کتاب موریانه ها آرامند (چاپی و pdf)

مهارت های مدیریت باورهای غلط و تحریف های شناختی همسران

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
خرید چاپی
45,000
10%
ت 40,500
نظر شما چیست؟

کتاب موریانه‌ها آرامند نوشته سید حمید آتش‌پور و نسرین محمدی نسب است که در انتشارات مهرستان منتشر و وارد بازار نشر شده است.

معرفی کتاب موریانه‌ ها آرامند 

در این کتاب، خواننده به‌صورت کاملاً خلاصه‌شده و تیتروار، با 58 باور و تحریف شناختی غلط و آسیب‌هایی که می‌توانند به زندگی زناشویی وارد کنند، آشنا شده و پس از آن، به مهارت روش‌های مقابله با این آسیب‌ها مجهز می‌شود. ازجمله باورهای غلطی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده به این شرح است: ابدی‌بودن عشق بین زن و مرد، انتظار تغییر از فرد مقابل برای کاهش مشکلات زندگی زناشویی، درمان‌بودن ازدواج برای انواع امراض روحی و جسمی، انتظار درک ناراحتی‌ها بدون ابراز آن‌ها و نادیده‌گرفتن هر نوع آزادی در زندگی زناشویی.

خلاصه کتاب موریانه‌ ها آرامند 

اعتراض به رفتارهای یکدیگر به نام «دوست‌نداشتن» سرکوب نشود؛ بلکه در خصوص آن، صحبت و دیدگاه همسر بررسی شود.»موریانه‌ها کارشان را خوب بلدند: از درون تهی و ظاهر را همچنان حفظ می‌کنند. باورهای غلط همچون موریانه‌ها روح و روان آدمی را تحلیل می‌برند، قدرت شناخت درست را از او می‌گیرند و باعث رفتارهایی می‌شوند که گاه برای جبرانشان خیلی دیر است، به‌ویژه وقتی این باورها در پایه‌های زندگی مشترکی رخنه کنند.

موریانه‌ها را همگان به ویرانگری می‌شناسند، اما این تخریبگران بزرگ، ‌جثه‌ای به کوچکی چند میلی‌متر دارند. بی‌سر و صدا کار خودشان را می‌کنند و می‌روند ، اندکی بعد اما هرچه وجود داشته باشد را نابودشده می‌یابید.

این عمل موریانه‌ها شباهت بسیاری به باورهای برخی زوجین در زندگی مشترک خواهد داشت. در همین راستا، کتاب پیش‌رو از نشر مهرستان آن عقاید آشوب آفرین را برای شما شرح می‌دهد و به نحوی لانه موریانه‌‌ای ذهن شما را کشف می‌کند پیش از آنکه ستون‌های پیوند شما سست شود و فروریزد.

جملات و افکار زهرآگین را بشناسید و پیش‌از آنکه شما را آرام آرام مسموم سازد از خود دور سازید‌.

دانلود کتاب موریانه‌ ها آرامند

نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و همچنین نسخه چاپی کتاب در دسترس شماست.

شابک :
۹۷۸-۶۲۲-۹۸۲۱۰-۷-۷

کتاب های مشابه موریانه ها آرامند