دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن

بهمن 1401 . انسیه ثابت

مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن در گستره ملی برگزار می شود.

معرفی کتاب تنها گریه کن

در مردادماه سال ۱۳۹۹ و توسط نشر حماسه یاران کتابی باعنوان تنها گریه کن با محوریت زندگینامه مادر شهید محمد معماریان رونمایی و منتشر شد.

یکی از پرمخاطب‌ترین حوزه‌های کتابخوانی، حوزه دفاع مقدس است. از بین کتب مرتبط با دفاع مقدس همواره زندگینامه شهدا و خانواده شهدا از جذاب‌ترین موضوعات برای خوانندگان است. شاید دلنشین‌ترین کتاب‌های این حوزه مربوط به خاطرات مادران شهدا و عاشقانه‌های آن‌ها است. زیرا مربوط به مادرانی است که در جنگ هشت ساله سهمی بزرگ داشتند. سهمی که بدون هیچ چشم‌داشت و توقعی آن را بخشیدند و سالیان سال بی‌صدا در سوگ عزیزشان گریه کردند. با وجود گذشت بیش از چهل سال از آن روزها، این خاطرات همچنان خواندنی هستند.

در کتاب تنها گریه کن تصویری کوتاه و مختصر اما پرمعنا از یک عمر زندگی و فرمانبری و ولایت‌پذیری زنی را می‌خوانید که فرزندش را فدای پابرجا ماندن و استقلال این سرزمین نمود و خودش نیز در راه اسلام و انقلاب از هر چه در توان داشت فروگذار نکرد. مقام معظم رهبری تقریظی زیبا بر این کتاب داشته اند.

تفریظ رهبر بر کتاب تنها گریه کن

شرکت در مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن

برای شرکت در مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن می توانید به یکی از روش های ذیل اقدام کنید.

۱. پاسخ به سوالات کتاب تنها گریه کن.

۲. ارسال فیلم و صوت از خواندن کتاب تنها گریه کن.

۳. ارسال ایده‌های داستانی، داستانک، نمایشی و… با الهام از کتاب تنها گریه کن.

۴. ارسال آثار هنری شامل نقاشی، خطاطی و… با الهام از کتاب تنها گریه کن.

برندگان مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن در روش‌های سوم و چهارم، سی میلیون ریال جایزه ویژه دریافت خواهند کرد.

(اگر کتاب را از قبل خریداری کرده اید هم می توانید در این مسابقه شرکت کنید.)

مهلت شرکت در مسابقه کتاب تنها گریه کن به اتمام رسیده است.

شهید محمد معماریان

نحوه پاسخ به سوالات مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن

با خرید کتاب دیجیتال از نرم افزار فراکتاب متن کامل کتاب تنها گریه کن در اختیار شما خواهد بود و می توانید در نرم افزار با جستجو به سوالات مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن جواب دهید.

جوایز مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن

مسابقه کتاب تنها گریه کن یک میلیارد ریال جایزۀ نقدی، اسکان در زائرسرای رضوی، چندین تابلوفرش رضوی و صدها محصول فرهنگی دیگر است که به برگزیدگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

خرید کتاب تنها گریه کن

با نصب اپلیکیشن فراکتاب می‌توانید نسخه دیجیتال کتاب تنها گریه کن را دانلود و مطالعه نمایید. علاوه بر آن امکان مطالعه آنلاین کتاب نیز وجود دارد. همچین در فراکتاب امکان خرید کتاب تنها گریه کن چاپی نیز فراهم شده است. دانلود رایگان کتاب تنها گریه کن و تمامی کتاب‌های دیجیتال نیز برای مدت محدود در نرم افزار امکان‌پذیر است.

مسابقه کتابخوانی تنها گریه کن

کتاب تنها گریه کن

کتاب تنها گریه کن نوشته اکرم اسلامی، روایت زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان است.

خرید کتاب تنها گریه کن

خلاصه کتاب تنها گریه کن

کتاب تنها گریه کن، شما را با توانمندی‌ها و ویژگی‌های یک زن انقلابی آشنا می‌کند. در بخشی از کتاب تنها گریه کن به مبارزات انقلابی خانم منتظری در قم و تهران می‌پردازد و نمایی کلی از سیمای زنی مجاهد را نشان می‌دهد که نقشی پررنگ و ستودنی در پیروزی انقلاب داشت. و در بخش دیگری از کتاب تنها گریه کن به جنبه‌ی زندگی شخصی اشرف السادات منتظری، از جمله خاطرات ایشان در نقش یک مادر شهید و فعالیت‌های مداوم ایشان بعنوان یک بانوی فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی چون مشارکت در کارهای خیر مردمی و اجتماعی پرداخته شده است.

کتاب تنها گریه کن

pdf کتاب تنها گریه کن رایگان

با نصب اپلیکیشن فراکتاب می‌توانید پی دی اف رایگان کتاب تنها گریه کن را در قالب کتاب دیجیتال، برای مدتی محدود، در کتابخانه مجازی خود در اپلیکیشن فراکتاب در اختیار داشته باشید.  نسخه pdf کتاب تنها گریه کن از سوی ناشر کتاب تهیه و منتشر نشده است. با دانلود پی دی اف کتاب تنها گریه کن حق نویسنده و ناشر کتاب را تضییع خواهید کرد.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 18 میانگین: 4.1]
انسیه ثابت
انسیه ثابت
ثانیه زینب
27 بهمن 1401

با عرض ادب سلام علیکم این کتاب به همه جهت عالیییی بود چه قشنگ نوشته شده همه صحنه ها جلوی چشم می اومد انگار که دارم فلم نگاه می کنم ، خاطرات بانو سادات خیییلی پر محتوا و پر هیجان بود ، و شهید معماریان شهید ویژه ای بودند که فکر به این نتیجه رسیدم که خداوند تعالی ایشون را از ابتدای خلقتش برای خرید خودش یعنی برای شهادت انتخاب کرده بود...

فراکتاب
27 بهمن 1401

دوست عزیز از اینکه تجربه خود را از مطالعه ی این کتاب با ما و کاربران دیگر سایت در میان گذاشتید بسیار سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *