دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتابخوان اندروید فارسی

مرداد 1402 . فراکتاب

نرم افزار کتابخوان حرفه ای اندروید فراکتاب یکی از بهترین نرم افزارهای کتابخوان اندروید فارسی است که توسط شرکت نگین رایانه تولید و عرضه شده است. این کتابخوان به عنوان اولین کتابخوان از سال 1391 در حال فعالیت است و تا کنون با صدها ناشر و نویسنده عقد قرارداد کرده است. اپلیکیشن فراکتاب علاوه بر امکانات کتابخوان برای کتابهای pdf، الکترونیک و صوتی، فروشگاه اینترنتی کتاب نیز می باشد و شما می توانید انواع کتابهای چاپی را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان تهیه نمایید.

کتابخوان اندروید فارسی

فراکتاب، اولین کتابخوان اندروید فارسی است که قابلیت خرید و دانلود کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی را با رعایت کپی رایت و حقوق مولف فراهم می نماید و با برترین ناشران ایرانی همکاری می کند. شما با داشتن فراکتاب در موبایل یا تبلت خود می توانید به سادگی کتابخانه ای شامل هزاران کتاب، مجله و پادکست (کتاب گویا) را به همراه بیش از 2000 کتاب رایگان، همیشه همراه خود داشته باشید و از مطالعه یا شنیدن آنها لذت ببرید. فراکتاب با پوشش دادن طیف گسترده ای از سلایق و کاربران مختلف، کتاب هایی از انواع ژانرهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اسلام و معارف، تربیت فرزند، موفقیت، داستان و رمان، شعر و ادبیات، روانشناسی، تاریخی، علمی و… را جمع آوری کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. در حال حاضر نرم افزار فراکتاب برای اندروید و ios (گوشی های اپل) در دسترس است و به زودی در ویندوز و وب نیز در دسترس قرار خواهد بود.

بهترین نرم افزار کتابخوان

امکانات کتابخوان اندرویدی فراکتاب

  • استفاده از محتوای کتابهای رایگان به صورت دیجیتال و صوتی
  • خرید کتابهای صوتی و الکترونیکی با قیمت ناچیز
  • خواندن کتاب در هر مکان و هر ساعتی از شبانه روز تنها با موبایل شخصی
  • کسب درآمد از طریق معرفی کتاب به دیگران
  • امکان مشاهده و تورق رایگان کتاب در مدت 10 دقیقه برای انتخاب بهتر کتاب
  • امکان قفسه بندی کتاب ها در کتابخوان اندروید فارسی فراکتاب
  • امکان اشتراک کتاب‌ها با دیگران
  • خواندن نظرات کاربران دیگر در مورد کتابها و مشارکت در نظرات
  • شرکت در مسابقات کتابخوانی

خواندن pdf در اندروید

نرم افزار فراکتاب قابلیت خواندن فایلهای pdf، Epub، mp3 و mp4 که در گوشی یا تبلت اندرویدی خود دارید (به غیر از کتابهایی که در فراکتاب عرضه شده اند) را نیز دارد. قابلیت اجرای فایلهای موسیقی و فیلم در فراکتاب آن را بسیار کاربردی کرده است.

به این ترتیب فراکتاب یک نرم افزار خواندن کتاب pdf است که در این فایل‌های خارج از نرم افزار امکانات متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در هنگام خواندن انواع فایلها یا کتابهای فراکتاب در نرم افزار، می‌توانید صفحه خود را به صورت افقی نیز بچرخانید.

این نرم افزار pdf خوان صوتی فارسی اندروید نیست ولی می‌توانید در آن انواع متفاوتی از کتاب‌های صوتی را در ژانرهای گوناگون بیابید.

برنامه کتاب خوان صوتی

نرم افزار کتابخوان اندروید فراکتاب یک برنامه کتابخوان صوتی نیز می باشد که کتاب های صوتی در انواع متفاوتی را عرضه کرده است. صوت همگام با متن، صوت و تصویر و صوتی. این فرمت های متفاوت را می‌توانید در جستجوی پیشرفته نرم افزار ملاحظه نمایید.

با دیدن شنیدن کتاب‌های صوت همگام با متن یا دیدن کتاب‌های کودک صوت همگام با تصویر فراکتاب یکی از بهترین کتابخوان اندروید و بهترین تبلت کتابخوان اندروید است.

قانون آئین دادرسی مدنی

کتاب صوتی قانون آئین دادرسی مدنی...
داداِستان(دادسیما)
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

سفید برفی

ملکه شرور که به زیبایی دخترخوانده خود سفیدبرفی حسادت می‌کند، نقشه‌ای می‌کشد تا برای همیشه از شر او خلاص شود. در فرار سفیدبرفی به جنگل و ملاقاتش با هفت...
شرکت شادن پژواک
ناشر
فریبا سبزچمنی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

برنامه خواندن کتاب رایگان

در نرم افزار کتابخوان اندرویدی فراکتاب تا کنون بیش از 200 کتاب رایگان عرضه شده است که در بین این آثار رایگان بعضا کتاب‌های بسیار جذابی نیز وجود دارد. با نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید در جستجوی پیشرفته نرم افزار، فقط در بین کتاب‌های رایگان جستجو کنید.

با ارائه هزاران کتاب الکترونیک و چاپی از صدها ناشر و هزاران مولف فراکتاب کتابخوان اندروید خرید منحصر به فردی با تنوع آثار موجود در آن شده است.

قمارباز

قمارباز نخستین ترجمۀ جلال آل احمد است از زبان فرانسه؛ و مال پاییز سال  ١٣٢٧ . جلال در آن موقع بیست و پنج ساله است. دو سه سالی است که از تحصیل رشتۀ ادب...
جلال آل احمد
مترجم
فراکتاب
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

10 تخفیف

سلام بر ابراهیم (جلد اول)

این اثر حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی در گردآوری این مجموعه ارزشمند کمک رسان بودند. نویسنده کتاب سلام بر ابر...
گروه نویسندگان
نویسنده
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

نرم افزار کتابخانه آنلاین

قابلیت منحصر به فرد دیگری که کتابخوان اندروید فارسی فراکتاب دارد، مطالعه آنلاین کتاب یا شنیدن  آنلاین کتاب است که مخصوصا برای کتاب‌های با حجم بالا بسیار کاربردی است. لازم به ذکر است که همه آثاری که در فراکتاب عرضه شده است را می‌توانید دانلود کنید و بدون نیاز به اینترنت نیز در نرم افزار آن‌ها را مطالعه کنید و یا بشنوید. این قابلیت فراکتاب را در بین نرم افزارهای کتابخوانی منحصر به فرد کرده است.

دانلود اپلیکیشن کتابخوان

فراکتاب را می‌توانید از اپ استورهای بازار و مایکت و نیز از سایت فراکتاب دانلود و نصب کنید. این نرم افزار نسخه ios خود را نیز در سیب اپ منتشر کرده است و بزودی نسخه بروز شده آن را در تمامی اپ استورهای ios منتشر خواهد کرد.
نسخه ویندوزی نرم افزار فراکتاب نیز مراحل نهایی آماده سازی خود را طی می‌کند و بزودی منتشر خواهد شد.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 2 میانگین: 5]
فراکتاب
فراکتاب
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *