بهتره با یکی حرف بزنی

نظرات کاربران و نقد و بررسی بهتره با یکی حرف بزنی

کتاب
دسته بندی
لوری گاتلیب
نویسنده
خوب
ناشر
خرید و مطالعه
نمره کلی
5 /
5.0
1
چاپی
0.0
نظر شما چیست؟
1 نظر
User avatar
م ن

در مورد خود کتاب هم میتونم بگم یکی از بهترین کتاب هایی هست که تو چند وقت اخیر خوندم؛ به خصوص برای من که دارم تراپی میرم واقعا دیدن جلسات تراپی از یه زاویه دیگه برام خیلی جذابه. حتی به نظرم این کتاب میتونه کادوی خوبی باشه برای درمانگرتون یا هرکسی که پیش درمانگر میره. کتاب الهام گرفته از وقایع زندگی خود نویسنده اس و به نظرم همین رئال بودنش خیلی جذاب ترش کرده بود؛ چون کاملا با پوست و استخون میتونی درک کنی که فقط تو درگیر مشکلاتت نیستی و حتی یه آدمی که تو جهان اول زندگی میکنه هم مشکلاتی مشابه تو رو داره و همین همدردی و فهمیدن اینکه آدما اونقدرم با هم متفاوت نیستن خیلی دلگرم کننده اس. متن کتاب فوق العاده جذاب و روانه و به نظرم با وجود حجم زیادش اصلا نمیشه زمینش گذاشت. تنها چیزی که راجب کتاب یکم اذیتم کرد پایان بندیش بود که به نظرم یکم عجولانه اتفاق افتاده بود و میتونست روش بیشتر کار بشه. دوس داشتم کتاب بیمار های بیشتری رو هم معرفی کنه و طولانی تر باشه؛ حتی جا داشت که بیشتر راجب گذشته خود نویسنده هم حرف زده بشه که البته در اون صورت کتاب خیلی طولانی تر هم میشد. در کل کتابیه که به نظرم حتی اگه با محیط درمان ارتباطی ندارین هم براتون جذاب خواهد بود و پیشنهاد میکنم بخونینش.

۱۴۰۵/۲/۴