دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

چالش مرور نویسی فراکتاب

آذر 1402 . علی مهدوی

حتما تا به حال موقعیت‌هایی داشته‌اید که در مورد کتابی خوانده‌اید صحبت کرده‌اید یا مخاطبتان در مورد کتابی با شما صحبت کرده است. در چالش مرور نویسی فراکتاب می‌خواهیم کتاب‌هایی که خوانده‌اید را معرفی کنید و جایزه بگیرید.

چالش مرور نویسی فراکتاب

حتما تا به حال موقعیت‌هایی داشته‌اید که در مورد کتابی خوانده‌اید، با دوستان‌تان درباره آن صحبت کرده‌اید و یا در شبکه های اجتماعی درباره آن پست گذاشته اید؛ گاهی هم ممکن است دوستان شما در مورد کتابی که به تازگی خوانده اند، با شما در باره آن صحبت کرده باشند و یا پستی برای معرفی و پیشنهاد خواندن یک کتاب را با شما به اشتراک گذاشته اند.
ما در چالش مرور نویسی فراکتاب می‌خواهیم کتاب‌هایی که خوانده‌اید را معرفی و دیدگاه خودتان را با دیگر دوست داران کتاب به اشتراک بگذارید.
همچنین شما می‌توانید یادداشت های مرورنویسی کتاب منتشر شده را برای آشنایی بیشتر با هر کتاب را بخوانید، تا کتاب های مناسب و مورد علاقه تان برای مطالعه و یا هدیه کتاب به دوستان و عزیزانتان، راحتر پیدا کنید.

تا تاریخ 29 اسفند 1402 می‌توانید در این چالش شرکت کنید.

در فراکتاب علاوه بر خرید کتاب صوتی و الکترونیک دانلود هزاران کتاب رایگان، خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان در فرمت چاپی هم در دسترس شماست.

چطور در چالش مرور نویسی فراکتاب شرکت کنیم

اگر کتابخوان باشید مسلما این چالش را دوست خواهید داشت و در با شرکت در آن مهارت خود در معرفی کتاب را محک می‌زنید. همچنین دوستان شما و همه کتاب دوستان هم می‌توانند با کتابی که شما آن را خوانده‌اید و به دیگران معرفی کردید آشنا شوند.

برای شرکت در این چالش ابتدا باید در ویرگول ثبت نام کنید.

شما می توانید در ویرگول برای هر کتابی که خوانده باشید مرور بنویسید.
دست شما برای نوشتن مرورکتاب باز است اما برای دریافت هدیه ویژه چالش مرور نویسی فراکتاب لازم است چند نکته مهم را رعایت کنید:
1- فقط برای کتاب‌هایی مرور بنویسید که در فراکتاب موجود باشد.
2- مروری که در ویرگول می‌نویسید را از جایی کپی نکنید و حتما خودتان نویسنده آن باشید.

3- حتما یک تصویر مرتبط برای یادداشت خود انتخاب کنید.
4- در پایان مرورکتاب‌تان اشاره کنید که این پست را برای چالش مرور نویسی فراکتاب نوشته‌اید.
5- حداقل 500 کلمه درباره‌ی کتاب مرور اختصاصی بنویسید. می‌توانید علاوه بر نوشته‌های مروبط به مرور‌، بریده‌هایی ازکتاب را هم در یادداشت‌تان بیاورید. اما حتما دقت داشته باشید که لازم است دست‌کم ۳۵۰ کلمه از نوشته‌های هر پست، به قلم خودتان باشد.
6- در متن به صفحه‌ی آن کتاب در فراکتاب لینک بدهید. برای این کار، عنوان کتاب یا عبارتی مرتبط در متن را انتخاب کنید، گزینه‌ای را که شبیه به 🔗 است انتخاب کنید و لینکی را که کپی کرده‌اید، قرار دهید. (آموزش قرار دادن لینک را در ویدئوی زیر ببینید)
7- پیش از انتشار پست ویرگول، تگ “چالش مرور نویسی فراکتاب” و تگ “فراکتاب” را به آن اضافه کنید. (آموزش اضافه کردن تگ را در ویدئوی زیر ببینید)

برای راهنمایی بیشتر محتوای لینک ذیل را مطالعه کنید.

نوشتن در ویرگول

8- جذاب ترین مرحله این چالش ؛ دریافت هدیه ویژه شرکت چالش مرور نویسی فراکتاب است، پس حتما لینک یادداشت‌ های خودتان در ویرگول را به دست ما برسانید.

ویرگول چیست؟

ویرگول یک شبکه‌ی اجتماعی متن‌محور و نسل جدید پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی ایرانی محسوب می‌شود که قابلیت‌های زیادی از جمله گذاشتن عکس و فیلم و لینک‌های مرتبط و.. دارد. در ویرگول، شما به سادگی می‌توانید بنویسید و نوشته‌تان را با مخاطبان و علاقه‌مندان به اشتراک بگذارید. ده‌ها هزار مخاطب با ویژگی‌ها و خصیصه‌های گوناگون در ویرگول فعالیت می‌کنند که می‌توانید با آن‌ها تعامل کنید.

جایزه شرکت کنندگان چالش مرور نویسی فراکتاب

به شرکت کنندگان در چالش مرور نویسی ؛ 200،000 تومان اعتبار خرید کتاب‌های چاپی، الکترونیکی و یا صوتی از فراکتاب هدیه خواهد شد.
برای دریافت هدیه کافی است شرایط و ضوابط شرکت در چالش مرور نویسی فراکتاب را رعایت کرده باشید و لینک پنج یادداشت خودتان در ویرگول را فقط به شناسه فراکتاب در پیام رسان ایتا برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی و تایید محتوای نوشته شده توسط شما، هدیه‌تان را دریافت کنید.
شناسه فراکتاب در پیام رسان ها:
@faraketab_support

آموزش مرور نویسی

مدرسه مبنا دوره‌ای سه جلسه ای را برای مرور نویسی تدارک دیده است که می‌توانید این دوره را در لینک ذیل ببینید.

اگر توضیح بیشتر در مورد مرور نویسی می‌خواهید اینجا کلیک کنید و این یادداشت را هم بخوانید.

مرور نویسی چیست

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 3 میانگین: 4.7]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
آقاجانی
12 بهمن 1402

سلام چرا ویرگول؟ نمیشه بستر های دیگه مثلا بهخوان رو هم اضافه کنید؟

علی مهدوی
12 بهمن 1402

شرکت در چالش مرور نویسی فراکتاب در بهار 1403 بسیار راحت تر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *