دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

بهمن 1401 . علی مهدوی

درباره مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

در مسابقه کتاب من میترا نیستم پس از خرید نسخه دیجیتال، صوتی و یا چاپی این کتاب از فراکتاب و مطالعه یا شنیدن آن، جواب سوالات کتاب من میترا نیستم را در لینک ذیل بدهید. این مسابقه توسط مرکز رسانه شیرازه برگزار می‌شود.

https://formafzar.com/form/bwmnd

روش شرکت در مسابقه کتاب من میترا نیستم

برای پاسخ سوالات کتاب من میترا نیستم در لینک فوق، ابتدا شماره همراه و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و سپس به 6 سوال مسابقه پاسخ دهید.

تا 31 اردیبهشت 1402، روز دختر فرصت دارید در این مسابقه شرکت کنید.

نکته: با هر شماره تلفن همراه فقط یکبار می‌توانید در مسابقه شرکت کنید.

شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی به عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می‌شود.

مسابقه کتاب من میترا نیستم

کتاب صوتی من میترا نیستم

با خرید کتاب من میترا نیستم چاپی از فراکتاب، نسخه صوتی تازه منتشر شده این کتاب با صدای خانم فاطمه رمضانی را می توانید رایگان دریافت کنید.

خرید کتاب من میترا نیستم

مسابقه کتاب من میترا نیستم

کتاب من میترا نیستم

کتاب من میترا نیستم، خاطراتی زیبا از زندگی شهیده زینب کمایی است که در 14 سالگی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

خربد کتاب من میترا نیستم

متن سوالات مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

زینب اولین خواب عجیب زندگی اش را در چه سنی دید؟
5یا4سالگی
6سالگی
10یا12سالگی

زینب درچه سالی ودرکجا به خاک سپرده شد؟
اردیبهشت61- قطعه شهدای ابادان
فروردین61-قطعه شهدای اصفهان
فروردین 62-قطعه شهدای بهشت زهرا

اولین سفر مادر زینب در سن 5سالگی به کجا بود؟
مشهد
مکه
کربلا

زینب اولین فعالیت های انقلابی اش را در کدام مقطع و چه مدرسه ای آغاز کرد؟
راهنمایی-شهرزاد
دبیرستان-سپهر
دبیرستان- صدیقه رضایی

حمید یوسفیان درچه سالی شهید شد؟
مرداد60
خرداد60
فروردین60

زینب اولین وصیت نامه خود را چه زمانی نوشت؟
18روز قبل شهادتش
دوران مدرسه
چندماه قبل از شهادت

جوایز مسابقه من میترا نیستم

سه جایزه 2 میلیون ریالی به سه نفر از کسانی که جواب سوالات کتاب من میترا نیستم را درست داده‌اند به قید قرعه اهدا خواهد شد.

پویش به رسم زینب

در کنار مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم یک پویش جانبی هم برای دختر خانومای گل داریم!!!
امیدواریم که مثل همیشه آماده تجربه پویش هیجان انگیز با کلی چالش باحال باشید. البته این پویش با همه پویش هایی که تا حالا شرکت کردید فرق داره می‌دونید چرا؟ چون این پویش فقط برای شما دخترهاست و قراره توش کلی بهتون خوش بگذره شاید بگید قراره چه اتفاقی توی پویش بیفته؟
– اما همین قدر بدونید که قراره توی ایستگاه بعدی با دوستاتون سرود بخونید و توی قدم‌های بعدی کلی چالش هیجان انگیز هفتگی رو انجام بدید چالش‌هایی که می‌تونه یه شروع خوب باشه برای اینکه به بقیه نشون بدید چه کارایی از دست شما دخترای دهه هشتادی و نودی برمیاد.

برای این پویش 9 تا سفر کربلا و 72 تا سفر مشهد در نظر گرفته شده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این پویش کافیه به سایت www.rastadot.ir مراجعه کنید.
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 40 میانگین: 3.8]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
سید
03 بهمن 1402

اطلاعات عمومی

رفعت زہرا
12 اردیبهشت 1402

سلام مسابقہ کہ اعلام می شود

فراکتاب
12 اردیبهشت 1402

با عرض سلام، اگر منظور شما زمان اعلام نتایج مسابقه می باشد، زمان دقیق قرعه کشی مسابقه من میترا نیستم هنوز توسط سایت شیرازه اعلام نشده است. می توانید از طریق سایت رسمی مرکز رسانه ای شیرازه، زمان اعلام برندگان مسابقه من میترا نیستم را پیگیری نمایید.

رفعت زہرا
06 اردیبهشت 1402

سلام من کتاب را خریدم ولی فعال سازی نشدہ چجوری بکنم

فراکتاب
06 اردیبهشت 1402

با عرض سلام، لطفا نرم افزار کتابخوان فراکتاب را از آدرس https://www.faraketab.ir/page/download دانلود نموده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید، سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، در نرم افزار فراکتاب فعال سازی نموده و نسخه الکترونیکی کتاب را دریافت و در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

فخرلکزایی
27 فروردین 1402

سلام خیلی کتاب قشنگ و پر مفهومی بود راستی من جواب همراه کد یازده رقمی و ... پیامک کردم ایا در قبال پیامک اون برام پیامک میاد؟ قرعه کشی کی انجام میشه؟

فراکتاب
27 فروردین 1402

با عرض سلام، در پاسخ به پیامکی که برای مسابقه من میترا نیستم فرستاده می شود، پیامکی از سمت مرکز مسابقه شیرازه فرستاده نمی شود. زمان دقیق قرعه کشی مشخص نمی باشد. می توانید از طریق سایت رسمی مرکز رسانه ای شیرازه، زمان اعلام برندگان مسابقه من میترا نیستم را پیگیری نمایید.

ن. ز
16 فروردین 1402

سلام من کتاب رو از قبل دارم نمیشه در مسابقه شرکت کنم ؟؟

فراکتاب
16 فروردین 1402

با عرض سلام، فقط کتاب های جدید من میترا نیستم دارای کد شرکت در مسابقه می باشند و جهت شرکت در مسابقه این کتاب می بایست کتاب جدیدی را تهیه نمایید. شما می توانید با مراجعه به صفحه کتاب من میترا نیستم در فراکتاب، نسخه صوتی یا دیجیتال این کتاب را با قیمت مناسبتری نسبت به نسخه چاپی این کتاب از سایت فراکتاب خریداری نمایید تا کد شرکت در مسابقه برای شما ارسال شود.

Z.kh
05 فروردین 1402

میشه شماره پشتیبانی شیرازه رو لطف کنید؟

فراکتاب
05 فروردین 1402

دوست عزیز آدرس سایت شیرازه https://shirazeh.ir می باشد. شماره تماسی که در این سایت در قسمت تماس با ما نوشته شده است، شماره ۰۲۱۸۸۳۸۳۳۸۱ می باشد.

Z.kh
03 فروردین 1402

سلام تا چه تاریخی فرصت داریم پاسخ رو بفرستیم؟

فراکتاب
03 فروردین 1402

دوست عزیز برگزار کننده مسابقه من میترا نیستم، مرکز رسانه ای شیرازه می باشد، هنوز در سایت رسمی شیرازه مهلت ارسال پاسخ های این مسابقه اعلام نشده است.

مهران
01 فروردین 1402

سلام وقت بخیر خسته نباشید بنده کتاب من میترا نیستم خریدم وخوندم وشرکت کردم در مسابقه وکد دریافت نکردم،با برندگان چه زمانی تماس گرفته خواهد شد.

فراکتاب
01 فروردین 1402

دوست عزیز در صورتی که با موفقیت در مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم شرکت نموده اید، کد در چه مرحله ای برای شما ارسال نشده است؟ در صورتی که در دریافت کد شرکت در مسابقه و خرید کتاب از سایت فراکتاب مشکلی دارید با پشتیبانی فراکتاب به شماره 05132299050 تماس حاصل نمایید. همچنین برگزار کننده مسابقه من میترا نیستم مرکز رسانه ای شیرازه می باشد و زمان اعلام برندگان این مسابقه هنوز در سایت رسمی شیرازه اعلام نشده است.

B.m
17 اسفند 1401

با سلام ، پویشی که با موضوع کتاب در صدا و سیما اعلام شده از کجا باید پیگیری بشه؟

فراکتاب
17 اسفند 1401

دوست عزیز پویش کتاب من میترا نیستم توسط مرکز شیرازه و پویش به رسم زنیب برگزار می شود که جزئیات این دو مسابقه در مقاله ذکر شده اند و همین مسابقات در صدا و سیما نیز معرفی شده اند.

ایراندخت
16 اسفند 1401

سلام آخرین نوبت چاپ کتاب چندمین نوبت بوده؟

رفعت زہرا
09 اسفند 1401

سلام علیکم من کد شرکت گرفتم اما کتاب که خریدم را تو گوشی زخیره نشده و باید به کدوم شماره جوابمو ارسال کنم میشه لطف کنید راهنمایم کنین

فراکتاب
09 اسفند 1401

با عرض سلام، دوست عزیز شما نسخه دیجیتال کتاب را خریداری نموده اید؟ در صورتی که نسخه دیجیتال را خریداری نموده اید، نرم افزار کتابخوان فراکتاب را بر روی گوشی هوشمند خود از آدرس https://www.faraketab.ir/page/download نصب نمایید و سپس وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت کتابخانه اقدام به دانلود کتاب دیجیتال من میترا نیستم نمایید و سپس در کتابخوان فراکتاب به راحتی آن را مطالعه کنید. جهت ارسال پاسخ سوالات، طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شده است، جواب را به شماره 90009825 پیامک فرمایید.

ثانیه زینب
04 اسفند 1401

با عرض ادب السلام علیکم میشہ رھنمائی کنین این مسابقہ قرعہ کشی دارد یا بدون قرعہ کشی بہ ھمہ کسانیکہ پاسخ درست بدھد اھدا دادہ میشود ما در خیلی مسابقہ ھا شرکت میکنم نمرہ ھم میگیریم اما در قرعہ کشی اسم مون نمیاد...،😔

فراکتاب
04 اسفند 1401

دوست عزیز این مسابقه دارای قرعه کشی می باشد.

رفعت زہرا
02 اسفند 1401

سلام تاریخ اخر این کتاب کہ است

فراکتاب
02 اسفند 1401

با عرض سلام دوست عزیز منظور شما از تاریخ آخر کتاب، آخرین تاریخ چاپ این کتاب است؟

علی
02 اسفند 1401

سلام.چجوری بدونیم که جواب مسابقه به دستتون رسیده؟ چون گزارش تحویل نداد

فراکتاب
02 اسفند 1401

با عرض سلام، دوست عزیز این پویش با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه با آدرس سایت shirazeh.ir برگزار شده است و پیامکهای مسابقه به ابن مرکز ارسال می شوند. جهت اطلاع از جزئیات گزارش تحویل پیامک جواب مسابقه با پشتیبانی این مرکز تماس حاصل نمایید.

حمید رضا
01 اسفند 1401

سلام وقت بخیر جوایز مسابقه در سایت شیرازه 5 کمک هزینه سفر کربلا اعلام شده و در سایت manmitranistam.ir (که در تصویر ابتدای همین متن درج شده) جوایز 14 کمک هزینه سفر کربلا و 72 کمک هزینه سفر مشهد ذکر شده!

فراکتاب
01 اسفند 1401

با عرض سلام، دوست عزیز این پویش با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه با آدرس سایت shirazeh.ir و پویش به رسم زنیب برگزار میشود و جمع جوایز هر دو مرکز 14 کمک هزینه سفر کربلا و 72 کمک هزینه سفر مشهد می باشد. جهت اطلاع از جزئیات جوایز مسابقه با پشتیبانی این مراکز تماس حاصل نمایید.

...
29 بهمن 1401

سلام. وقت شما بخیر منظور از کمک هزینه چیه؟ یعنی بخشی از پول سفر رو می دید؟ و آیا این هزینه رو میشه برای کار دیگه ای غیر از سفر به کربلا استفاده کرد؟

فراکتاب
29 بهمن 1401

با عرض سلام، دوست عزیز این پویش با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه با آدرس سایت shirazeh.ir برگزار شده است. جهت اطلاع از جزئیات جوایز این مسابقه با پشتیبانی این مرکز تماس حاصل نمایید.

محمود اسماعیلی
29 بهمن 1401

سلام مهلت شرکت در مسابقه تا چه تاریخی هست؟

فراکتاب
29 بهمن 1401

با عرض سلام، دوست عزیز این پویش با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه با آدرس سایت shirazeh.ir برگزار شده است. زمان دقیق اتمام این پویش توسط این مرکز هنوز اعلام نشده است. معمولا پویش های کتابخوانی شیرازه مهلت یک یا دو ماهه را دارا می باشند.

ثانیه زینب
27 بهمن 1401

با عرض ادب سلام علیکم صبح بخیر من کتاب از دوستم گرفتم اما حاله باید برای شرکت مسابقه خرید کنم...

فراکتاب
27 بهمن 1401

با عرض سلام، بله دوست عزیز برای شرکت در مسابقه می بایست کد ورود به مسابقه را از طریق خرید کتاب دریافت نمایید. شما می توانید با مراجعه به صفحه کتاب من میترا نیستم در فراکتاب، نسخه صوتی یا دیجیتال این کتاب را با قیمت بسیار مناسب از فراکتاب خریداری نمایید تا کد شرکت در مسابقه برای شما ارسال شود.

حسینی
26 بهمن 1401

سلام چرا پیامک من تحویل داده نمیشه؟

فراکتاب
26 بهمن 1401

دوست عزیز بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی ما را بپذیرید، متاسفانه شماره تماسی از شما نداشتیم تا بتوانیم با شما تماس بگیریم، اگر همچنان این مشکل را دارید، شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان فراکتاب با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می توانید با پشتیبانی فراکتاب از طریق شماره تماس 05132299050 ارتباط برقرار نمایید و یا به آیدی faraketab_support در ایتا، اطلاعات و مشکل فنی خود را ارسال نمایید.

اکبر کشاورز
25 بهمن 1401

سلام من دوبار پاسخ سوالات مسابقه را طبق روشی که اعلام کردید ارسال کردم ولی تحویل نشد.

فراکتاب
25 بهمن 1401

دوست عزیز بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی ما را بپذیرید، متاسفانه شماره تماسی از شما نداشتیم تا بتوانیم با شما تماس بگیریم، اگر همچنان این مشکل را دارید، شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان فراکتاب با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می توانید با پشتیبانی فراکتاب از طریق شماره تماس 05132299050 ارتباط برقرار نمایید و یا به آیدی faraketab_support در ایتا، اطلاعات و مشکل فنی خود را ارسال نمایید.

رفیع
25 بهمن 1401

سلام من نسخه صوتی رو همین چند لحطه پیش خریدم اما هیچ کدی برام ارسال نشد... چیکار باید بکنم؟

فراکتاب
25 بهمن 1401

دوست عزیز بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی ما را بپذیرید. به علت انتشار جدید نسخه صوتی کتاب من میترا نیستم، کدها با تاخیر ارسال شده اند. اگر همچنان کد برای شما ارسال نشده است، شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان فراکتاب با شما تماس حاصل نمایند. همچنین می توانید با پشتیبانی فراکتاب از طریق شماره تماس 05132299050 ارتباط برقرار نمایید.

فخرلکزایی
21 بهمن 1401

چرا سوال 9 و10 مسابقه گزینه هاش به ترتیب نیت و عدد همه گزینه هاش ۲ هست لطفا رسیدگی کنین و اطلاع بدین

فراکتاب
21 بهمن 1401

دوست عزیز مشکلی که توسط شما در مطلب شناسایی شده بود، برطرف شده است. سپاس از دقت نظر شما

ریحانه
20 بهمن 1401

ما کتاب را داریم باید دوباره بخریم تا کد بگیریم؟؟

فراکتاب
20 بهمن 1401

دوست عزیز برای شرکت در مسابقه می بایست آخرین چاپ این کتاب را خریداری نموده باشد تا برگه شرکت در مسابقه در آن وجود داشته باشید. در صورتی که نسخه چاپی این کتاب را قبلا تهیه کرده اید، با خرید نسخه دیجیتال کتاب از فراکتاب به مبلغ 27300 تومان، کد شرکت در مسابقه برای شما پیامک خواهد شد و به نسخه دیجیتال این کتاب در فراکتاب دسترسی خواهید داشت.

فاضل نیا
19 بهمن 1401

سلام و عرض ادب کسانی که کتاب رو دارند چه طوری میتونن توی مسابقه شرکت کنن؟

فراکتاب
19 بهمن 1401

دوست عزیز برای شرکت در مسابقه می بایست آخرین چاپ این کتاب را خریداری نموده باشد تا برگه شرکت در مسابقه در آن وجود داشته باشید. در صورتی که نسخه چاپی این کتاب را قبلا تهیه کرده اید، با خرید نسخه دیجیتال کتاب از فراکتاب به مبلغ 27300 تومان، کد شرکت در مسابقه برای شما پیامک خواهد شد و به نسخه دیجیتال این کتاب در فراکتاب دسترسی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *