دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

رمان های معروف عاشقانه

اسفند 1402 . سمانه خوش انگشت

شاید بسیاری از ما تا به حال، رمان‌های معروف عاشقانه را داستان‌هایی کم عمق و قابل پیش بینی می‌دانسته ایم اما وقتی از قدرت تأثیرگذاری این ژانر بر تصمیم‌های ریز و درشت زندگی‌مان آگاه باشیم، حتماً نظرمان عوض خواهد شد و بهتر درک خواهیم کرد که چرا رمان‌های عاشقانه، سهم بزرگی در گردش چرخه‌ی دنیای ادبیات دارند و توانسته‌اند انسان‌های بی شماری را مجذوب و شیفته‌ی جهانی سازند که عشق بر آن حکومت می‌کند. علیرغم این حقیقت که آثار هنری عاشقانه همیشه محبوب و پرطرفدار بوده‌اند، رمان‌های عاشقانه و طرفداران دوآتشه‌ی آن‌ها اغلب هدف انتقادهای سرسختانه‌ی کسانی قرار می‌گیرند که علاقه‌ای به این ژانر ندارند.

همچنین در رمان‌های عاشقانه، شما می‌تواند همزمان با پیشروی داستان، شکل و تصویر قهرمان‌ها را آن طور که خودتان دوست دارید، در ذهنش بسازید و حتی آن‌ها را تغییر بدهید. کتاب‌ها به تخیل شما اجازه می‌دهند تا به هر جایی که دوست دارید، سر بزنید. لذت این آزادی تخیل، در هنگام خواندن رمان‌های عاشقانه دو چندان خواهد بود.

در این مقاله سعی شده است چند رمان عاشقانه را به شما معرفی کند.

کتاب غرور و تعصب

جین آستین در کتاب غرور و تعصب به زندگی یک خانواده پنج نفره در قرن 19 انگلستان می پردازد و از آداب و رسوم آن روزگار و شرایط فرهنگی و اجتماعی می‌گوید. مترجم این کتاب الهام رحمانی و ناشر آن انتشارات پر می‌باشد.

کتاب غرور و تعصب pdf را می‌توانید با صرف هزینه اندک از طریق اپلیکیشن فراکتاب دانلود کرده و سپس در کتابخوان مورد مطالعه قرار دهید. همپنین این کتاب بصورت صوتی در فراکتاب موجود می‌باشد.

غرور و تعصب

جین آستین در رمان غرور و تعصب به زندگی یک خانواده پنج نفره در قرن 19 انگلستان می پردازد و از آداب و رسوم آن روزگار و شرایط فرهنگی و اجتماعی می گوید. م...
جین آستین
نویسنده
الهام رحمانی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب غرور و تعصب

کتاب جین ایر

کتاب جین ایر، معروف‌ترین اثر شارلوت برونته است. شخصیت اصلی این رمان جین، دختری یتیم است که تنها دارایی اش چند فامیل بداخلاق و تحصیلاتش است. همچنین او موسیقی، نقاشی و فرانسه درس می دهد. محبوبیت جین ایر بخاطر ملودرام بودن داستان و کندوکاوی پرهیجان و تاثیر جین ایر بود.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب جین ایر فراهم شده است و شما می‌توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی و الکترونیکی تهیه کنید.

جین ایر

کتاب جین ایر به حرفش گوش دادم و به صندلی جان نزدیک شدم و به این فکر می کردم که چقدر یک آدم می تواند زشت باشد. شاید او متوجه شد که به چه چیزی فکر ...
شارلوت برونته
نویسنده
مینا خزندی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب جین ایر

کتاب بلندی های بادگیر

کتاب بلندی های بادگیر به نویسندگی امیلی برونته و ترجمه علی اصغر بهرام بیگی می باشد. این کتاب توسط انتشارات جامی، روانه بازار کتاب شده است .

کتاب بلندی های بادگیر اولین و تنها رمان امیلی برونته است. ویژگی متمایزکننده این رمان در زمان انتشارش لحن شاعرانه و دراماتیک بیان آن، عدم توضیح از نویسنده و ساختار غیرمعمولش بود. به نظر برخی از منتقدان ادبی، شخصیت کتی در «بلندی های بادگیر» بسیار شبیه خود امیلی است و شاید هیت کلیف نماینده آن دسته از مردانی باشد که امیلی قادر به دوست داشتن آن ها بود.

امیلی جین برونته(۱۸۱۸-۱۸۴۸)، نویسنده و شاعر انگلیسی است. «بلندی های بادگیر» (Wuthering Height)، در فارسی با عنوان «عشق هرگز نمی میرد» نیز ترجمه شده است. «وادرینگ هایت» در این داستان نام عمارت خانوادگی ارنشاو است و به معنی خانه ای است که روی تپه و در معرض باد ساخته شده.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب بلندی های بادگیر فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی و الکترونیکی تهیه کنید.

کتاب گتسبی بزرگ

کتاب گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد، رمانی فاخر از ادبیات کلاسیک آمریکاست. قرار گرفتن آن در لیست صد کتاب برتر جهان به خاطر تجدید چاپ های مکرر این کتاب در سراسر دنیا و گواه این ادعاست.

بلندی های بادگیر

معرفی کتاب بلندی های بادگیرکتاب بلندی های بادگیر اولین و تنها رمان امیلی برونته است. ویژگی متمایزکننده این رمان در زمان انتشارش لحن شاعرانه و درا...
جامی
ناشر
امیلی برونته
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بلندی های بادگیر

این اثر، خاطره ایست جاویدان؛ از هوس، هرزگی، تباهی و بی قیدی که همه و همه در ثروت نهفته است. گتسبی قهرمان کتاب، مردیست خود ساخته و بزرگ که چون هر انسان دیگری مجموعه ای از خوبی ها و بدی هاست، اما خوبی های او بر بدی هایش رجحان دارد و بزرگترین اشتباه او لجاجت و پافشاری بر روی یک آرزوی محال از دست رفته است. گاه باید با دنیا و ناملایمات و نا خراشیدگی های آن سازگار شد و دنیا را دور زد! کاری که گتسبی نکرد و خواست از نزدیکترین راه به مقصدش برسد و حریف دنیا نشد و زمین خورد

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب گتسبی بزرگ فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی و الکترونیکی تهیه کنید.

گتسبی بزرگ

کتاب گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد، رمانی فاخر از ادبیات کلاسیک آمریکاست. قرار گرفتن آن در لیست صد کتاب برتر جهان به خاطر تجدید چاپ های مکرر این کتا...
معصومه عسکری
مترجم
اف. اسکات فیتزجرالد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب گتسبی بزرگ

 

کتاب هزار نامه ی عاشقانه

کتاب هزار نامه عاشقانه نوشته‌ی شوتاب گنگور و ترجمه‌ی مطهره شادپور است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. هزار نامه عاشقانه داستانی است لطیف و احساس‌برانگیز برای آن‌ها که عشقشان ناشناخته مانده، اما هنوز آن را مثل رویایی خاموش در سر دارند. داستانی برای آن‌هایی که به اندکی قدرت و جرئت نیاز دارند تا به رویایشان رنگ حقیقت ببخشند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب هزار نامه ی عاشقانه فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

کتاب هزار نامه ی عاشقانه

کتاب ما شروعش می کنیم

کتاب ما شروعش می کنیم به نویسندگی کالین هوور و ترجمه مهدی شمسایی می باشد. این کتاب توسط انتشارات میلکان، روانه بازار کتاب شده است .

کتاب عاشقانه «ما شروعش می‌کنیم» اثری از کالین هوور است که وقایع آن در ادامه‌ی رمان «و کسی نماند جز ما» از همین نویسنده اتفاق می‌افتد. لیلی، شخصیت اصلی داستان، ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط اجتناب‌ناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم کند، اگرچه هنوز آسیب‌های روانی ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. لیلی ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد. کتاب ما شروعش می کنیم شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری‌کردن آشفتگی‌های زندگی خشونت‌آمیز به شما می‌بخشد و ضرورت ادامه‌دادن را مطرح می‌کند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب ما شروعش می کنیم عاشقانه فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

30 تخفیف
میلکان
ناشر
کالین هوور
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب پرنده خارزار

کتاب پرنده خارزار به نویسندگی کالین مک کالو و ترجمه مهدی غبرایی می باشد. این کتاب توسط  نشر نیلوفر، روانه بازار کتاب شده است.

«پرنده خارزار» عشق ممنوع قهرمان داستان مگی کلیری، تنها دختر خانواده و  پدر رالف دوبریکاسار کشیشی که از او بزرگ‌تر است را روایت می‌کند. قصه این رمان عاشقانه از جایی شروع می‌شود که مگی چهار ساله همراه خانواده به نواحی گرم و بیابانی استرالیا نقل‌مکان می‌کند. زندگی سه نسل از خانواده‌ی کلیریس که گله‌دارانی سرسخت هستند و از سرزمینی زیبا و خشن زندگی طلب می‌کنند به تصویر کشیده می‌شود.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب پرنده خارزار فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

24 تخفیف
مهدی غبرایی
مترجم
نشر نیلوفر
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب پرنده خارزار

صد رمان برتر ایرانی

در این قسمت به معرفی چند رمان برتر ایرانی نیز پرداخته شده است. رمان هایی ایرانی باعث همزاد پنداری بیشتری برای مخاطب می گردد.

پرفروش ترین رمان های ایرانی

رمان یک عاشقانه آرام

کتاب یک عاشقانه آرام روایتی داستانی از زندگی یک زوج است که مرد داستان، با نوشتن نامه های عاشقانه خطاب به همسرش، سعی دارد تا از روزمرگی در زندگیشان جلوگیری کند. نویسنده کتاب یک عاشقانه آرام، نادر ابراهیمی است که در نوشتن آثار عاشقانه، ید طولایی دارد و این اثر او هم از ابتدای چاپ آن در سال 1374، فروش بالایی را تجربه کرده است.

یک عاشقانه آرام یکی از پرمخاطب‌ترین و خواندنی‌ترین رمان‌های ایرانی است. به همین منظور نسخه‌های مختلفی اعم از: چاپی، الکترونیکی از این رمان موجود است؛ و شما می‌توانید به دلخواه خودتان نسخه چاپی آن را با تخفیف دریافت کنید و یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی pdf نیز در نسخه الکترونیک در دسترس شماست.

15 تخفیف

یک عاشقانه ی آرام

کتاب یک عاشقانه آرام pdf روایتی داستانی از زندگی یک زوج است که مرد داستان، با نوشتن نامه های عاشقانه خطاب به همسرش، سعی دارد تا از روزمرگی در زندگیشان...
نادر ابراهیمی
نویسنده
روز بهان
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

رمان یک عاشقانه آرام

 

کتاب رویای نیمه شب

کتاب رویای نیمه شب روایت داستانی عاشقانه مذهبی، در مورد دلدادگی پسری اهل سنت به دختری شیعه است. نویسنده کتاب رویای نیمه شب، مظفر سالاری است. او در این داستان موانع و مشکلات تلخ و شیرین رسیدن این دو جوان به هم را به تصویر می کشد و به بیان دغدغه های دو جوان از دو مذهب مختلف که ریشه ای تاریخی دارد می‌پردازد.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی رویای نیمه شب فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب چاپی تهیه کنید.

10 تخفیف

رویای نیمه شب

کتاب رویای نیمه شب (رمان رویای نیمه شب) عاشقانه ای متفاوت و داستانی واقعی میان یک دختر و پسر شیعه و سنی است با محوریت مهدویت در دل تاریخ جریان دارد. ...
مظفر سالاری
نویسنده
کتابستان معرفت
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب سمفونی مردگان

کتاب سمفونی مردگان نوشتهٔ عباس معروفی در گروه انتشاراتی ققنوس چاپ شده است. این کتاب که مشهورترین اثر عباس معروفی است به زبان‌های بسیاری اعم از انگلیسی، آلمانی، عربی و ایتالیایی هم برگردانده شده است.

خرید کتاب سمفونی مردگان به صورت نسخه چاپی در فراکتاب با تخفیف فراهم است.

9 تخفیف

سمفونی مردگان

کتاب سمفونی مردگان نوشتهٔ عباس معروفی در گروه انتشاراتی ققنوس چاپ شده است. این کتاب که مشهورترین اثر عباس معروفی است به زبان های بسیاری اعم از انگلیسی...
عباس معروفی
نویسنده
ققنوس
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب سمفونی مردگان

کتاب چشمهایش

کتاب چشمهایش رمانی از بزرگ علوی نویسنده‌ی شاخص و تاثیرگذار ایرانی است. رمان چشم هایش یکی از آثار جذاب و مهم رئالیستی ادبیات داستانی فارسی و از نقاط درخشان کارنامه‌ی بزرگ علوی است. شخصیت اصلی داستان، «استاد ماکان» نقاشی مخالف حکومت در تبعید از دنیا می‌رود. یکی از تابلوهای ماکان که در مدرسه‌ای به نمایش گذاشته شده، معمایی در خود دارد. گرهی عجیب که یکی از دوست‌داران استاد ماکان در پی گشودن آن است..

خرید کتاب چشمهایش به صورت نسخه چاپی در فراکتاب فراهم است.

10 تخفیف

چشمهایش

کتاب چشم هایش، رمانی نوشته ی بزرگ علوی است که اولین بار در سال 1952 به چاپ رسید. این رمان جاودان و ارزشمند، داستان دختری از طبقه ی مرفه جامعه ی ایران ...
بزرگ علوی
نویسنده
نگاه
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب چشمهایش

کتاب شوهر آهو خانم

رمان شوهر آهو خانم نوشته علی محمد افغانی، نخستین بار در مهر ماه سال 1340 با سرمایه خود مؤلف انتشار یافت، و در اندک زمانی به حجم قطور نزدیک به 900 صفحه و گستردگی موضوع و توانایی نویسنده در طرح خُلق و خوی عامه مردم، به عنوان یک رمان اجتماعی و اثر بزرگ هنری شهرت خاصی پیدا کرد، اخیرا انتشارات نگاه آن را به چاپ و نشر رسانده است.

نسخه چاپی کتاب شوهر آهو خانم را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف ویژه سفارش داده و خریداری کنید.

9 تخفیف

شوهر آهو خانم

رمان شوهر آهو خانم نوشته علی محمد افغانی، نخستین بار در مهر ماه سال 1340 با سرمایه خود مؤلف انتشار یافت، و در اندک زمانی به حجم قطور نزدیک به 900 صفحه...
علی محمد افغانی
نویسنده
نگاه
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب شوهر آهو خانم

کتاب سال بلوا

کتاب سال بلوا، رمانی نوشته ی عباس معروفی است که نخستین بار در سال 1992 وارد بازار نشر شد. داستان این رمان ارزشمند و به یاد ماندنی در قالب خاطراتی در ذهن شخصیت اصلی، دختری به نام نوشافرین، روایت می شود. نوشافرین یا نوشا، دختر مردی پرنفوذ به نام سرهنگ نیلوفری است که به منظور پیشرفت در کار خود، به شهری کوچک در حوالی استان سمنان به نام سنگسر می رود. سرهنگ معتقد است دخترش آن قدر شایسته است که می تواند ملکه ی ایران شود و عزم خود را جزم کرده که بهترین زندگی را برای نوشا بیافریند. اما اتفاقات به این سادگی‌ها که او فکر می کرد، پیش نخواهد رفت.

نوشا از طرف دیگر، در گرداب عشق کوزه گری اسرارآمیز می افتد و حاضر است برای معشوق خود دست به هر کاری بزند. اما دست سرنوشت، برای نوشا هم خواب های دیگری دیده است. رمان سال بلوا، اثری فوق العاده جذاب و خردمندانه است که موضوعاتی چون عشق ممنوعه، قدرت طلبی و محدودیت های تحمیل شده بر زنان را به زیباترین شکل به تصویر می کشد.

نسخه چاپی کتاب سال بلوا، را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف ویژه سفارش داده و خریداری کنید.

24 تخفیف

سال بلوا

کتاب سال بلوا، رمانی نوشته ی عباس معروفی است که نخستین بار در سال 1992 وارد بازار نشر شد. داستان این رمان ارزشمند و به یاد ماندنی در قالب خاطراتی در ذ...
ققنوس
ناشر
عباس معروفی
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب سال بلوا

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *