دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

نقد کتاب ترگل

دی 1401 . فراکتاب

شاید بتوان گفت کتاب ترگل پرتیراژترین کتاب سال‌‌های اخیر در حوزه‌ی عفاف و حجاب است؛ کتابی که تقریبا هر ماه شاهد یکبار تجدید چاپ بوده. این کتاب برخلاف خیلی از کتاب‌‌های دیگر، مبحث پوشش و حجاب را از نگاه عقلی بررسی کرده. کتابی ساده و دوست داشتنی، که بعد از خواندنش، همه‌ی نگاه خواننده به پوشش، حجاب، غرب و فرهنگ غربی تغییر خواهد کرد. گرافیک و صفحه آرایی رنگی این کتاب، جذابیتی دو چندان به آن بخشیده و قلم روان آن نیز خواننده را پای کتاب نگاه خواهد داشت تا به پایان برسد.

فهرست کتاب ترگل

همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید در فهرست کتاب ترگل بعد از بیان چند نکته، بیست دلیل با رنگ قرمز مشخص شده است. این موارد بیست دلیل عقلی و روان شناسی برای حجاب می باشد که به صورت کامل و با استفاده از نظرات و نقل قول‌های دانشمندان غربی به تحلیل دلایل حجاب می پردازد.

این کتاب همچنین آمار مستند وضعیت اسفناک جنسی در غرب را به تصویر کشیده است. وضعیتی عجیب که بر خلاف تبلیغات غول‌های رسانه‌ای، زن غربی را به بدبختی و تحقیر کشانیده است.

فهرست کتاب ترگل

کتاب ترگل مناسب چه سنی است؟

مطالعه‌ی کتاب نرگل به همه‌ی دختران بالای پانزده سال توصیه می‌شود. دانستنی‌‌های مهم موجود در کتاب ترگل که فراتر از موضوع حجاب است، دختر جوان ایرانی را در مقابل حملات شدید رسانه‌ای غرب، واکسینه خواهد کرد؛‌ ان شاءالله.

نویسنده کتاب ترگل

نویسنده کتاب ترگل عماد داوری دولت آبادی است که با استفاده از از صحبت‌های  آیت الله سید ابوالحسن مهدوی آن را نویسندگی کرده است. ادبیات این کتاب روان و امروزی است و تمام صفحات آن رنگی است و با تصاویری به جذابیت مطلب افزوده است.

متن کامل کتاب ترگل

جهت دسترسی به متن کامل کتاب ترگل، می توانید نسخه چاپی یا دیجیتال این کتاب را از سایت فراکتاب خریداری و مطالعه نمایید. کتاب ترگل در فراکتاب به صورت چاپی از دو تامین کننده متفاوت عرضه شده است. جهت خرید اینترنتی کتاب ترگل کافی است که در فراکتاب ثبت نام نموده و این کتاب را با تخفیف خریداری نمایید. در صورتی که نسخه چاپی این کتاب را از فراکتاب تهیه نمایید، کتاب ترگل از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهد شد و در صورتی که نسخه پی دی اف کتاب ترگل را خریداری نموده اید، کافی است تا کتابخوان اندرویدی فراکتاب را نصب نموده و کتاب ترگل را دانلود و مطالعه نمایید.

کتاب ترگل حجاب

کتاب ترگل

کتاب ترگل شرح بیست دلیل عقلی و روانشناختی است که عماد داروی دولت آبادی با آن‌ها به اثبات فواید حجاب و پوشیدگی می‌پردازد.

خرید کتاب ترگل حجاب

نقد کتاب ترگل

بنظر می رسد کتاب ترگل از موفق ترین کتابهایی است که به مسئله حجاب به صورت کاملا علمی می پردازد. همچنین ترگل توانسته است با جذابیت بصری و نوشتار جذاب، نوجوانان را نیز ترغیب به خواندن این کتاب نماید. در این کتاب اطلاعاتی پیرامون حجاب در کشورهای غربی جمع آوری شده است که دید نوجوانان را نسبت به حقایق دنیای غرب باز می کند. برای نمونه بخشی از این کتاب برای شما آورده شده است.

متن کتاب ترگل

 

نظرات کاربران پیرامون این کتاب بسیار مثبت است، تنها نقدی که دسته ای از کاربران برای این کتاب ذکر کرده اند، مسئله کوتاه بودن کتاب است که با توجه به مخاطب اصلی کتاب که دختران نوجوان می باشند، بنظر می رسد که توضیحات بیشتر، دافعه ای را برای رده سنی نوجوان ایجاد میکند.

نظرات کتاب ترگل

نظرات خوانندگان برای کتاب ترگل بسیار مثبت است، برای نمونه چند مورد از نظرات کاربران آورده شده است:

این کتاب بر خلاف عنوانی که داره، فقط درباره حجاب نیست، بلکه یه مجموعه دانستنی های دخترانست، نکاتی که هر دختر خانمی باید بدونه و بعد وارد جامعه بشه، خوندنش رو توصیه می‌کنم. نقطه‌ی قوت کتاب اینه که فقط با دلیل صحبت کرده.

خیلی کتاب خوبی بود چون در واقع حجاب را از منظر کشورهای غربی هم بررسی کرده بود و نکاتی مثلا درخصوص قوانین پوشش در برخی دانشگاههای غربی گفته بود که من اولین بار بود میشنیدم

به خانمهای محترم ایرانی که بدون تعصب دنبال کشف اثرات مهم حجاب هستند پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایند.

این کتاب بهترین کتابی هست که هر پاسخ سوالی رو درباره ی حجاب منطقی و عقلانی پاسخ داده! به دخترخانم ها ناز پیشنهاد میکنم حتما بخونن! واقعا حجاب و رابطه ی جنسی چیز خیلی خیلی عجیبی هست …. حتما بخونید… متن روان و جذابی داره و مثل بعضی کتاب های دیگه خشک و خسته کننده نیست..

کتاب خوبی هست برای کسانی که می خواهند دلایل حجاب رو بفهمند. کتاب جواهرانه نوشته خانم نعیمه اسلاملو رو هم توصیه میکنم. البته کتاب جواهرانه پژوهش گسترده تری نسبت به این کتاب دارد.

کتابی با رویکردی جالب و بدون جانب گرایی، کاملا منطقی و با گزارشات علمی معتبر و مقالات، به بررسی مطالب میپردازد. برای اهالی علم و تحقیق کتابی کاربردی و برای علاقه مندان به مطالعه تجربه ای متفاوت دارد. پس از مطالعه کتاب پیشنهاد میشه کتاب های: ۱_ حجاب ۲_ حقوق زن در اسلام متفکر شهید استاد مرتضی مطهری را نیز مطالعه بفرمایید.

خرید کتاب ترگل

جهت خرید کتاب ارزشمند ترگل کافی است که در فروشگاه کتاب فراکتاب، این کتاب را به سبد خرید خود اضافه نموده و با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 7 میانگین: 4.9]
فراکتاب
فراکتاب
محمد
20 خرداد 1402

واقعا عالی یه کتاب که حتی یه نفر هم ازش نقدی نداره و همه فقط جرات تعریف دارن حتی توی بخشنقد هم نوشته به به همه راضی گل و بلبل من به ماست فروش سر کوچمون شک کردم

فراکتاب
20 خرداد 1402

دوست عزیز بابت نقدی که به این نوشته داشتید سپاسگزاریم، امیدواریم بتوانیم نقدها و تحلیلهای بهتری از کتابها تهیه نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *