دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خرید عمده کتاب با تخفیف

اسفند 1401 . انسیه ثابت

از کجا کتاب عمده بخرم؟

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و گسترش وسایل ارتباط جمعی، دری رو به دنیای دیجیتال گشوده شد و همه‌ی ما پا به دنیایی جدید گذاشتیم. جایی که خریدهای روزانه ما با چند کلیک اتفاق می‌افتد و بهترین انتخاب‌ها براحتی در دسترسمان قرار می‌گیرد. دیگر نیاز نیست برای خرید ساعت‌ها وقت در مراکز خرید وقت صرف کنید؛ کافی است تا با یک جستجوی ساده در اینترنت، محصولاتی با متر و معیار خود را پیدا کنید. در دنیای دسترسی‌های سریع و خریدهای آسان، برای خرید کتاب عمده و یا تکی، کافی است تا در صفحه وب “فراکتاب“را جستجو کنید.

چرا فراکتاب؟

فراکتاب، در سال ۱۳۹۱ بعنوان اولین پلتفرم ارائه‌دهنده کتاب با فرمت کتاب دیجیتال آغاز به کار کرد و پس از حدود ۹ سال، ارائه نسخه چاپی کتب را به فعالیت‌های مجموعه کاری خود افزود.

فراکتاب، سایت خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان، به نشانی faraketab.ir و اپلیکیشن اندروید در دسترس همگان قرار دارد.

با خیال راحت از فراکتاب خرید کنید؛ فراکتاب بعنوان یک فروشگاه کتاب آنلاین معتبر با رعایت کپی رایت و حقوق مولف، با برترین ناشران ایرانی همکاری می‌کند و با مد نظر قرار دادن تمام قوانین خرید و فروش کتاب و کسب و کار دیجیتال، خریدی مطمئن و بدون دغدغه را تضمین می‌کند.

خرید عمده کتاب

در گامی رو به جلو و در مسیر پیشرفت، اینبار فراکتاب تصمیم دارد تا در خدمتی دیگر پس از ارائه کتابخوان و در دسترس قرار دادن نسخه چاپی کتاب‌های مختلف، تامین کتاب به‌صورت عمده در حوزه‌های گوناگونی چون کودک و نوجوانان، روانشناسی، ادبی، داستانی، اجتماعی، تاریخی و…. را برای فروشگاه‌های کتاب، کتاب‌فروشی‌ها و سازمان‌ و نهادها ارائه نماید.

برای ثبت و پیشنهاد سفارش های عمده نام کتاب و تعداد مورد درخواست را همراه با شماره تماس مستقیم خود (ترجیحا شماره همراه) به آدرس ایمیل فراکتاب ارسال نمایید. در اولین فرصت همکاران ما با شما برای تکمیل سفارش و پیشنهاد قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مد نظر داشته باشید که کتاب‌های ناموجود نیز در سفارش‌های عمده شما پیگیری ویژه خواهند شد.

نکته: سفارش عمده به بیشتر از 30 جلد از یک کتاب اطلاق می‌شود.

ایمیل فراکتاب: support@faraketab.ir

خرید عمده کتاب الکترونیک

فراکتاب همراه کتاب چاپی، نسخه الکترونیک و صوتی کتاب‌ها را نیز عرضه می‌کند و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی می‌توانند کتاب‌های در این قالب‌ها را نیز با کدهای تخفیف متنوع فراکتاب در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.

برای ثبت و پیشنهاد سفارش های عمده کتاب الکترونیک نام کتاب و تعداد مورد درخواست را همراه با شماره تماس مستقیم خود (ترجیحا شماره همراه) به آدرس ایمیل فراکتاب ارسال نمایید. در اولین فرصت همکاران ما با شما برای تکمیل سفارش و ارائه مشاوره با شما ارتباط خواهند گرفت.

کتاب الکترونیک و یا صوتی مد نظر شما باید حتما در فراکتاب وجود داشته باشد.

نکته: سفارش عمده به بیشتر از 30 جلد از یک کتاب اطلاق می‌شود.

ایمیل فراکتاب: support@faraketab.ir

تامین کتاب برای کتابفروشی

تامین کتاب برای کتابفروشی‌ها و دیگر مراکز فروش کتاب، مراکز فرهنگی مانند کتابخانه‌ها و رویدادهای فرهنگی مرتبط با کتاب مانند نمایشگاه‌های کتاب و کتابخوانی، ازجمله‌ی خدمات فراکتاب در حوزه تامین کتاب به صورت عمده است.

برای ثبت و پیشنهاد سفارش های عمده نام کتاب و تعداد مورد درخواست را همراه با شماره تماس مستقیم خود (ترجیحا شماره همراه) به آدرس ایمیل فراکتاب ارسال نمایید. در اولین فرصت همکاران ما با شما برای تکمیل سفارش و پیشنهاد قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

بزرگترین کتابفروشی اینترنتی

تبدیل شدن به بزرگترین کتابفروشی اینترنتی، هدف اصلی از ارائه خدمات تامین کتاب به صورت عمده برای کتابفروشی، مراکز و… است. هدفی که فراکتاب به پشتوانه‌ی حمایت‌های شما، همراهان همیشگی و مشتریان وفادار، و در راستای انجام وظیفه در قبال جامعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دنبال می‌کند.

پخش کتاب کودک

پخش کتاب کودک، پخش کتاب با موضوعات روانشناسی، پخش کتب داستانی و رمان، پخش انواع کتب در حوزه‌های مختلفی چون دفاع مقدس، زندگینامه، کودک و نوجوان، ادبی، شعر، پخش کتب تخصصی علمی و…. بخشی از خدمت جدید فراکتاب به شمار می‌روند‌.

ارسال رایگان کتاب

ارسال رایگان کتاب برای خریدهای با ارزش بیش از 350 هزار تومان برای آن دسته کاربران فراکتاب که سفارشات کتاب به صورت تک دارند، و نه سفارش عمده، در دسترس است و بطور خاص به این افراد تعلق می‌گیرد‌.

منظور از سفارش عمده، درخواست حداقل 30 عدد کتاب (حتی با عناوین مختلف) می‌باشد.
سفارش عمده شامل کتاب چاپی و کتاب الکترونیک می‌شود. برای کتاب الکترونیک به شما کد تخفیف تقدیم خواهد شد.

ممکن است تعدادی از کتاب‌های درخواستی شما را در حالا حاضر موجود نداشته باشیم ولی تلاش می‌کنیم در کوتاهترین زمان ممکن برای شما تهیه کنیم.
* با توجه به تعداد کتاب‌های درخواستی و جمع نهایی فاکتور درصد تخفیف کتاب‌ها قابل مذاکره می‌باشد.

 

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 21 میانگین: 4]
انسیه ثابت
انسیه ثابت
مجتبی کیوانلو
30 فروردین 1403

سلام خسته نباشید من مایل هستم کتاب فروشی راه اندازی کنم میخواستم از شرایط فروش عمده شما مطلع بشم ممنونم 09371852563

علی مهدوی
30 فروردین 1403

دوست عزیز لطفا به آیدی @faraketab_support در شبکه های اجتماعی پیام داده و ایمیل و یا شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس حاصل نمایند.

محمد حسین
14 اسفند 1402

سلام خرید کتاب هم دارید یه کتابی به عنوان (برسی تطبیقی راهکار های تربیت اخلاقی در المیزان و تسنیم نویسنده رضا انصار زاده )هست که به تازگی چابگپ شده میخواستم بدونم خرید دارید شما

فرشاد سرهنگ زاده
21 دی 1402

سلام من کتاب کودک به صورت عمده میخوام البته انواع کتاب های کودک چجوری باید همه کتاب ها رو مشاهده کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

فراکتاب
21 دی 1402

دوست عزیز لطفا به آیدی @faraketab_support در شبکه های اجتماعی پیام داده و ایمیل و یا شماره تماس خود را ارسال نمایید تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس حاصل نمایند.

فاطمه
02 دی 1402

سلام وقتتون بخیر . کتاب راهبی که فراریش را فروخت رو به صورت عمده دارید.

آرمی
13 آبان 1402

کتاب شفاعت از انتشاراتی در لندن در آمازون جدیدا منتشر شده ممکنه وارد بازار داخلی بشود؟

فراکتاب
13 آبان 1402

دوست عزیز از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم، نام نویسنده این کتاب را لطفا بنویسید تا تیم پشتیبانی فراکتاب بررسی بیشتری را بتوانند انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *