند کتاب که اشارتی به فضای این زندان‌ها و تقابل با استخبارات عراق دارند را معرفی می‌کنیم.

کتاب ملاصالح

دانلود کتاب ملا صالح

کتاب ملا صالح

سرگذشت شگفت انگیز مترجم اسرای ایرانی در زندان‌های استخبارات و دیگر زندان‌های عراق

دانلود کتاب ملا صالح

«ملا صالح» عنوان کتابی است که زندگی مجاهد خستگی ناپذیر ملاصالح قاری مترجم اسرا در جنگ تحمیلی را روایت می کند. با این شخصیت در کتاب «آن بیست و سه نفر» آشنا شده اید و در این کتاب روایتی شگفت انگیز و تکان دهنده را از این شخصیت از نظر خواهید گذراند.

ملا صالح قاری هم در اسارت ساواک رژیم پهلوی بوده و هم زندان های استخبارات عراق را تجربه کرده و در این کتاب خاطراتش را از آن روزها بیان کرده است.

کتاب مردان نامرئی

کتاب مردان نامرئی

کتاب مردان نامرئی

ماجرا به یکی از عملیات‌های جاسوسی و ضد جاسوسی در زمان جنگ تحمیلی باز می‌گردد و یک طرف قصه، نیرو‌های حفاظت اطلاعات و شناسایی درخط مقدم جبهه هستند و در سوی دیگر واحد استخبارات ارتش بعث حضور دارد.

خرید کتاب مردان نامرئی

داستان‌های امنیتی همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند؛ آثاری که با هیجان، شهامت و شجاعت شناخته می‌شوند. وقتی این داستان‌ها رنگ و بوی زمان‌ها و مکان‌های واقعی را به خود بگیرند، همه چیز شگفت انگیزتر می‌شود و از میان آثاری که این ویژگی‌هارا دارند، «مردان نامرئی» به قلم صادق کرمیار اثری است که در کشورمان ایران رقم می‌خورد.

ماجرا به یکی از عملیات‌های جاسوسی و ضد جاسوسی در زمان جنگ تحمیلی باز می‌گردد و یک طرف قصه، نیرو‌های حفاظت اطلاعات و شناسایی درخط مقدم جبهه هستند و در سوی دیگر واحد استخبارات ارتش بعث حضور دارد.

درست زمانی که شما غرق در خطوط کتاب خواهید بود، به نحوی زیبا و خلاقانه با نحوه مدیریت جنگ و آنچه بر سر گروه‌های اطلاعات عملیات آمده است، آشنا می‌شوید.

کتاب اردوگاه اطفال

دانلود کتاب اردوگاه اطفال

کتاب اردوگاه اطفال

این اثر روایت دیگری از رنج‌ها و دردهای اسرای هشت سال دفاع مقدس در زندان‌ها و اردوگاه‌های عراق است؛ اما بسیار دردناک‌تر از روایاتی که تابه‌حال شنیده‌اید.

دانلود کتاب اردوگاه اطفال

کتاب اردوگاه اطفال اثر احمد یوسف زاده توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این اثر روایت دیگری از رنج‌ها و دردهای اسرای هشت سال دفاع مقدس در زندان‌ها و اردوگاه‌های عراق است؛ اما بسیار دردناک‌تر از روایاتی که تابه‌حال شنیده‌اید.

یوسف‌زاده در کتاب اردوگاه اطفال به سراغ اسرای زیر بیست سال رفته‌ است. اسرایی که در فاصله سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ در اردوگاه‌های رمادی یک و دو معروف به «اردوگاه اطفال» بوده‌اند. او در نگارش این کتاب علاوه بر مشاهدات شخصی، ساعت‌ها با آزادگان این اردوگاه‌ها مصاحبه کرده‌ است.

هرچند خودش اعتراف می‌کند که هنوز ناگفته‌های زیادی از آن اردوگاه‌ها مانده است که نتوانسته روایت کند: «با این کتاب، تا کنون سه سال از هشت سال اسارت من و همراهانم روایت شده است. می‌ماند پنج سال آخر که در اردوگاه موصل دو گذشته و در یک کتاب جداگانه، اگر خدا بخواهد و عمری باقی باشد شرحش را خواهم نوشت.» کتاب اردوگاه اطفال ادامه کتاب آن بیست و سه نفر است.

چند کتاب جاسوسی دیگر

چندین کتاب جاسوسی و ضد جاسوسی دیگر نیز در ادامه معرفی می‌شود که در فراکتاب عرضه نشده است.

کتاب راه نیرنگ، کتاب جاسوسی که از سردسیر آمد، کتاب جاسوسی برای تمام فصول (با عنوان اصلی کتاب زندگی من در سیا) و کتاب جاسوسان خط آتش.

خلاصه کتاب راه نیرنگ

این کتاب نوشته فیکتور استروفسکی است. وی پس از انجام آزمایش های مقدماتی و روانشناختی، شغل بالقوه قاتل موساد را رد می‌کند اما موقعیت کارآموز کاتسا را می‌پذیرد.

وی به طور خاص به بمب گذاری انتحاری در محوطه تفنگداران دریایی ایالات متحده در بیروت که منجر به کشته شدن چند صد تفنگدار آمریکایی در لبنان شد، می‌پردازد. او می‌گوید که موساد از طریق شبکه خبرچینان خود از زمان و مکان حمله از قبل مطلع شده است اما فقط اطلاعات عمومی و بدون مشخصات خاص را به ایالات متحده گفته است.

وی قاچاق هروئین را منبع جمع‌آوری کمک مالی برای عملیات خارج از مقررات دولتی می‌داند. وی موساد را مقصر ترور خدیر، یک دیپلمات سازمان آزادیبخش فلسطین می‌داند که توسط عرفات برای آغاز مذاکرات صلح با دولت اسرائیل برای جلوگیری از حمله به لبنان با هدف قرار دادن سازمان آزادیبخش فلسطین فرستاده شد.

بیماری استروسکی افزایش می‌یابد و اوج آن بازنشستگی پس از کشته شدن به دلیل تلاش ناموفق در دستگیری مقامات عالی سازمان آزادیبخش فلسطین است.

نیمه دوم کتاب ادعا می‌کند که عملیات دیگری بین سال‌های 1971 و 1985 انجام شده است، مانند عملیات ابوالهول، که در آن دانشمندان هسته‌ای عراقی هنگام حضور در فرانسه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد راکتور هسته‌ای اوسیراق استخدام شدند. اسرائیل سرانجام با حمله هوایی اسرائیل در سال 1981 این کار را پایان می‌دهد.

 

 

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 6 میانگین: 5]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *