اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه

نظرات کاربران و نقد کتاب اسرائیلی که من دیدم

خرید و مطالعه
نمره کلی
5 /
3.8
20
الکترونیکی
3.7
نظر شما چیست؟
10 نظر
User avatar
فاطمه سادات آقامیری برزی

بسم الله. کتاب خیلی خوبی بود. تذکرات مترجم نسبت به الفاظی که از نظر جبهه مقاومت غلط هستند خیلی به جا و مناسب بود. بعد از این همه سال از این کتاب و گزارش خبرنگار هنوز کتاب حرف برای گفتن داره! یا بهتر بگم کتابیه که هنوز میشه ازش عبرت گرفت!

۱۴۰۵/۲/۲۱
User avatar
عاطفه شکریان

ترجمه کتاب خیلی خوب بود. حتما حتما یادداشت‌های آخر کتاب رو بخونین. نقطه قوت کتاب اینه که راوی کتاب موافق صلح و سازشه و گرایش فکریش طوریه که با موجودیت رژیم صهیونیستی مشکلی نداره. با توجه به این تفکرش، نتیجه‌ای که آخرش میگیره جالبه.

۱۴۰۵/۲/۱۰
User avatar
محمد مقصودی

نویسنده‌ای که دیدگاه منفی داره نسبت به مقاومت و ایران منبعی خوب برای شناخت رژیم صهیونسیتی هست

۱۴۰۵/۱/۲۴
User avatar
98902****1172

کتاب جالبی بود، به نظرم اینکه نویسنده ایرانی، آمریکایی یا فلسطینی نیست، مزیت محسوب میشه

۱۴۰۳/۹/۲
User avatar
محمدرضا اکبری پاوایی

باسلام واحترام کتاب خوب ومفیدی بود و بسیاری از شبهات مطرح شده ی امروزی در خصوص فلسطین رابرطرف میکند ولی متاسفانه زمان آزمون کوتاه بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۲
User avatar
98912****0043

بعضی ها آنقدر مال موفت خوردن که باعݓ شده حتی تصور جنگ هم خیالاتشان دگرگون شود برای خیال دوستان دونیا همیشه ساکن است و حرکت برایشان غیر تصور

۱۴۰۲/۱۱/۹
User avatar
علیرضا کشوری

سلام.حمایت از مظلوم در روح یک شیعه بسیجی پیرو مولاش. همیشه وجود دارد.در حمایت از این کار قشنگ .هستم...عالیه و پیروزی به لطف خدا برقراره

۱۴۰۲/۱۱/۶
User avatar
پریسا نصیری

همیشه از بیرون روایت مقاومت متفاوت مردمان غزه را دیده و شنیده‌ایم، مقاومتی بر مبارزه‌ای ابدی... وقتی مبارزه می‌کنی، از حقت دفاع می‌کنی، اما نمی‌دانی این مبارزه تا پایان عمر تو به پایان می‌رسد یا پایان عمر کودکان و نوه‌هایت؟! حتی گاهی(در اوج ناجوانمردی) هموطنانت از پشت خنجر به دست می‌شوند و ناموس وطن را به بهایی ارزان به دشمن یهودی می‌فروشند... واقعا خون مردمان غزه چه رنگی دارد؟!‌ رنگ مقاومت، رنگ مبارزه‌ای از گهواره یا گور....

۱۴۰۲/۱۰/۲۲
User avatar
98919****1137

کتاب جالبی بود اطلاعات خوبی درباره درون فلسطین می داد بیشتر از چیزی که اطلاعات رسمی می دهند.

۱۴۰۲/۸/۹
User avatar
98915****9718

این روزها هر چیزی که در مورد فلسطین به تو اطلاعات بدهد خوب است. از فرم و محتوا اگر بگذریم این کتاب ارزش خواندن دارد، البته شاید بهتر باشد کمی در مورد جریانات سیاسی حاکم بر فلسطین و رژیم اشغالگر اطلاعات داشته باشیم.

۱۴۰۲/۷/۳۰